17 april 2022

Eerste paasdag met drie paaskaarten

Hallo allemaal

Bedankt voor al jullie leuke reacties op de paaskaarten met hazen van gisteren.

Zoals jullie al gemerkt hebben heb ik weer een heel aantal paaskaarten gemaakt. Wil ze graag laten zien hier.  Geen labels deze keer. Deze kaarten zijn gemaakt met knipvel VK9587 . Heb designpapier uit de doos met verschillende merken blokjes .  De bovenste kaart heb ik met vierkante mal LR0647 gemaakt. Narcissen met LR0755. Tekst zit bij mal CR1580. 


De kaart hieronder is ook met verschillende merken design papier gemaakt. 
De takkenkrans gemaakt met CR1419. Eendje met LR0698 en gras met LR0699.
 



Op de kaart hieronder he  ik als het ware een paastak gezet gemaakt met LR0670. Eitjes gemaakt met CR1399. Op deze kaart de circel stans met tekst gebruikt CR 1580.
 


Ben  benieuwd wat jullie van deze drie kaarten vinden..

Morgen ben ik er voor de laatste keer met paaskaarten.. Dan heb ik swingkaarten.

Ik ga meedoen bij https://girlzrebelchallenge.blogspot.com/2022/04/challenge-14-kleurencombi-parels.html     en https://creataliciouschallenges.blogspot.com/2022/04/challenge-233-anything-goes-with.html enhttp://craftyfriendschallengeblog.blogspot.com/2022/04/challenge-154-for-april.html en https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/2022/04/challenge-229.html en http://kreativtanten-challenge.blogspot.com/2022/04/64-tiere-und-ostern-animals-and-easter.html en http://cinspirations.blogspot.com/2022/04/april-challenge-hoppy-easter-animals.html en https://craftinghappinesschallenges.blogspot.com/2022/04/122-april-anything-goes-always.html

Allemaal een fijne eerste paasdag.

Groeten Trijntje 

16 opmerkingen:

  1. Heel gezellige paaskaarten, mooi gemaakt.
    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt ons heerlijk verwend met je prachtige Paaskaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, wat heb jij veel Paas kaarten gemaakt dit jaar! Deze serie is ook zo schattig geworden! Fijne eerste Paasdag, en tot morgen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 Prachtige kaarten heb je weer Trijntje. Mooie, frisse kleurtjes en voorstellingen gemaakt. Heel fijn geheel, super gedaan! Mooie Paasdag en tot morgen. 🎍
    PAASGROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk en erg vrolijk deze mooie paaskaarten.
    Ik maak ze zelf niet maar vind het leuk om ze bij anderen te bewonderen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaartjes met de vrolijke kleurtjes, plaatjes en leuke details
    fijne paasdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige, mooie paaskaarten Trijntje. Leuk die paastak met eitjes. Die plaatjes heb ik ook nog bedenk ik me nu ;) Fijne Paasdagen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb jij veel paaskaarten gemaakt!! En zulke mooie!!
    Fijne zonnige paasdagen verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gezellige kaartjes heb je gemaakt…erg leuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige paaskaarten Trijntje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, jij hebt echt veel paaskaarten gemaakt. Ook deze zijn weer heel erg leuk en schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pretty, so full of spring colors! Great job! Thanks for joining us a Creatalicious Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze zijn ook weer zo mooi, de eerste staat bij mij op de kast en van je moeder kreeg ik ook al zo'n mooie. Je hebt er echt veel gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke paaskaarten heb je gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT girls rebel challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thanks for sharing your lovely set of cards with Crafty Friends'spring colours' challenge. Good luck and hope you can join us again next month.
    Crafty Hugs, Diane Louise [Team Leader] xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje