30 augustus 2021

Kaarten met een golftas

 Hallo allemaal.

Allereerst  bedankt voor al jullie leuke reacties de kerstkaart van afgelopen donderdag.


Deze  keer heb ik kaarten met een tas gemaakt. Het zijn kaarten voor golfers geworden.  De kaart hieronder is  voor een jarige . Heb de leuke woordmal van crealies gebruikt , het plaatje is van Yvonne creatios . 



Van de kaart hieronder  ga ik nog een aantal maken. Heb een opdrachtje van een vriend voor de pitch en put club. 




Was onlangs bij de action en daar zag ik deze leuke  mallen liggen. De ronde mal  en de letters.. Heb er een one layer kaart van gemaakt. Ben benieuwd  wat jullie van deze kaarten vinden

Bij het blog van http://2sistersontheblog.blogspot.com/2021/08/challenge-53.html willen ze tassen op de kaart zien. Ik laat beide  kaarten meedoen . 

allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

PS Vorig jaar had ik ook kaarten gemaakt. Ze hebben er zelf een in een lijstje gedaan.


32 opmerkingen:

  1. Je golfkaarten zijn superleuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn superleuk! Je maakte voor mijn verjaardag ook een golfkaart, die hangt nog steeds in het rekje boven mijn bureau :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten en die plaatjes zijn geweldig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei je kaarten zijn superleuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn je kaarten leuk geworden, Trijntje.
    En zo te zien vallen ze erg in de smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuke kaarten. Ik vind de tweede helemaal prachtig met die sprekende kleuren en die mooie ronde mal, er zit veel diepte in die kaart.
    Wat leuk dat ze een kaart hebben ingelijst, dat zegt toch wel wat!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige golfkarton Trijntje.
    Wat een leuke mal heb je gekocht bijde action.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes zeg Trijn! En helemaal dankbaar werk om te mogen maken als ik die foto van vorig jaar zie….in een lijstje geplaatst maar ja dat hebben jouw kaartjes ook zeker verdiend.
    Hele leuke stansen van de Action, ik zag bij Gerjanne ook al zo’n leukerd met visjes… Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn weer énig Trijntje, leuk golfmannetje (toch maar niet gaan kleuren dus?) en Action-rondje! De letters heb ik ook gekocht maar was er nu al weer een hele tijd niet.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww Trijntje wat heb je dat toch leuk gedaan toppie hoor.
    Gr.Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke golfkaarten!
    Ik heb dit knipvel ook gekocht is nog onderweg naar me toe:)
    Ken ook iemand die golft, dus aan de knutsel.
    Mooie stans van Action.
    Altijd leuk om te zien dat ze je kaarten waarderen, dat is ook een hele leuke.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier werd het onverwacht warm en zonnig!
    Wat heb je mooie kaarten gemaakt, leuk de 2de kaart met de gave tekst erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat??? Letter stansen bij de action? Daar fiets ik morgen na mijn werk dan maar even heen. Ze zijn super je kaartjes en een golf tas heel origineel bedacht! EEN ZEER GROOT COMPLIMENT Trijntje als je kaart in een lijstje word gedaan, daar word je blij van hè! xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaarten, die worden zeker door golf-spelers gewaardeerd. Die van vorig jaar is ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super gave en mooie kaarten Trijntje.
    is toch gaaf dat ze die zo bewaren
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaarten maakte je met het golf mannetje en wat een waardering dat ze je vorige kaart ingelijst hebben,super!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart! En vooral een golftas erbij, die hebben we nog niet veel gezien, leuk!
    Dank je wel voor je deelname deze maand!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat origineel om een golftas in te zenden bij de 2sisters en het zijn hele leuke, mooie kaarten Trijntje. Gaaf dat ze je kaart van vorig jaar ingelijst hebben, groot compliment.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaarten zijn super geworden, je moet er maar opkomen met die golftas! Leuk hoe je die 3D mannetjes hebt gecombineerd met de mallen! Een groot compliment, en blijk van waardering die ingelijste kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke golfkaarten. En wat leuk dat een vorige in een lijstje is gedaan. Dan heb je echt eer van je werk.
    Groetjes, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ontzettend leuk gedaan Trijntje....dit zijn echte golfkaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ongelofelijk leuk idee, dat je kaart in een lijstje zit! Heel gaaf. Je kaart van vandaag is ook heel leuk! Die letters ook bij Action gevonden?? Ik zag ze niet, heb wel iets soortgelijks, dus ik moet het maar niet doen....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee prachtige golfkaarten heb je gemaakt.
    Leuke nieuwe mal heb je bij de Action gescoord.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Leuk dat ze beide zo verschillend, maar ook weer zo bij elkaar passend zijn.
    Je hebt mooie spulletjes bij de Action gevonden, die bij ons is altijd zo'n zooitje, daar loop ik snel aan voorbij.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooie kaartje met de leuke golfplaatjes, leuke malletjes heb je gekocht bij de action
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk dat je weer kaarten mag maken voor de golfclub. De golfkaarten die je hier laat zien zijn beide erg leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ze zijn erg leuk Trijntje.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaarten Trijntje, leuke plaatjes.
    Leuke mallen, ik heb nog geen letter mal, binnenkort eens even kijken.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaarten en wat leuk dat ze er vorige jaar eentje in een lijstje hebben gedaan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke golfkaarten zeg! En inderdaad heel geschikt om in te lijsten, zo mooi! Goed idee voor mijn man zijn verjaardag, hij is ook een golfer. Toch een keer speuren voor spulletjes. Jij bent weer leuk geslaagd bij de Action. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Héle leuke golfkaarten ! Handig dat je zo een stansjes in dit thema hebt gevonden. Komt je dan goed van pas ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje