18 december 2021

Twee verschillende kerstkaarten

 Hallo allemaal.

Bedankt voor al jullie leuke reacties op de kerstkaarten van donderdag. Ben zelf even wat minder op blogger... Even wat andere dingen.

Vandaag heb ik 2 heel verschillende kerstkaarten 1 geborduurde kaart en een kaart volgens een schets gemaakt.

Een hele eenvoudige geborduurde . Een tijdje terug heb ik een paar kaarten geborduurd uit een stitch and do pakket. Heb zelf een plaatje bij het patroon gezocht. Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij het blog van http://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2021/12/challenge-nr-40-kerst-op-je.html



Bij de facebookgroep hobbyplezier met kaarten kerst hadden ze een leuke lay out die heb ik op onderstaande kaart gebruikt. Heb papier uit het leuke pretty paperblok  Eline's Silver Stars. De bloem op een bal gezet gemaakt met mallen van Marianne design.



De kerstroos gemaakt met heel licht blauw-groen papier van Papicolor. Voor de afwerking  wat vlokjes erop gezet.

Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden. 

Had onlangs nog twee toppertjes

De onderstaande kaart bij http://mariannedesign.blogspot.com/2021/12/challenge-284.html Bij uitdaging 283 heb ik de eerst prijs gewonnen. Een prachtige set materialen. Hoe leuke kan dat zijn...


Bij de facebook groep Hobbyplezier met kaarten kerst is de kaart met gnoompjes in de top gekomen


Ben benieuwd wat voor nieuwe maatregelen we vanavond krijgen... We zullen ons nog wel rustiger moeten houden...

Allemaal nog een goed weekend.

Groeten Trijntje

19 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten. Een leuk borduurpatroon, tof dat je de randjes een beetje groen hebt gemaakt. De tweede is ook heel mooi met die grote kerstroos in die zachte blauw/groen tint, het is een echte blikvanger.
    Heel spannend wat er vanavond uit gaat komen. Ik kan het bijna wel raden. Voor jou ook een fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee heel verschillende kaarten, maar beiden erg mooi. De bovenste met heel mooi fijn borduurwerk en de onderste met de prachtige poinsettia in een heel mooie kleur. Het dp past er perfect bij.
    Gefeliciteerd met je eerste prijs en met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je winnende kaart en topper, beide nieuwe kaarten zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer twee prachtige kaartjes heb je gemaakt, en ook gefeliciteerd met je toppertjes. Ja en wat er vanavond uit de bus komt kunnen we wel raden. Jammer hoor, mijn dochter uit Brabant zou dit jaar in Friesland Kerst vieren maar heb ik maar weer afgezegd. Ik krijg maandag gelukkig wel mijn booster prik.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe knap ik het ook vind de geborduurde kaart vind ik de tweede heel erg mooi geworden! Ja ik had gezien dat je de eerste prijs had bij MD en wat voor één een super prijs!!!
    Ik ben zo blij dat mijn booster prik er inzit en ook al denk ik erom, mijn kinderen komen gezellig bij me met kerst ik ga mij geen home alone kerst meer geven! Fijn weekend Trijntje ik heb mezelf een knutseldag beloofd morgen ga nog even door met kerstkaarten maken zit nu in de flow 😀
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee totaal verschillende, maar allebei heel mooie kaarten, Trijntje.
    Proficiat met je 1e prijs en je toppertje. Terecht verdiend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee leuke kaarten al zijn ze verschillend.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw labelkaarten zijn toppertjes! Gefeliciteerd daarmee en deze twee zijn ook weer top! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaarten die geborduurde kaart vind ik erg mooi.
    Wat leuk een prijs en een toppertje .
    Heb je kaartje ontvangen , wat een prachtig kaartje.
    Nou de maatregelen liegen er niet om , alles dicht en moest nog wat dingetjes voor onder de boom.
    Gister nog even gauw naar de gamma om een vloer uit te zoeken voor mijn hobby kamer.
    Nog een fijne zondag .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee heel verschillende kaarten! De eerste zo mooi geborduurd, wat een leuk patroon is dat. En de tweede zo mooi van kleur met een schitterende bloem. Allebei prachtig.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaartje leuke kleurtjes en details
    gefeliciteerd met je toppertjes altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaarten Trijntje en gefeliciteerd met je toppertjes

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 fantastische kerstkaarten.
    Heel verschillend, maar allebei supermooi.
    Groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee leuke kerstkaarten. Mooi borduurpatroon ook bij de 1e en een schattig plaatje. Leuke sketch bij de 2e.

    Fijne zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaarten Trijntje, De laatste is erg mooi qua kleur. En leuk dat je wat toppertjes had, gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee leuke kerstkaartjes wéér , jij hebt ze in soorten !
    Proficiat met je prijs en toptopper , héél dik verdiend
    Fijne avondgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kerstkaarten laat je weer zien Trijntje. Mooi borduurpatroon is dat en ook een lief plaatje heb je gebruikt. De onderste kerstkaart is leuk opgebouwd en de kleuren zijn mooi vind ik.
    Gefeliciteerd met je toppertjes, wat leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi geborduurd, zo fijntjes, heel lief kaartje! Je andere kaart vind ik ook prachtig, zo mooi die witte Poinsettia als blikvanger! En van harte met je prijs en toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn weer leuk Trijntje! gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje