26 december 2021

kerst sokjes

 Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor jullie reacties op de kaarten van gisteren met de lantaarn.

Vandaag heb ik nog 2 kerstkaarten die ik nog niet heb laten zien. Heb me bij het maken laten inspireren door Neline Wij vonden de kaarten zo leuk.... De sokjes zijn uit vilt gestanst. Het was wel een gepruts om de belletjes eraan te krijgen. maar is gelukt...  Voor het maken van de kaarten allemaal mallen van Marianne design gebruikt. De bovenst kaart heb ik in drievoud gemaakt en de onderst in tweevoud. Deze zijn echt  de laatste karten die ik dit jaar gemaakt heb. 



Gistermiddag eerst gewandeld. Het was zulk geweldig mooi weer. Wel koud maar lekker doorlopen en dan word je wel warm,

Toen we thuis kwamen een worteltaart gemaakt. Gisteren al even voor geproefd.. Heerlijk. Volgende keer iets minder zoet...


Vanmiddag komen mijn moeder en broer. Maken we er een gezellige dag van.

 Jullie ook allemaal een mooie tweede kerstdag.

Groeten Trijntje

17 opmerkingen:

  1. Twee leuke sokjes kaarten Trijntje.
    Fijne gezellige 2de kerstdag.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaarten met de vilten sokjes, vandaag is het iets minder koud, het waait niet zo hard.
    Fijne 2de kerstdag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele toffe kaarten, ga ik in gedachten houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes met de leuke sokjes leuk idee met het vilt
    fijne dag met je moeder en je broer wij blijven vandaag lekker samen thuis gister gezellig bij mijn ouders geweest
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om je zo te laten inspireren door andere bloggers. Het levert mooie kaarten op Trijntje. We hebben gisteren ook lekker gelopen, was inderdaad koud. Fijne 2e kerstdag.
    Groetjes, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes, Trijntje. Wat zijn de sokjes leuk van vilt.
    Veel plezier met je moeder en je broer.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaba, knap gedaan van je. Ik vind je creatie top.
    This is great. Well done.

    Nog een fijne einde jaar gewenst.
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n dag hoor met een lekkere wandeling!
    Wat een leuke kaartjes, ik heb de sokjes ook van de week binnen gekregen. Wat zijn ze leuk he!
    Fijne dag! Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om de sokjes uit vilt te maken. Ziet er erg mooi uit.
    Wij hebben gisteren langs het Wad gewandeld. Heerlijk!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaarten zijn super! Wat een mooi weer bij jullie! Hier was het donker en grijs.
    Nog een fijne dag met je familie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaarten met de kerstsokjes.
    Fijn dat jullie de kerstdagen goed door zijn gekomen, toch altijd speciale dagen ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o deze zijn zo leuk en mooi gemaakt Trijntje en je taart ziet er verukkelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaartje, die sokjes met belletjes die aan de mooie takjes hangen zijn echt heel erg leuk!
    De kerstdagen klinken goed en de wandeling op eerste kerstdag ook, toen scheen de zon nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kerstkaarten met die sokjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja ze zijn alle twee heel leuk. Ik heb er ook zo een hangen, met 1 sokje. Heel erg leuk Trijntje! Bedankt nog.
    De taart ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend leuke sokken kaarten heb je gemaakt. Ze zijn super. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje