07 september 2021

Baby kaarten roze en blauw

 Hallo allemaal

Ben ik alweer…

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de Slimline kaart van gisteren

Vandaag heb  twee baby kaarten een roze en een blauwe. Heb ze voor de voorraad gemaakt.  Vind het handig om alvast een paar klaar te hebben. Het is heel leuk om met al deze leuke materialen bezig te zijn. De plaatjes zijn van knipvellen HK1708 en HK1709. Het design papier komt  uit verschillende pretty paperblokken Rainbow, Springtime, Honeymoon en Little miracle. Het is zo leuk om de combinaties met papier en plaatjes te maken.

Voor de bovenste kaart de vierkante mal LR0647 gebruikt. De vlaggenlijn gemaakt met LR0329. De letters met CR1417.  


 

Voor de kaart hieronder heb ik een ronde mal gebruikt CR1331. De tekst een zoon  is gemaakt met CS1051. Deze kaart laat ik meedoen bij het blog van http://mariannedesign.blogspot.com/2021/08/challenge-276.html


Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden. 

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

21 opmerkingen:

  1. Twee leuke kaarten Trijntje, tof zoals je alle papiertjes met elkaar gecombineerd hebt tot een mooi geheel, en heel verschillend door de kleur! Leuk plaatje met de muizenfamilie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee leuke babykaartjes Trijntje....zo mooi alles gecombineerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig Trijntje! Bedankt voor het meedoen met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes weer. De plaatjes zijn ook gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie babykaartjes heb je gemaakt met de leuke plaatjes, handig om wat op voorraad te hebben,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige babykaartjes heb je gemaakt met deze leuke plaatjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi kaartje, tof gedaan
    This is fabulous.

    Ik heb wat problemen gehad met blogger. Blijkbaar werden mijn reacties niet gepubliceerd omdat ik een link gebruikte naar mijn blogs. Daar kreeg ik zelf ook veel minder tot geen reacties meer op mijn blog wat ik ten zeerste betreur, helaas. Ik hoop dat het nu van de baan is.


    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn beide ontzettend mooi Trijn, prachtig hoe je alle kleurtjes en malletjes gecombineerd hebt! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee hele leuke babykaartjes. Je hebt alles mooi gecombineerd met de plaatjes van de muizenfamilie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn weer prachtige kaartjes Trijntje, ik maak ze ook zo graag. Knap hoe je alles met elkaar combineert.
    Je slimline kaart is ook prachtig en ook zo leuk om te maken. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt. Bij beiden ook een mooie sketch gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten!
    Gezellig dat je meedoet met onze "Babykaartjes" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijke babykaarten! Heel mooi hoe je al die kleuren hebt gecombineerd. Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattige kaarten. Ik heb ook weer een opdracht voor babykaartjes, blijven zulke leuke kaarten om te maken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is altijd zo leuk om babykaarten te maken.
    Deze twee van jou zijn prachtig geworden, mooi die combinatie van papiertjes ij de schattige plaatjes.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super schattige babykaarten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart voor onze challenge Trijntje.
    Gezellig dat je meedoet met onze babychallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    Ps om verwarring te voorkomen graag de challengekaart in een apart topic zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kaarten met deze leuke plaatjes.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schattige kaarten Trijntje!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje