15 januari 2022

A van Anker.

 Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie reacties op de kerstkaart van donderdag

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met een anker. Meestal maak ik dit soort kaarten in de zomer... Maar op FB is een groep met kruissteken. Het is de bedoeling dat ik daar  6 keer in het jaar een kaart voor maak. Het is een alfabet uitdaging ze beginnen net. Ik mag voor februari een voorbeeldkaart maken.  Maar vond het zo leuk om deze maand  me ook uit te laten dagen.  Deze maand een kaart met een A..Ik heb een  kaart met een Anker gemaakt. De kaart laat ik meedoen bij https://de-egel.blogspot.com/2022/01/januari-challenge-133.html en bij https://creativecrafterschallenge.blogspot.com/2022/01/challenge-48.html en bij https://alessandrasangels.blogspot.com/2022/01/challenge-54-and-winner-of-challenge-53.html


De kaart is met allemaal materialen van Marianne design gemaakt. Papier komt uit het pretty paper blok nautical. De reddingsboei is gemaakt met LR0532, lantaarn met LR0533, zeepaardje met LR0536,  strandlopertje met LR0596, net met CR1409, takjes  onder met LR0660 en de schelpjes met CR1363. De tekst is gestempeld met een stempel van set CS1024.

Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

Allemaal een goed weekend.

Groeten Trijntje 

30 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Trijntje.
    Mooi het anker erop geborduurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap dat ze jou voor die groep hebben gevraagd om voorbeeldkaarten te maken. Jij bent echt een kei in geborduurde kaarten. Deze is ook al weer zo leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, wat een ontzettend leuke creatie, dat heb je super gedaan! De kaart is heel mooi opgebouwd met de verschillende lagen en natuurlijk het geborduurde anker, alles is perfect bij elkaar gezocht en gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje! leuk dat je voor deze groep de kaarten mag borduren.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je borduurt zo graag dus dit is geen straf voor je om te doen, hihi Je kaart is top...wat een prachtig geheel Trijntje erg leuk de reddingsboei om je borduurwerk en alle andere stansjes erbij, super leuke kaart! Ook een goed weekend!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het mooie borduurtje van het anker, leuke kleuren en details heb je erbij gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, Trijntje. We maken toch ook het hele jaar door kerstkaarten, waarom dan geen zomerkaart in de winter. Wat leuk dat je voor die groep kaarten mag gaan maken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met je geborduurde anker.
    Dit soort kaarten kan je het hele jaar maken hoor.
    Prachtige kleuren bij elkaar.
    fijn weekend.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart en wat een origineel idee de A van Anker!
    Groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow je hebt een superleuke kaart gemaakt...heel mooi om het anker te borduren.
    Fijn dat je meedoet aan onze challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Trijntje. Geborduurde anker past er heel mooi bij.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Trijntje....en wat leuk gedaan met het geborduurde anker!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi gedaan Trijntje, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart en alles past mooi bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee om een geborduurd anker op de kaart te gebruiken. Het is een hele mooie kaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit een mooie kaart Trijntje heel leuk met de A van anker.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie maritieme kaart met het anker in kruissteek, leuk hoe je alles hebt gecombineerd en een mooie tekst,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Trijntje. Een hele mooie maritieme kaart met het geborduurde anker. Je hebt hem heel mooi gedecoreerd vind ik. Oh was het maar zomer ;)
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart met het anker.
    Mooi zo in het maritieme thema.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie kaart en het anker is super mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat je voor die groep kaarten mag gaan maken. Deze is erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou ze zullen blij met jou zijn Trijn, want met kruissteken weet jij óók wel raad…deze bijdrage is erg mooi,hoe kom je op het idee! Ik heb weer even teruggescrold (sorry ik kan het nog niet helemaal bijhouden) en zag weer veel moois voorbij komen;leuke labels (die met die kleine bloemetjes is mijn favoriet) en hele mooie kerstkaarten, ook die sketch met de eenden vind ik zo mooi! Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie vrolijke kaart en heel leuk met de geborduurde anker. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldige kaart Trijntje. Mooi dat dat grote geborduurde anker zo'n mooie centrale plek heeft en alle details daarom heen vullen het geheel erg mooi aan.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaartje en wat een uitdaging om het te doen. Deze is geslaagd en ben beniewd naar die van februari.

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gave kaart Trijntje!
    Wat leuk om het anker te borduren. Staat heel mooi op de kaart.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo leuk jou kaart en ik vind het ook zo mooi hoe je borduurwerkjes verwerkt. Vorige week heb ik ook een kaart gemaakt met een borduurtje en wat borduurmallen aangeschaft. Ik heb alle patronen van MD geprint en die patronen kan ik ook voor de kraaltjes voor mijn zoon gebruiken. Die maak ik dan na op de computer. Dank je wel voor jou bijdrage aan de A uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje