20 april 2022

Gastdesigner voor Mijn hobbyhonk 1

 Hallo allemaal.

 Ben er alweer het is wel een drukke week op mijn blog…. Morgen ben ik er weer met een kerstkaart. 

Allemaal  heel erg bedankt voor al jullie reacties op de kaart met schets van gisteren.

Ik mocht bij het blog van Angela https://mijnhobbyhonkchallenges.blogspot.com/2022/04/mhh-challenge-40-mhh-in-de-lift.html   gast designer zijn.

Dit is mijn kaart geworden . De kaart is gemaakt met een plaatje van knipvel EWK1265 Romantic  dreams. Het design papier komt uit verschillende blokjes van Studiolight.  Heb het plaatje op een vierkante stans gezet die ik heb gemaakt met mal CR1332. Bloemen voor de afwerking gemaakt met CR1356, CR1358. De blaadjes gemaakt met LR0133. De  vlindertjes met CR1354.


De uitdaging is lift een kaart van een gastdesigner van voorgaande uitdaging ik heb gekozen voor de van kaart  die Miranda als reminder voor de volgende uitdaging  https://mijnhobbyhonkchallenges.blogspot.com/2022/02/reminder-mhh-challenge-37-alles-of.html 


Ik heb dezelfde schets gekozen en de versieringen een beetje opdezelfde plaats gezet. Ik vind het best lastig om te liften.

Door omstandigheden ben ik wat laat met het plaatsen.


De kaart gaat meedoen bij https://2craftycrittercrazies.blogspot.com/2022/04/challenge-61-anything-goes-with.html en https://carabbiemomentsofcraft.blogspot.com/2022/04/challenge-233-things-with-wings.html en http://fabnfunkychallenges.blogspot.com/2022/04/challenge-549-feature-creature.html en http://creativesketchygirls.blogspot.com/2022/04/challenge-71-dier-op-je-kaart.html en https://creativecrafterschallenge.blogspot.com/2022/04/challenge-51.html  en https://daisychainchallenge.blogspot.com/2022/04/challenge-62-birthday.html


Allemaal nog een fijne avond.

Groeten Trijntje 

20 opmerkingen:

  1. Leuke liftkaart Trijntje.
    Mooi plaatje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Trijntje, ik vind het een zeer geslaagde lift. Je hebt een vrolijk plaatje gebruikt dat goed tot zijn recht komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Je hebt de kaart van Miranda heel leuk gelift! Ik heb de challenge nog niet eens gezien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart met de uiltjes erop.
    Gaat soms zo snel dat je gewoon kaarten ziet die je gemist hebt ,zoals je vorige kaart.
    Kan het af en toe niet bijbenen.
    Nog een fijne dag en geniet van de zon.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuke verjaardagskaart met dit plaatje van de schattige uiltjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Trijntje, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook jouw gelifte kaartje als GD is leuk gelukt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige lift gemaakt als GD. Tof met de fel gekleurde bloemetjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie lift is het geworden met dat leuke uilenplaatje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee Trijntje, ik zag op het blog van mijn hobbyhonk dat je deze kaart van mij gelift had, superleuk gedaan en wat een eer. Dat plaatje met uiltjes is schattig. Ik vind het een leuke challenge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owls are a favorite and the image is so adorable. You've created such a pretty backdrop for them, love it! So glad you joined us at Creative Sketchy Girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card. Thanks for joining us at Fab'n'Funky. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your parliament of owls is great fun card. Thanks for sharing your critters with us at Critter Crazy, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is gorgeous - thanks for playing along with our twist at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pretty make - like the frame


    Thanks for playing along with our Challenge at Critter Crazy and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely Card. Thanks for playing along with us at Daisy Chain Challenge. Lisa J DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I just love your owls! Super cool!
    Thank you for joining Creative Moments!
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje