07 november 2022

Verjaardagskaart voor een meisje

 Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties  op het herfstlabel van zaterdag.  Heb deze net geschreven voor een jarige ... Ze kijkt niet op mijn blog...  

Vandaag heb ik een  kaart voor een kleine meid die drie jaar is geworden . Dat kost me altijd veel denkwerk . Blijf dit soort kaarten zo moeilijk vinden.  Heb eerst in mijn map met kinder plaatjes gekeken naar een plaatje. Daar kwam ik een vel van. Nellie Snellen FEMA004 tegen daar  heb ik het plaatje afgehaald.  Was aan het zoeken naar papier… en toen viel met het leuke papiertje in  handen met de leuke hartjes . De kaart gemaakt met een oude ronde mal van Marianne design LR0112. Daarboven op ik met de mal CR1560 een roze stans gemaakt. Een rondje gemaakt uit roze papier met stipjes . Daar plaatje op en Gefeliciteerd dat zit ook bij de mal CR1560. Versiert met bloemetjes, gemaakt met COL1504 in het geel, wit en roze dat vind ik wel leuk bij het plaatje passen.   De kaart heeft even een paar weken op de kast gestaan... Was er niet helemaal tevreden over... Maar later dacht ik moet niet zeuren... Mijn moeder vond de kaart wel leuk.

 


Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden?  Ik hoop dat de ontvangers de kaart ook leuk vinden? 

 De kaart gaat meedoen bij https://crafterscafeblogchallenge.blogspot.com/2022/10/290-use-some-pink-15th-october-2022.html en http://happylittlestampers.blogspot.com/2022/11/hls-november-birthday-challenge.html en https://cupcakeinspirations.blogspot.com/2022/10/cupcake-inspirations-challenge-556.html en https://classicdesignchallenge.blogspot.com/2022/11/classic-design-challenge-november-11.html en http://lilpatchofcraftyfriends.blogspot.com/2022/11/193-alex-syberia-design.html en https://avenue613.blogspot.com/2022/11/202211-november-2022-anything-goes.html en http://dreamvalleychallenges.blogspot.com/2022/10/challenge-281-dies-andor-punches.html  snijmallen.  En https://alessandrasangels.blogspot.com/2022/10/challenge-63-winner-and-top-picks-from.html en http://friendship-challenge.blogspot.com/2022/11/challenge-83-punkte-streifen.html stippen op het papier . En https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/2022/11/a-perfect-time-to-craft-open-challenge.html 

Ben vanmorgen begonnen met het opruimen van mijn hobby kasten.. vanmorgen 1 plank  gedaan…  Had uit gestanste bloemen ,blaadjes ,vlindertjes enz in glazen pudding bakjes… met als gevolg dat we geen schaaltjes voor het toetje meer hadden… dus nu alles in zakjes gedaan… want het is wel handig om die dingetjes te bewaren.. want het stansen kost best veel tijd…  Het opruimen is altijd weer een dingetje daarom moet ik er nu weer even door. 

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

30 opmerkingen:

  1. Oooh....wat een super schattig kaartje heb je gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat het ontvangertje heel erg blij was met dit mooie kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke meisjeskaart Trijntje
    Echt een meisjes kleur .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje Trijntje, met dit schattige plaatje. Heb er zelf ook nog enkele van. Het is je goed afgegaan hoor, dit kaartje voor een meisje van 3 jaar! Erg mooi gedaan zo.
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful and adorable! I love the colours, the layout and the little lady.
    Thanks for joining us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kartje voor een driejarige! Succes met opruimen, wie weet kom je nog wat tegen wat je vergeten was.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief en vrolijk kaartje heb je gemaakt Trijntje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Trijntje…een 3 jarig meisje vindt dit helemaal geweldig, top!
    Opruimen in je hobbykamer is en blijft een crime hoor en zeker bij mij want ik heb teveel spullen. Heel veel gebruik ik nooit meer en weet niet wat ik ermee moet…weggooien kan ook niet natuurlijk.
    Jij succes met opruimen, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke meisjeskaart Trijntje!
    Ja....soms moeten we even opruimen....maar daarna ben ik dan weer van alles kwijt....haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je moeder heeft helemaal gelijk. het is een leuk kaartje met een schattig plaatje. De jarige zal er vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een schattig kaartje voor een klein meisje, ze is er vast heel blij mee. Dat opruimen in je hobbykamer valt meestal tegen, vooral als het klein spul is,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een snoepje! Een super schattige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke verjaardagskaart Ank en schattig met dit plaatje. De de geschulpte rand is ook weer erg leuk om te zien en deze mal heb ik ook nog, maar gebruik deze helaas nooit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kaart is zeker erg leuk, lekker roze, altijd leuk voor een klein meisje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een lief en zoet kaartje! Alle meisjes zijn gek op roze.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooi kaartje in de leuke roze kleurtjes schattig plaatje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend en vooral een lief kaartje maakte je.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schattig kaartje Trijntje! De jarige is daar vast heel blij mee wij zijn altijd te streng voor ons zelf.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schattig kaartje Trijntje daar zal ze vast blij mee zijn. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een mooi lief kaartje voor een meisje.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een heel schattig kaartje, niks mis mee voor een driejarige. En ja dat opruimen is een ding. Ik ben vandaag ook begonnen en dacht toen: in de kerstvakantie (die ik niet heb) ga ik het echt aanpakken, hihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind je kaart helemaal geslaagd voor een 3 jarig meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schatje deze kaart, lief in snoepkleurtjes en met een schattig plaatje, zal de kleine meid vast heel mooi vinden!
    Ja, onze hobby rommel kan flinke proporties aannemen, ik weet er alles van...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je bent te kritisch Trijn want dit kaartje is superleuk! Toevallig heb ik die oude grote ronde mal klaarliggen, dankjewel voor het nummer want dat kon ik niet meer vinden…klaar met opruimen? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. So sweet and so precious!
    Very happy to see this in our mailbox at 613 Avenue Create.
    Please come back again!
    The best of luck with your entry.
    Jackie, DT member at 613 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This is so sweet!!! Thank you for joining us at Cupcake Inspirations Challenge.

    Nora
    DT CIC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Cute. Thanks for joining us at Happy Little Stampers Anything Goes Birthday challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful birthday card. Lots of wonderful details. Thank you for joining us at 613 Avenue Create this month. Hope to see you back here again soon, Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Sweet image. Thanks for joining us as The Crafter's Café this month and showing us some Pink for Breast Cancer Awareness month.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje