28 februari 2022

Boeketten met tulpen voor jarigen

Halllo allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kerstkaart van donderdag

Het voorjaar komt eraan ... De laatste dagen was hewt hier zulk heerlijk weer. Wij zijn lekker aan het  wandelen geweest.  Hopelijk zet dit mooie weer door. Want daar hebben we allemaal zin in na tijden van regen en veel wind.

Tulpen... Je ziet ze  volop in de winkels staan. Heb ze zelf ook op de vaas zo leuk in deze tijd.  Ben  afgelopen weken druk geweest om  voor de jarigen boeketten te maken.  Heb het idee uit mijn hobbykaart. Daar stond zoiets in gemaakt door Wybrich. Heb er mijn eigen draai aan gegeven. En elk boeket is net weer anders zo leuk om te doen. . De boeketten zijn gemaakt met  allemaal materialen van Marianne design. Wrapper LR0742, grote bladen met LR0586, kleine blaadjes en tulpen met LR0654, bruine takjes met CR1516.






De kaart hierboven laat ik meedoen bij https://artydivaschallenge.blogspot.com/2022/02/february-challenge.html en bij https://creativecrafterschallenge.blogspot.com/2022/02/challenge-49.html
 


De kaart hierboven gaat meedoen bij http://creativesketchygirls.blogspot.com/2022/02/challenge-69-bloemen-op-je-kaart.html 




De kaart hierboven laat ik meedoen bij  http://everybody-art-challenge.blogspot.com/2022/02/508.html 




De kaart hierboven gaat mee doen bij https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/2022/02/challenge-33-geinspireerd-door-een-song.html de songtekst van het liedje tulpen uit Amsterdam 

Als de lente komt dan stuur ik jou tulpen uit Amsterdam 
Als de lente komt pluk ik voor jou tulpen uit Amsterdam 
Als ik wederkom dan breng ik jou tulpen uit Amsterdam 
Duizend gele, duizend rooie, wensen jou het allermooiste…   





Sommige van deze boeketten zijn al op de plaats van bestemming, andere zitten al in de envelop om verstuurd te worden. Ben met heel veel plezier met deze kaarten aan de slag geweest. Het is heel leuk om met deze materialen bezig te zijn. Het achtergrond papier komt van een groot scrapvel van Craft for you en vond ik er zelf leuk bij passen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

37 opmerkingen:

  1. Wat een mooie voorjaarsboeketten. Je hebt een prachtige serie kaarten gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige boeketten heb je gemaakt. Ik heb ook steeds tulpen in huis staan, vind het altijd zulke mooie bloemen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorjaars boeketten op je kaart.
    Echt lente Trijntje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige serie met deze voorjaarsboeketten. Heel leuk om te zien al die tulpen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind al die boeketjes schitterend Trijntje! Zo leuk dat bloemschikken en bosje tulpen zo leuk om te krijgen! Ik heb afgelopen dagen gewerkt ook vandaag nog maar natuurlijk ook even lekker naar buiten. Ik heb je berichtje gezien hoor 😀
    Geniet maar weer lekker vandaag van het 🌞 xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie serie kaartjes zo vrolijk met al die boeketjes erop tulpen zijn altijd zo leuk in de vaas
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende boeketten heb je gemaakt, Trijntje. Tulpen horen echt bij het voorjaar, vind ik. Heb ook altijd een flinke bos in de kamer staan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige boeketten met tulpen heb je gemaakt. Heel vrolijk en echt passend bij deze tijd van het jaar. Hier staan de tulpen ook in de kamer.
    Wat leuk dat je meteen wist waar ik mijn foto met de klokkenstoel gemaakt heb.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat heerlijk hoe dat jij boeketjes aan het samen stellen bent voor de jarigen, ben hier ook druk bezig er zijn zoveel jarigen dat vooruit werken echt wel nodig is...'
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Trijntje ben je in de tulpenkas geweest haha, zo veel prachtige tulpenboeketten. De jarigen zullen er blij mee zijn. Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waw, stuk voor stuk prachtige tulpenboeketten. Je hebt me inspiratie gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow zeg, wat een geweldige kleurige bossen met tulpen voor al de jarigen! TOP!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. GEWELDIG in hoofdletters Trijntje, zo fleurig en gezellig. Ik ben dol op tulpen en deze verwelken niet hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige boeketten heb je gemaakt en deze tulpen blijven mooi, echt gezellige verjaardagskaarten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, die zijn gaaf! Ik kan mij voorstellen dat je hier met plezier aan hebt gewerkt, hier wordt je vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zien die er top uit !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zou echt fijn zijn als dit weer doorzet,genieten! Prachtige kaarten heb je gemaakt hele mooie serie zo

    Hobbygroet
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaarten met deze bossen bloemen Trijntje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your bunches of tulips are so great - all of them. It´s a wonderful layout with this craft paper and all the paillettes. It looks so springlike. The background underlines the gorgeous tulips. This dies of Marianne Design are really great and you created wonderful cards.
    Thanks a lot for entering the EAC challenge.
    Hugs Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaarten heb je gemaakt met al die bosjes tulpen.
    Echt een verrassing voor de ontvangster.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat je meteen een hele serie maakte met boeketten tulpen in verschillende tinten! Ze zijn gaaf Trijntje en zeker voor jarigen in dit seizoen heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie serie heb je gemaakt Trijntje. Ziet er weer gezellig uit, de tulpen.
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo jij hebt je best gedaan wat een prachtige boeketten en wat mooi zo'n hele serie!
    Leuk dat liedje erbij, mijn zoon werkt in Amsterdam misschien neemt hij een keer tulpen voor me mee!!
    Groetje Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig al die bloemen als boeketten.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wwooww.....prachtige boeketten tulips gemaakt Trijntje
    Fijne avondgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Steeds een nieuwe kaart door de verschillende kleuren,het zijn zo’n mooie kaarten waarvan er 1 bij mij staat te shinen en ik erg blij mee ben Trijn,nogmaals erg bedankt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige serie verjaardagskaarten Trijntje!!
    Al die fleurige tulpen, wat een klus om deze allemaal te maken.
    Leuk dat je de tekst van het liedje 'Tulpen uit Amsterdam' er bijgezet hebt.
    Dank je wel voor het meedoen aan Challenge 22 bij Girlz Creative Crafts.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Antje
    DTGCC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. dank je wel voor je mooie kaart met het boeketje erop zo mooi
    kreeg hem gistermiddag binnen en hij staat bij de andere kaartjes op de boekenplank
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat zijn ze mooiiiii Trijntjes zo verschilend door de kleurtjes.
    Gr.Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldige kaarten waarvan ik er eentje voor mijn verjaardag mocht ontvangen, waarvoor mijn hartelijke dank!! Als je zo'n kaart uit de enveloppe haalt word je instant vrolijk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super je kaarten, lekker vrolijk en passend bij deze tijd, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige vrolijke kaarten met al die mooie boeketten met tulpen. Echt voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een onwijs mooie boeketten Trijntje.
    Leuk dat ze net allemaal een beetje anders zijn.
    Hartelijke groet,
    Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi die bos met tulpen Leuk dat je mee doet bij CSG en succes
    groetjes Josje dt

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow, such beautiful creations! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters. We hope to see you again.
    ~ Sherry DT/Admin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. I love your card, thanks for sharing it with us at the Creative Crafters Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  37. I love your card, thanks for sharing it with us at the Girlz Creative Crafts Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje