03 mei 2022

Gastdesigner Hobbyhonk 2

 Hallo allemaal 

Allereerst bedankt voor al jullie reacties op de kerstkaart van donderdag

Ik mocht gastdesigner zijn bij het blog van https://mijnhobbyhonkchallenges.blogspot.com/   . De uitdaging is maak  een lift van een gastdesigner van voorgaande uitdagingen.

 Ik ben niet zo’n lifter. Dus het  is voor mij een echte uitdaging…

De kaart is gemaakt met een plaatje van Mattie knipvel MB0192.  Het plaatje op de stans gezet, gemaakt met mal LR0693. De kaart is met design papier van Studiolight gemaakt. Had die bak maar eens tevoorschijn gehaald.. Heb er de laatste tijd een aantal kaarten mee gemaakt. Heb er nog verschillende blokjes van. De vlindertjes gemaakt met CR1354.  Stempels, sterkte met set CS1041 en liefs met CS1028. Onder het plaatje zit een stukje lint met bloemen... Haast niet te zien... 


Uitdaging https://mijnhobbyhonkchallenges.blogspot.com/2020/05/reminder-pasteltinten.html 

Kaart van Marjolein


Sorry dat ik de laatste dagen niet zo bij jullie ben geweest... Het reageren met blogger lukt me niet zo. Mijn google account wordt niet geaccepteerd.  Dus anoniem lukt. Maar met Google account niet. Heb het geprobeerd te veranderen maar het lukt me niet. Daarbij komt dat ik niet fit ben. Heb een een lelijke ontsteking aan een kies dus een hele dikke wang tot en met het oog. Gisteren naar de tandarts geweest. Heeft de kies open geboord en een snee in de mond gemaakt om de druk eraf te krijgen . Het gaat nu beter maar ik was er echt ziek van.  De wang is nog wel dik en rood... Doe nog maar even rustig aan.

De kaart gaat meedoen bij http://getcreativechallenges.blogspot.com/2022/05/ch-111-use-flowers.html en https://carabbiemomentsofcraft.blogspot.com/2022/04/challenge-233-things-with-wings.html  en https://craftinghappinesschallenges.blogspot.com/2022/05/123-may-anything-goes-always.html en https://alphabetchallengeblog.blogspot.com/2022/04/b-is-for-blooms.html en https://thecardconcept.blogspot.com/2022/04/the-card-concept-174-how-does-your.html

Bij het blog van https://incywincydesigns.blogspot.com/2022/05/may-2022-use-die-cut-or-punch-closes.html?sc=1651576447731#c5646608861608606947 ben ik met onderstaande kaart in de top 5 gekomen



Allemaal een fijne dag

Groeten Trijntje

27 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart 100% geslaagd Trijntje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt keurig gelift. Je kaart is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de kaart mooi gelift Trijntje!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart gemaakt Trijntje, gaaf gelift hoor!
    Heeel veel sterkte met deze narigheid, van een ontsteking kun je inderdaad echt ziek zijn ... Hopelijk ben je hier snel vanaf! Sterkte voor zover nodig.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gelift hoor Trijntje.
    Wat vervelend van je kies. Gelukkig heeft de ingreep geholpen. Hopen dat het snel achter de rug is.
    Proficiat met je topper.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jakkes, vervelend dat je je niet fit voelt. Er is volgens mij geen vervelender pijn dan kiespijn. Hopelijk knapt het nu snel op.
    Je kaart is mooi! Leuke liftkaart heb je uitgekozen. Ik ga er vanmiddag ook mee aan de slag, maar eerst nog even wat keukenkastjes uitruimen, schoonmaken en weer inruimen.
    Blogger doet nog steeds raar. Jij reageerde net 2 keer bij mij. De ene kwam vanzelf onder de post te staan, de tweede moest ik goedkeuren. Raar toch?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie liftkaart Trijntje .
    Ik ben ook niet zo van de lift .
    Wens je beterschap met je kies , vervelend voor je .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi liftkaartje leuke kleuren en details
    gefeliciteerd met je toppertje
    beterschap met je kies
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje dat klinkt heftig Trijntje. Je kan inderdaad goed ziek zijn van een ontsteking én van de pijn. Ik hoop dat het snel helemaal over is. Je kaart is een plaatje, heel mooi gelift en het is echt een vrolijk en fleurig geheel geworden. Je zegt dat je niet zo van het liften bent maar die je van mij gelift hebt was prachtig en deze is ook top. Blogger is edht een drama op het moment, niet leuk. Gefeliciteerd met je toppertje en beterschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart, En wat vervelend dat je niet helemaal fit bent. Beterschap.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klopt, Blogger doet heel vervelend, het reageren lukt bij sommige blogs echt niet. Mooie lift heb je gemaakt, leuk plaatje heb je gebruikt. Beterschap, kiespijn is echt niet leuk,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat zul jij je beroerd voelen, met die vervelende tand! Ik hoop dat je snel van de narigheid verlost bent! Veel Beterschap! Je lift kaart is super met het mooie plaatje en papier. Tof dat je alweer een toppertje hebt! Gefeliciteerd!
    Je staat bij mijn reacties met je eigen naam;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij mij is dat probleem ook hoor, echt balen!
    Je kaart is prachtig!
    Veel beterschap gewenst, hoop dat het snel over is.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een mooie kaart Trijntje en gefeliciteerd met je toppertje

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart en het liften is prima gelukt hoor.
    Wat het gedoe bij bloggen betreft ben je niet de enige. Ik was opeens met een ander emailadres aan het reageren. Wel dezelfde blognaam maar een ander emailadres. Heel vreemd. Hopelijk voel je je snel weer wat lekkerder.

    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het liften is je heel goed afgegaan, je hebt een prachtige kaart gemaakt in de lijn van die van Marjolein, goed gedaan!
    Gefeliciteerd met je topper en heel veel sterkte met de ontsteking, wat zal dat zeer gedaan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Those are beautiful floral cards, Trijntje. Hope you're now feeling better. Thanks for joining us at the Alphabet Challenge. Deborah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh bah vervelend kiespijn.
    Hoen dat het snel beter gaat.
    Ik vind je lift prachtig
    Rustig aan
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allereerst is het je goed gelukt om een heel leuk kaartje te liften hoor!
    En wat naar he als je zo'n kiespijn hebt. Ik hoop dat het snel beter mag gaan. Sterkte!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, die is leuk gemaakt, super tof!!
    Awesome card
    Claudia

    mocht je mijn nieuwe blognaam nog niet hebben, zie de info hieronder
    Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Trijntje,
    Je hebt de kaart heel mooi gelift en is een heel mooi gast kaartje geworden!
    Auw...heel pijnlijk een ontsteking door een kies en hoop dat het snel afzakt voor je... sterkte!
    Blogger is heel irritant bezig maar we houden vol hoor! Hou je goed 💐
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig liftkaartje! Blogger doet idd erg vreeemd tegenwoordig. Heel veel sterkte met de onsteking aan je kies. Hopelijk gaat het snel beter.
    Liefs en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi deze kaart trijntje, sterkte met je kies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a beautiful card, love the flowers and the lacy die cut around them. Thank you for sharing with us at the Alphabet Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. You've created a beautiful card with a beautiful floral image. I like the detail in your bouquet and how you combined it with so many different papers in the background. The bow makes it even more realistic, and the tiny butterflies are such a nice addition. Thanks for joining the Alphabet challenge.

    Hugs, Veronika

    BeantwoordenVerwijderen
  26. So sweet, love your beautiful bouquet! Thanks for playing along at the Card Concept.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gorgeous project with a beautiful image!
    Thank you for joining Creative Moments!
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje