26 september 2022

Condoleance kaarten Carlin

 Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties  op de kaart  van zaterdag en de reacties op de onze IJsland reis. Leuk dat sommigen van jullie er ook zijn geweest en de foto’s heel herkenbaar zijn…   

Vandaag ben ik er met een serie condoleance kaarten had nog restjes fluweelpapier . Ik dacht direct maar opmaken..   Heb op deze kaarten een mooie stempel van een paardebloem van Noor gebruikt. Condoleance komt van een set van Marianne design. Heb eenvoudige kaartjes gemaakt. de strookjes met verschillende kleuren distress  inkt gekleurd. Ook weer in paars en mint groen.. Ik dacht dat ik beide kleuren moest gebruiken.... Maar je mag ook een van beide kleuren gebruiken.  Dit is de uitdaging bij http://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/2022/09/challenge-50-september.html 








Zoals jullie zien kun je heel wat variaties maken met verschillende kleuren. Heel leuk om zo met inkt te werken. Ik heb weer een mooie voorraad. Ik vind het handig...

De kaart gaat meedoen bij http://daisychainchallenge.blogspot.com/2022/09/challenge-67-clean-and-simple-cas.html?m=1 en  http://ttcrd.blogspot.com/2022/09/atg-challenge-13th-september-2022.html en http://cardsgalorechallenges.blogspot.com/2022/09/september-2022-crafts-galore-encore.html en https://www.welovestamping.co.uk/2022/09/september-challenge.html

Allemaal een fijne dag

Groeten Trijntje

30 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaarten om iemand te troosten in een moeilijke periode.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige serie Trijntje. Ik hoop dat je ze voorlopig nog niet hoeft te gebruiken.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn allemaal heel mooi! zo'n idee had ik ook, met die stempel! Toch maar wat anders verzinnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartjes mooie stempel heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, hopelijk héél lang niét nodig Trijntje
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie kaartjes Trijntje. Leuk dat je hierbij ook de kleuren van de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs hebt gebruikt.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie serie kaarten Trijntje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie kaartjes Trijntje. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi serie condoleancekaarten, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie serie condoleancekaarten, Trijntje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent lekker bezig geweest, het zijn hele mooie lieve kaarten en nu maar hopen dat je ze lang niet nodig hebt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie serie Trijntje, nu nog een hele poos niet hoeven te gebruiken...
    Nog een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie condoleance kaarten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige serie condoleancekaarten! De foto hierboven is volgens mij IJsland, wij waren daar in 2006! Een prachtig land!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige serie condoleance kaarten. Je hebt me op een idee gebracht!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely set of Sympathy cards, so effective. Thanks so much for joining us at We Love Stamping!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous inky, stamped cards with a beautiful image. Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” September Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
    Carole x DT Craftilicious Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een mooie serie heb je gemaakt Trijntje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn prachtig Trijntje. Een hele mooie serie.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie serie condoleance kaarten.
    Prachtig die kleurtjes zo door elkaar. Dat zijn de perfecte achtergrondjes.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !

    En wat een mooie reis hebben jullie achter de rug.
    Daar zou ik ook wel eens naartoe willen.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie condoleance kaarten. Mooi toch weer, steeds in een andere kleur. Wat hebben jullie ene mooie reis naar IJsland gemaakt en een schat aan herinneringen opgedaan. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt prachtige condoleance kaarten gemaakt met deze kleuren.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kom ik nog eens aan tuffen Trijntje! Mooi gedaan deze serie en hopen dat ze lang in de voorraad blijven. Ik heb natuurlijk ook de vakantie foto's van IJsland bekeken en was vast een mooie bijzondere reis! Je bent alweer lekker bezig met kaartjes. Ik werk heel veel maar probeer ook wat te freubelen tussendoor. Vandaag enorm slecht weer hier, ga zo Vayenn uit school halen zal wel spelletjes doen worden, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie serie is het geworden Trijntje!! Echt heel goed gelukt.
    En wat gaaf die foto's van IJsland. Ik hoef niet zo nodig overal naar toe maar dat land staat wel op mijn lijstje.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. The design and stamp are very suitable for condolence, many thanks for sharing with us at We Love Stamping challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful, sensitive cards.
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx
    TTCRD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie serie, condoleancekaartjes maken doe ik niet vaak gelukkig, maar soms is het echt nodig om wat op voorraad te hebben, want op het laatste moment is niet mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje