10 november 2021

Condoleance

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor jullie leuke reacties op de kaart voor een nieuwe baan. Geen baan in het onderwijs of op de universiteit...... maar op de rechtbank.   

Onlangs had ik deze condoleance kaarten gemaakt.  Zelf vind ik het altijd fijn om er wat in voorraad te hebben . Ik vind het moeilijk om ze nog te maken als iemand overleden is... Heb er gisteren een van verstuurd naar de familie van onze blogdin Rosina.

 De kaarten zijn gemaakt met al wat oudere plaatjes van Marianne design. Heb ze mooi eenvoudig gemaakt..



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Allemaal een fijne dag en tot morgen.


Groeten Trijntje 

19 opmerkingen:

  1. Erg mooie condoleancekaarten, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, heb deze plaatjes ook nog, bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige condoleance kaarten Trijntje.
    Mooi rustig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn schitterend, Rosina's familie zal het zeer waarderen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes met de rustige kleuren en details ik vind het ook altijd lastig om te maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten heb je gemaakt, ze zijn zo ingetogen ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige, elegante en ingetogen kaarten, perfect voor zo'n gelegenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten die zeker gewaardeerd worden. Ik maak ze eigenlijk nooit want ik vind het erg moeilijk.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie, stijlvolle kaarten. Ik heb er ook eentje uit de voorraad gestuurd. Vind ik net iets makkelijker.
    Haha, werk op de rechtbank. Had niemand geraden, denk ik.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige troostrijke kaarten maakte je Trijn, ik probeer er ook altijd minimaal 1 in voorraad te maken….een gezellige kleurrijke kaart zie ik hieronder, ik zal niet meer raden want je maakte het bij deze post bekend hihi…en dan zag ik nog een prachtige kerstkaart daaronder met een prachtige bladeren krans, dacht eerst dat je de tekst zelf geschreven had maar zie dat het een stempel is…erg mooi. Lieve groetjes Trijn en nogmaals heel erg bedankt voor je superlieve opkikkerkaart 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie stijlvolle kaarten Trijntje.
    Heftig dat je er nu al een naar de familie van Rosina moest sturen....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaartjes zijn het Trijntje. In voorraad hebben is voor deze kaarten het beste en toch lukt me dat niet vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dit prachtige stijlvolle condoleance kaartjes.
    Hele mooie plaatjes zitten er in verwerkt.
    Jammer dat je er meteen ééntje nodig had, maar de familie van Rosina zal dit wel zeer waarderen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie condoleance kaarten met hele leuke plaatjes, fijn dat je er een paar op voorraad had,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi zijn je kaarten geworden.
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie, stijlvolle condoleance kaarten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Trijntje heel erg bedankt voor je schitterende kaart. We hebben veel kaarten uit blogland mogen ontvangen en dat is een grote steun voor ons.
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje