23 augustus 2021

Voor broer en zwager

 Hallo allemaal.


Deze kaarten heb ik een tijdje geleden al gemaakt Mijn broer was in juni jarigen mijn zwager afgelopen weekend. Heb voor hun bijna dezelfde kaart gemaakt. Heb papier uit het leuke  Pretty Paper Bloc Men Only gebruikt.  GerJanne vroeg zich af.. wat voor papier je het beste voor deze woord mallen kunt gebruiken.... Volgens mij kun je heel veel papier gebruiken... Hangt ervan af wat voor kaartje ervan maakt. Ik heb geruit en gestreept papier  gebruikt op deze kaarten. 



De kaart hieronder is een lift van de bovenste. Ik zat te bedenken wat ik voor mijn zwager zou maken en toen dacht ik dit is een leuk model .... Liften dat is de uitdaging bij http://liftchallenge.blogspot.com/2021/08/jubileumchallenge-163.html Vind dit zelf wel erg leuk zo met de woord mallen..  De leeftijd  op de kaart gezet omdat het mooie ronde getallen zijn...Ik hoop dat deze lift oke is..





Ben benieuwd wat jullie van deze twee kaarten vinden.

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

23 opmerkingen:

  1. Gaaf allebei! Het is moeilijk om op het drukke papier nog stansen toe te voegen die goed zichtbaar zijn, maar dat is jou prima gelukt. Het woord "hoera" is ook nog heel goed te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige gave mannenkaarten.
    Leuk met die grote letters.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaarten met de stoere elementen, leuk hetzelfde maar toch weer net anders
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige stoere en gave mannenkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie mannen kaarten gemaakt ,zijn hetzelfde maar lijken toch anders door het papier wat je gebruik. Heel leuk zo met de tekst.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk deze mannenkaarten met de grote letters. Ik plak ze eigenlijk nooit op een basiskaart maar stans de letters zo uit dat het een dubbele kaart wordt. Maar zo vind het ook erg mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi ook deze mannenkaarten. Je hebt een goede combi van papier gekozen. Ik vroeg me niet zozeer af wat voor papier je kunt gebruiken, maar meer met welk dessinnetje je de achtergrond en met wel dessinnetje je de letters maakt. Soms is het dan zo druk. Maar deze manier is eigenlijk slimmer, met losse letters. Dan is het toch wel makkelijker dan dat je de basisstans als basis gebruikt (als je snapt wat ik bedoel;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige kaarten met de grote letters, ik ben er fan van! Je hebt ze leuk "aangekleed" een biertje gaat er bij de mannen altijd wel in.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten Trijntje, heel mooi voor mannen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige mannenkaartjes Trijntje!
    je hebt dan ook heel mooi papier gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoe je het papier hebt gebruikt op deze 2 kaarten, ze zijn heel mooi geworden en de leeftijd er op maakt het af.
    Ik heb deze Hoera stansen ook, moet ze toch eens gaan gebruiken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee gave mannenkaarten. Ik vind persoonlijk dat ruitjespapier erg leuk. Doet me een beetje aan nostalgische pyama's en pantoffels denken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allebei hele mooie kaarten en leuk dat je je eigen kaart hebt gelift!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Trijntje, wat een gave kaarten! Ik heb heel veel mallen van de hand gedaan, maar deze heb ik bewaard. Erg leuk geworden voor mannenkaarten, je hebt me weer op een idee gebracht. Bedankt voor de inspiratie! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn alle 2 erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Leuk met dit designpapier en de getallen erop maken het meteen heel erg persoonlijk.
    Handig om de kaart meteen te liften.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk idee om je eigen kaart te liften en beide kaarten zijn erg gaaf en lekker stoer door de gebruikte tinten en het DP! Fijn dat je meedoet met onze jubileumchallenge, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ruitjes, streepjes en stipjes doen het altijd mooi op letter kaarten en samen met kraft zijn ze stoer geworden Trijntje!
    Fijne dag ik stap nog even op de fiets!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi hoor die mannenkaarten met die letters

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke en feestelijke kaarten heb je gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje