05 augustus 2021

kerstkaart week 31

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn kaart met ingekleurde roos.

Vandaag donderdag kerstkaarten dag bij het blog van http://52weekstochristmas.blogspot.com/2021/08/reminder-challenge-week-31-bingokaart.html    Heb een kaart met een geborduurde pinguïn in kruissteek .Heb de kaart gelift van de downloads van Marianne design. Heb 3 van deze kaarten gemaakt. dit borduurwerk doe ik als we met onze bus onderweg zijn..

De kaart laat ik meedoen bij http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2021/07/kic-start-uitdaging-156-kerst-in-de.html

Ik  moet zeggen dat het best lastig is om deze kaarten te maken. Het stempelen van de tekst is lastig, glibberig en je moet het lang laten drogen



Zelf vind ik het een leuk resultaat geworden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Allemaal een fijne dag.

Groeten Ttrijntje

43 opmerkingen:

  1. Een prachtige winterse kerstkaart Trijntje.
    Mooi met het borduurwerk erbij.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het resultaat ook heel leuk geworden. Schattige pinguïn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, hij is toch heel goed gelukt, ook met het stempelen, dat is inderdaad lastig op glad papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt Trijntje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het een super leuk kaartje Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind jouw borduurwerkjes zo gaaf. Dank zij jou tip ben ik gaan kijken en heb alle patroontjes uitgeprint. De eersten heb ik nu gemaakt, het is even zoeken naar het juiste borduurpatronen. Ook verschilt het welke grote je hebt van de stansen. Je hebt ze groter en kleiner dan MD. Dat formaat is heel fijn om mee te werken. Welk garen gebruik jij? Daar ben ik wel benieuwd naar. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een hele leuke kaart, heel erg schattig met deze leuke pinguïn
    Ook mij heb je weer aangestoken met de cross-stich ... heerlijk om te doen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke en schattige winterkaart! Dat papier is inderdaad glad om op te stempelen.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi schattig kerstkaartje.
    Gr.Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem superleuk, zeker met die achtergrond!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kerstkaart en prachtig met de achtergrond.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met de pinguïn geborduurde
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat leuk die geborduurde pinguïn Trijntje. Een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuk kaartje! Je hebt heel wat geborduurd onderweg! Maar deze pinquin ook weer leuk! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ken het wel, soms helpt een goede stempelhulp zoals de Misti dan. gaaf borduurtje, die leuke ronde pinguïn! Mooie achtergrond ook, Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi winters kaartje weer Trijntje. En toch heel goed gelukt hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is je kaart mooi geworden Trijntje.
    Leuk de geborduurde pinguïn.
    En ja, stempelen op glad papier is zeker lastig.
    Je moet zo oppassen dat je niet per ongeluk er overheen wrijft.Maar deze ziet er goed uit.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart met deze leuke geborduurde pinguïn. Mooie, bijpassende besneeuwde bergen op de achtergrond.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een grappig borduurwerk, heel leuk zo met de achtergrond, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat knap dat jij kunt borduren terwijl je in de bus zit....hoef ik niet te doen dan word ik hartstikke misselijk!
    je hebt er wel een super gaaf kaartje mee gemaakt Trijntje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke winterkaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is inderdaad een leukerd geworden! De pinguïn is schattig, zo mooi rond.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hartstikke mooie pinguin geborduurd voor week 31 Trijntje !!
    Knap dat je kan borduren in de bus , hobbelt wel een beetje
    Bedankt voor het meedoen en een fijne avond ....
    Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk kerstkaartje Trijntje, mooi borduurwerkje.

    Groetjes van Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke pinguïn heb je geborduurd, ik herken dat wel, sommige afdrukken blijven heel vettig, daarom stempel ik nooit rechtstreeks op de kaart,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geinige kaart, Trijntje! Lief borduurpatroontje en mooie achtergrond. Spannend met dat gladde papier en dan stempelen...
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hihi. dat is een geinige pinguïn die je geborduurd hebt!
    Enig! Je kaart is daardoor heel leuk. Het tovert een glimlach op mijn gezicht..

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh deze is ook super leuk!! Die pinquin doet het ook goed als kerstbal.
    Is weer een heel ander effect zo. En dat stempelen op dat papier is wel heel lastig. Misschien makkelijker met Stazon inkt??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig leuke kaart. Heel mooi die pinguïn op de glibberige achtergrond!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. De kaart is leuk! De pinguïn is grappig!
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hele leuke kaart geworden, mooi borduurtje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, wat een geinige en schattige puinguïn heb je geborduurd op deze winterse achtergrond! Misschien dat een sneldrogende inkt en de stempelhulp uitkomst kan bieden voor dit gladde papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig wat een leuke kaart, ik moest gelijk lachen toen ik de grappige pinguin zag. Mooi borduurwerk en handig dat je dat in de bus kunt doen. Wat een schitterende kaart maakte je op de workshop, mooi hoe je de roos hebt ingekleurd.
    Gefeliciteerd met je topkaartjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een mooi kaartje met de geborduurde pinguin, herken het inktprobleem het moet op deze achtergrond lang drogen maar het resultaat is wel mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een superleuke kaart met de schattige pinguïn Trijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh zo herkenbaar! En dan maar lang genoeg aan de kant leggen. Kun je in de tussentijd mooi borduren; deze is ook weer heel erg leuk! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een lief kaartje met die geborduurde pinguïn, echt winters. Gelukkig duurt dat winters nog even (hoop ik).. lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een lief kaartje met die geborduurde pinguïn, echt winters. Gelukkig duurt dat winters nog even (hoop ik).. lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leukerd met die geborduurde pinguin. Top gedaan Trijntje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super leuke kerstkaart, Trijntje.
    Dank je wel voor je 2de deelname aan KIC
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje