23 december 2021

kerstkaarten week 51

 Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie reacties op de blauwe bloemige kaart.

Vandaag is het alweer donderdag kerstkaarten dag bij het blog van http://52weekstochristmas.blogspot.com/2021/12/week-51-kerstkaarten-bij-52-wtc.html   Deze kaarten heb ik al een tijdje klaar


Dit zijn echt de ,laatste plaatjes van dit knipvel Deze mal LR0692 heb  ik al eerder gebruikt voor de kerstkaarten. Zelf vind ik deze wel erg leuk voor dit soort plaatjes. Heb er een toef met bloem . De fijne takjes zijn van memorybox. De rest van de mallen van Marianne design.

Heb alle kaarten op die ik dit jaar tot nog toe gemaakt heb dus volgend jaar allemaal weer nieuwe maken. Gelukkig is dit blog een mooi steuntje in de rug. Zo kun je het hele jaar doorgaan met kerst. Doe het nu al enige jaren en het bevalt me heel goed. Dit jaar voor het eerst geen kerstkaarten op het laatst moeten maken. Had tussen door al extra gemaakt.  Dus dan blijft het leuk.

Ik wens iedereen vanaf hier al fijne dagen toe.

Groeten Trijntje

40 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Trijntje. Een paar van mijn kerstkaarten gaan nog mee naar volgend jaar. Mij bevalt het ook prima om deze het hele jaar te maken. Geen stress rond kerst!
    Fijne feestdagen en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met de mooie open gewerkte mal, hij past zeker heel goed bij de vogelplaatjes
    ik doe ook weer mee volgend jaar vind het heerlijk zo en geen stress
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaarten met de mooie vogelplaatjes!
    Ik probeer ook weer volgend jaar iedere week een kaartje te maken.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dit weer prachtige kaartjes , en de vogeltjes erop doen het altijd goed.
    Leuke toef erop.
    Hele gezellige kerstdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kerstkaarten heb je gemaakt Trijntje. Mooie plaatsjes gebruikt en een prachtige mal erachter verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had dit jaar ook geen stress met de kerstkaarten en ga nog maar even door met maken want in de zomer is het tijd voor de e-bike tochtjes! Ze zijn weer heel mooi Trijntje je kerstkaartjes....mooie sprekende plaatjes met gezellige bijpassende toef! Fijne kerstdagen Jan en Trijntje, we maken er wat van! Lieve kerstgroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Trijntje.
    Voor mij ook geen stress, want we gaan gewoon door met kerstkaarten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie vogelkaartjes Trijntje! Ik heb ze ook nog en maak ze eigenlijk te weinig! Ik vind het heerlijk om het hele jaar kerstkaartjes te maken en het geeft inderdaad geen stress aan het eind van het jaar! Ik merk dat mensen die dit niet doen ook vaak geen kaartjes gaan sturen omdat het te veel werk is! Ik wens je fijne dagen en gezellig dat je meedoet met 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ps, ik heb een ander systeem in mijn pc gekregen en ben je adres kwijt. Wil je me een pb sturen met je adres? Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten met deze plaatjes, ik had er ook genoeg dit jaar en blijf gewoon door gaan.
    Fijne kerstdagen
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zijn inderdaad hele mooie plaatjes, heb ik ook nog in mijn voorraadje zitten. Je hebt er prachtige kaarten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kerstkaarten met mooie details Trijntje. Leuke plaatjes zijn dit. Fijn dat je volgend jaar weer meedoet.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en vanaf hier nogmaals fijne dagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn prachtig en de traditionele kerstkleuren passen hier natuurlijk perfect bij. Ja, het hele jaar is maken vind ik ook prettig, zo schiet je lekker op en is er geen "moeten" bij. Want dat woord past niet bij een hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaarten, de takjes zijn prachtig, zulke fijne mis ik nog in mijn collectie, ik zal deze eens opzoeken op het net, misschien zijn ze nog verkrijgbaar. De plaatjes geven extra sfeer aan de kaarten.
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn zeker erg mooi Trijntje. Ik ga ook weer gewoon door met de kerstkaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaarten heb je met die vogelplaatjes gemaakt. Zelfs al heb ik elke week meegedaan kwam ik er nog een paar tekort, maar 52WTC is toch een mooie stok achter de deur voor minder stress. Fijne Kerstdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaartjes zijn het geworden, Trijntje.
    Fijne kerstdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee hele mooie kaartjes Trijntje!
    En we gaan gewoon door....kunnen niet stoppen....het is zo leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer twee prachtige kaarten Trijntje.
    Ook fijne feestdagen gewenst en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaartjes weer, wij vinden het fijn als er zoveel leuke deelname is anders zou het blog er zo niet meer zijn...Dus we zijn blij met elkaar!!
    Fijne dagen toegewenst en een goed en gezond 2022.
    Fijn dat je er vandaag weer bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, dat zijn weer twee prachtige kaarten! Dank je voor je kaart; ik vond hem vandaag in de brievenbus. Zo schattig met die kerstsokjes :)
    Fijne dagen! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaarten mooie bloem toef mooie vogels, fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaarten Trijntje en ook voor jou fijne dag!
    Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaarten en fijne accenten heb je gebruikt.
    Fijne Kerst, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het zijn prachtige kerstkaartjes Trijntje!
    Fijne kerstdagen,
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow prachtige kaartjes heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Twee hele mooie kaarten met vogelplaatjes en mooie bloementoef.
    Mij bevalt het ook goed om elke week in elk geval 1 kerstkaart te maken. Dan blijft het ook leuk om te doen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kerstkaarten met deze vogelplaatjes ! Fijne Kerstdagen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauwww,Trijntje dit is weer een hele mooie kaart.Ik vind het super dat jullie elke week weer een kerstkaart hier neerzetten,knap hoor

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaarten zijn dit ook weer. Jij ging dit jaar echt als een speer met je kerstkaarten. En ook zo lekker gevarieerd. Ik heb me ook voorgenomen volgend jaar weer mee te doen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaarten Trijntje. En je bloemenkaart uit de vorige post vind ik ook echt een plaatje
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaarten Trijntje! Leuke vogeltjes.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes en fijne kerstdagen,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  33. 2 prachtige kerstkaarten.
    Een heel mooi plaatje met de vogeltjes.
    Leuke afwerking met de takjes en de bloem.
    Fijne feestdagen !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Twee prachtige kaartjes zijn dit, mooie fijne takjes. Fijn is het om het hele jaar kaarten te maken. Ook geen stress. Heb ik zo wie zo niet omdat ik er ook altijd wat gekochte kaarten bij heb. Ik begin in januari ook weer opnieuw, de eersten liggen al te wachten en zijn al klaar om volgend jaar te sturen. Ik wens je hele mooie Kerstdagen toe. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ze zijn prachtig !
    Echt Kerst op je kaartjes !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Vogeltjes doen het altijd goed op kerstkaartjes, heel mooi!
    Fijne dagen en groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat zijn ze weer mooi Trijntje,

    Hielendal kryst😉

    Wens jou en Jan fijne dagen.
    groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooie kaarten weer Trijntje!! En ja je hebt helemaal gelijk. Het hele jaar door kaarten maken is veel relaxter dan als het allemaal net in december nog moet.
    Fijne feestdagen!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Twee prachtige kerstkaartjes wéér Trijntje en nu alles op
    Beetje doseren met maken dat houd het inderdaad leuk !!
    Fijne Feestdagen en leuk dat je meedoet in w 51 !!
    Groetjes Epie DT52WTC.....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje