04 april 2021

Vrolijk pasen

 Hallo allemaal.


Allereerst  bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn kerstkaarten met de geborduurde bekers van afgelopen donderdag.

Hierbij wil ik jullie allemaal fijne paasdagen wensen. Jammer genoeg is het bewolkt en fris buiten... Maar misschien komt de zon nog om het hoekje kijken..

Zoals elk jaar heb ik samen met mijn moeder  paaskaarten gemaakt... Dit jaar zijn het wat meer geworden dan anders... Het is zo'n nare tijd... We worden er zo langzamerhand allemaal zat van.  Nu er  vervelende ontwikkelingen zijn met een vaccin. Gaat het misschien nog weer langer duren . We wachten af. Daarom een vrolijk kaartje sturen is dan leuk om te doen en het maken ook.. We hebben er nu meer tijd voor.

Hieronder een aantal kaarten die  ik gemaakt hebt. Een heel lang bericht vandaag......

We hebben in de loop der jaren wat materialen  gekocht om paaskaarten te maken..De kaart hieronder gemaakt met allemaal leuke materialen van Marianne design . Het designpapier komt uit het pretty paper blok  Floral Delight.  De krans LR0691 is op dit soort kaarten ook leuk om te gebruiken. Het haasje CR1498 is ook al zo'n  schatje. De eitjes gemaakt met CR1399. De bloemen zijn gemaakt met LR0697, takjes met CR1394. De grasranden met CR1355. De stempel komt van set CS1043


De kaart hieronder is hetzelfde idee alleen  met een ander haasje LR0589.  Het papier uit het blokje Easter Greetings van het merk Craft&You. Verder dezelfde mallen gebruikt. 


Vorig jaar had ik van mijn buurvrouw hele leuke kleine malletje  van kuikentjes gekregen Joy Crafts6002/1485. Op de verpakking stond een leuk voorbeeld die heb ik gelift. Takjes en blaadjes  gemaakt met CR1499 ,CR1494,CR1493 en CR1495. de grasrand met CR1355.  De veren zijn gemaakt met CR1412.  Het design papier uit het blok bloom een wild van craft consortium.




Hieronder nog 2 kaarten ook met de krans als basis . Daar heb ik het leuke eendje LR0698 op gezet en de leuke kleine kuikentjes van Marianne design LR0644. De bloemetjes zijn gemaakt CR1501





Zoals jullie zien een heel aantal kaarten met de leuke krans gemaakt. Het was zo leuk om dit soort kaarten te maken . Morgen heb ik nog een aantal om te laten zien. Hopelijk verveel ik jullie niet met al deze kaarten.....

Allemaal  fijne pasen.


Groeten Trijntje

24 opmerkingen:

  1. Wat een mooie serie paaskaarten! Echt heel leuk om telkens met dezelfde krans toch heel verschillende kaarten te maken. Heb ook wel een aantal spulletjes voor Pasen maar op de een of andere manier ben ik rond deze tijd minder in mijn hobbykamer te vinden. Jij hartelijk bedankt voor je mooie verjaardagskaart! Fijne Paasdagen 🐣

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trijntje,

    Allereerst jullie ook fijne paasdagen.

    Wat een prachtige serie paaakaartjes.

    Het is nog steeds een vreemde tijd, wie had ooit gedacht
    dat we jaar in deze situatie zouden zitten. Ben benieuwd of mijn 2de prik in mei doorgaat en of ik tegen die tijd het aandurf. Vooral gezien mijn reactie op de eerste..

    Het zonnetje is hier ook ver te zoeken dat ik denk dat ik aan de freubel ga. Fijne dagen en groetnis oan mem.

    Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn dit weer prachtige paas kaartjes , de krans leent zich hier goed voor.
    Vindt die met de kleine kuikentjes erop wel erg leuk.
    Gezellige paasdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij en Jan ook hele fijne paasdagen en ik kijk mijn ogen uit bij je, zoveel prachtige paaskaartjes en wat geniet ik van je gestuurde kaartje ik vind hem prachtig! Wat een inspiratie met de rieten krans krijg ik van je, heb hem net gewonnen bij Marianne design en ga er dit weekend mee aan de slag! Je zelfgemaakte bloemetjes zijn ook zo beeldig en die kleine kuikentjes zo tof! Wat heb je ons weer blij gemaakt! Jammer genoeg nog steeds een nare tijd waarin we er nog steeds maar creatief mee om moeten gaan! Al raakt iedereen het nu wel zat hè, maar moeten we nog volhouden met zijn allen en er het beste van maken!!! Morgen kom ik weer hoor want hier raak ik niet van uitgekeken!!! Fijne dag verder vandaag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige serie paaskaarten Trijntje.
    Zo leuk met de krans.
    We zullen nog even geduld moeten hebben met het virus.
    Wens ook jullie fijne paasdagen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten! Die krans us echt voor alle gelegenhefen te gebruiken, ik ben er ook zo blij mee. Je hebt ze heel mooi opgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een boel Paaskaartjes maakte, allemaal even mooi en gedetailleerd met o.a. de bloemetjes, grasjes, takjes en schattige kuikentjes!!
    Ja, zat worden we het inderdaad en ik vind het nieuws over het vaccin ook niet fijn. Een vriendin van mij werd er echt doodziek van en is nu na een paar dagen nog niet de oude. dat klinkt niet fijn. We kunnen alleen maar het beste ervan hopen...
    Fijne Paasdagen nog, Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je verveelt me absoluut niet met je prachtige en vrolijke paaskaartjes! Die krans doet het erg goed op paaskaartjes en dan al die schattige diertjes erbij! Super leuk gemaakt allemaal!
    Hier in Alphen hadden sommige mensen een dubbel vaccin gekregen, hopelijk zijn ze er niet dubbel ziek van geworden.
    Groetjes en fijne paasdagen, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige Paaskaarten, en ze vervelen helemaal niet kijk er graag naar, fijne Pasdagen Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijkheid vandaag op je blog! Leuk deze paaskaarten met de krans. Allemaal dezelfde basis maar toch allemaal verschillend.
    Hier ook koud en grijs vandaag. Een dagje lekker thuis dan maar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Trijntje

    Je hebt schattige paaskaarten gemaakt .Heel leuk om te zien.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie serie paaskaarten Trijntje, leuk om ze samen met je moeder te maken en te versturen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt super schattige kaartjes gemaakt met al je verzamelde paasspulletjes.
    Jij ook gezellige dagen gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie serie Paaskaarten heb je gemaakt met de leuke krans, kaart nr.3 staat bij mij op de kast, nogmaals dankjewel
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een superleuke serie paaskaarten. Ik maak ze zelf niet maar het is heerlijk genieten van jouw creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie paaskaartjes met de krans als basis op allemaal. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijke paaskaarten laat je ons zien Trijntje. Wat gaaf dat je de krans zo veel hebt gebruikt. Past er perfect bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke paaskaartjes heb je gemaakt leuk die krans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jullie hebben dit jaar dus best veel Paaskaartjes gemaakt ook deze zijn leuk geworden de mal van de krans leent zich hier ook mooi voor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, je Paaskaarten zijn stuk voor stuk geweldig leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Trijntje, wat een leuke kaarten allemaal. En als je wat materiaal verzamelt dan moet je het ook gebruiken he? het ziet er in elk geval heel gezellig uit allemaal.
    De robot is me weer aan het plagen en op mijn andere account niet, dus ik reageer even vanaf mij DT account...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jullie Paaskaarten zien er echt super leuk uit.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sjonge jij had dit jaar goed uitgepakt Trijn, deze zijn ook erg leuk met de mooie kransen xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje