04 november 2021

Kerstkaart week 44

Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn herfstkaart met kruissteekjes pompoen .

Vandaag is het alweer donderdag kerstkaartendag bij het blog van http://52weekstochristmas.blogspot.com/2021/11/kerstkaart-week-44-reminder-gebruikt.html Heb me laten uitdagen....   http://52weekstochristmas.blogspot.com/2021/10/challenge-oktober.html daar link ik mijn kaart ook. Goud willen ze zien op de kaart. Dat was nog een hele toer voor mij. Had eerst een ander idee. De mal al gestanst papier uitgezocht een paar plaatjes erbij... Maar het was me niet naar de zin. Misschien krijg ik nog een idee om het af te maken.... Gisteren kreeg ik een ander idee... Ik dacht heb nog een krans met hulstblaadjes en als ik er dan dingetjes van goud op doe.... Gisteren  design papier uitgezocht, in  4 kleuren groen de krans gestanst. Aan het schikken geweest met de blaadjes en de mat-gouden besjes en takjes alvast gestanst...  Vanmorgen de krans afgemaakt en opgeplakt. Stempel er binnen in gezet. Mijn man zei niet meer erop!


Heb er een strik van raffia opgeplakt. Heb net een bos nieuwe gehaald. Het was op en het is leuk om er op dit soort kransen strikken mee te maken. Heb het bij de Welkoop gekocht . Ik heb  even gevraagd maar de  medewerkster wist niet wast raffia was... Gelukkig haar collega wel. Je ziet het ook niet meer zo vaak. Maar ik kan weer goed voorruit met de hele bos.  De besjes en takjes uit gouden sneeuwpapier gestanst. Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

Allemaal een fijne dag.

PS misschien breng ook jullie ook wel op een idee om de krans eens weer uit het stof te halen....

De kaart gaat meedoen bij https://christmascardsallyearround.blogspot.com/2021/11/november-challenge-something-that.html  De uitdaging is dat er iets met een W op de kaart moet staan ik heb krans    Wreath gemaakt. Bij https://merrylittlechristmaschallenge.blogspot.com/2021/11/mlccb-40-november-anything-christmas.html daar mag alles.

38 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de mooie krans leuk al die blaadjes, de strik maakt het af
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een pracht van een krans gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart met een hele mooie krans.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je man heeft er kijk op (Ik vraag ook vaak wat Ben er van vindt 😊) want het is een prachtkrans met gave strik geworden!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooie kerstkrans gemaakt.
    Mooie kleurtjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is super leuke en zo mooi met de raffia strik op je krans Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf Trijntje en die strik van raffia maakt het helemaal af. Een mooie kerstkaart, heel "natuurlijk".
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart en deze krans is een mooie! Leuk gedaan met dat raffia, dat moet ik eens uit de kast halen want dat heb al een hele tijd niet gebruikt! Fijn je weer te zien bij de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed ideetje Trijntje :-) leuke krans gemaakt !!
    Toevallig ook net eentje gekocht bij tuincentrum .....
    Groetjes Epie XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend deze krans met raffia! En je man heeft gelijk meer moet er niet op! Die hulstblaadjes lijken net echte blaadjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart zo leuk met die krans. Ik heb ook nog veel raffia liggen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jou Jan heeft er kijk op ;-) Je kaart is inderdaad prachtig zo met de verschillende kleuren aan blaadjes en de mooie raffia strik. Hij is helemaal af zo!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, ik dacht meteen die krans heb ik ook nog liggen, supermooi gedaan en dan die gouden besjes erbij en een mooie raffia strik,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi met die krans erop Trijntje. Leuke kleuren combinatie.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart heel stijlvol met die krans, inderdaad er hoeft niet meer op.
    Groetjes van Marian,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi !!!!
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie krans hoor, ik ben dol op kransen zou er mijn hele huis wel mee vol willen hangen ;-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is heel mooi Trijntje! Gaaf gedaan met zo'n subtiel goudtintje erin. Jazeker, je kaart is aangekomen en staat in de boekenkast! Kan ik er nog lekker lang van genieten; dank je wel :)

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super, Supermooi deze kerstkaart , helemaal TOP.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie herinnering om de krans weer eens tevoorschijn te halen, want jij laat zien dat ie toch wel heel mooi is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kransen blijven leuk op een kaart, super gemaakt.
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een plaatje van een kaart en heel subtiel het goud, mooi...prachtig die raffia strik.
    gezellig dat je meedoet met de uitdaging goud op je kaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig sfeervol kerstkaartje, Trijntje!
    Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kerstkaart
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart met de krans, geeft echt een mooi effect in 4 lagen. De gouden accenten en de raffia maken het af.
    Ook je herfstkaart met geboorde pompoen is mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super leuke kerstkrans!! Zo mooi in die verschillende kleuren groen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is een super mooie kerstkaart geworden met de krans en het strikje van raffia Trijntje. Leuk met het mooie dp en de gouden details.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi, wat een prachtige krans! De strik staat er zeker heel gaaf bij, mooie combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtige krans en heel leuk met de raffia strik!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi deze krans. Ik heb geen stans van de krans, wel entje van Stampin up, maar ik heb elke keer ruzie met de inkt...Jouw kaart is echt heel gaaf geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Goed idee om de krans weer eens af te stoffen, wie weet ....
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi sfeervol kaartje, prachtige krans!
    Bedankt voor je deelname aan onze goud-op-je-kaart-challenge bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor onze gouden Challenge!
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart met prachtige krans en de gouden besjes en takjes er in verwerkt. En de raffia strik maakt hem helemaal af.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat prachtig Trijntje, die krans is volgens mij best een priegelwerkje.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig opgebouwd die krans, erg leuk met dat raffia en de gouden besjes. Een mooi, rustig en chic kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een super mooie chique kaart met een prachtige kerstkrans. Super mooi gemaakt, echt heel sfeervol. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaart Trijntje, heel erg mooi deze kerstkrans.
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje