24 december 2022

Poinsetia's op kraft gestempeld

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kerstkaarten van donderdag.  Was zelf even niet zoveel op de bloggen.. Even niet veel tijd.. Had kaarten te weinig.. Dus nog wat aan het bij maken... 

Vandaag een kaart met een stempel bewerkt met wit embossingpoeder en de heattool op kraftpapier.  Het is best moeilijk vind ik. Maar deze kaart is aardig gelukt.  Heb de stempel MM1649 Marianne design ingekleurd met distress inkt. De  kaart is gemaakt met slimline mal CR1584 Marianne design


Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden ?

De kaart gaat meedoen bij https://kraftychickschallenge.blogspot.com/2022/12/krafty-chicks-challenge-643-week-4-all.html en http://movingalongwiththetimes.blogspot.com/2022/12/challenge-149-for-december.html en https://peaceonearthchristmas.blogspot.com/2022/12/peace-on-earth-challenge-30.html en https://carabbiemomentsofcraft.blogspot.com/2022/12/challenge-241-christmaswinter.html en http://dreamvalleychallenges.blogspot.com/2022/12/challenge-284-christmas.html en https://creataliciouschallenges.blogspot.com/2022/12/challenge-249-anything-goes-with.html en https://christmaskickstartchallenge.blogspot.com/2022/12/challenge-69-reminder.html en http://craftygalscornerchallenges.blogspot.com/2022/12/challenge-238-tis-season.html en https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/2022/12/challenge-245.html

 Bij het blog van https://fabnfunkychallenges.blogspot.com/2022/12/challenge-562-top-3.html  heeft onderstaande kaart een top plekje gekregen 


Allemaal hele fijne feestdagen.

Groeten Trijntje

PS tijdens het opruimen kwam ik nog een pakketje Dot e DO  tegen heb er een paar kaartjes mee gemaakt. Jammer om ze te laten liggen.. Vind ze zelf leuk geworden.  Ben er een tijdje zoet mee geweest...  voor een keer best leuk om te doen. 


 

23 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met die poinsettias erop.
    Fijne kerstdagen,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je toppertje, en wat een mooie slim line, de 2 dot en do zijn ook heel mooi, fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Trijntje mooi geembosd mooie kaarten en gefeliciteerd met je toppertje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie slimline kaart en prachtig ingekleurd .
    ook nog een top drie plekje zo op het eind van het jaar.
    Gefeliciteerd.
    Gezellige dagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart en de dot & do kaarten zijn helemaal mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met de poinsettia's. Proficiat met je topper. De dot & do kaartjes zijn mooi, maar niet echt mijn smaak. Fijne dagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GORGEOUS! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!

    Darlene
    PEACE ON EARTH
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje met de stempel is zeker goed gelukt, mag je trots op zijn.
    Gefeliciteerd met je winnend kaartje.
    de onderste kaarten zijn ook weer prachtig.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een pracht kaart Trijntje en de poinsettia's heb je mooi ingekleurd. Super!
    Ik vind de Dots en Do ook heel mooi, maar ik heb zelf niet het geduld ervoor. Ik vind het altijd weer knap dat mensen dit kunnen maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een mooie kaart gemaakt met de poinsettia's en ook je Dots kaarten zijn erg leuk!
    Wens jullie hele fijne kerstdagen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaart leuk effect met de witte embossingpoeder mooi ingekleurd
    ook je twee andere kaartje zijn mooi wat een klus al die dotjes
    gefeliciteerd met je toppertje
    fijne kerstdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart met de poinsettia's, Ja af en toe is dat dotten wel leuk vind ik ook. Leuk voor de afwisseling, en gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kerstkaart met het embossing poeder op het kraft. Dot & Do blijft ook leuk om te doen, je hebt er prachtige kaarten mee gemaakt.

    Fijne feestdagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Drie hele leuke kaarten! Dat hobbydotten vind ik altijd een hele klus, ik had ook een keer een pakketje gekocht!
    Fijne dagen en groetjes,
    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi op dat kraft !!!!
    Dot & Do ook leuk geworden !
    Fijne Kerst !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your poinsettias are beautiful! Love how they look on the kraft background. Thanks for sharing with us at Krafty Chicks!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat geeft het een prachtig effect de poinsettia's bewerkt met de witte embossingpoeder op het kraft. Hij is dan ook super gelukt, net als je dot kaarten, daar ben je inderdaad wel even mee bezig. Gefeliciteerd metje topper! En een fijne tweede kerstdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig effect altijd, kleuren op kraft! EN het is jou weer heel goed gelukt ook. Grappig die dots. Dat je ze nog vond....Ik zag het inderdaad , dat je een topper hebt. Altijd zo leuk te ontdekken..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart Trijntje. Kraft en rood steekt mooi tegen elkaar af. Ik wil je ook nog bedanken voor je prachtige kerstkaart die ik van je kreeg. Het loopt hier de laatste weken helaas anders dan gehoopt. Mijn vader is ernstig ziek en heeft deze week zijn 3e opname in 6 weken tijd achter de rug. Er zijn veel zorgen over zijn gezondheid.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful poinsettias on the first card! Thanks so much for joining us at Peace on Earth!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super stamping. I like the craft paper you used. Thanks for playing with us at Creative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb deze schitterende kaart al eerder gezien (op instagram denk ik) en was er meteen verliefd op….zo mooi hoe die poinsettia’s van je kaart afspatten! Oja ik heb ook nog een stapel liggen van die dot&do maar het is voor mij te lang in een zelfde houding moeten zitten wat me niet meer lukt….het eindresultaat van deze werkjes is altijd prachtig xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje