12 april 2021

Mannenkaart met knoopjes

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kaart voor Margreet.

Naar aanleiding van de reacties....Heb een boekje met de verjaardagen  aan het eind van de maand kijk  
ik wie er de volgende maand jarig zijn en ga dan de kaarten maken...  Anders red ik het ook niet... Ondanks dat ik er meer tijd voor heb..... Daarom  dit jaar  ook meer paaskaarten dan anders gemaakt en verstuurd. En alvast wat in het vooruit gemaakt.. Straks zal het kaarten maken weer afnemen. Dan gaan we met  ons  busje op pad. Wat ook hartikke leuk is. Lekker  genieten in de natuur.

Wil zelf eigenlijk niet meer dan 3 kaarten per week plaatsen... dan heb ik altijd wat om hier te laten... dat is ook leuk toch...

Had een jongens kaart nodig voor een knaap die 12 jaar werd. Vond dit leuke plaatje met de al star sneakers... Lekker stoer. Maar toen ik met de kaart bezig was vond ik de kaart niet geschikt voor deze  jongen ... Deze kaart  zit  heb ik nu  in voorraad doos ..... Ook handig...  Heb voor  de betreffende jongen een andere kaart gemaakt die ik zelf leuker voor hem vind... Het maken van kinderkaarten vind ik zelf heel lastig...

Bij het blog van https://mijnhobbyhonkchallenges.blogspot.com/2021/03/mhh-challenge-31-knopen-of-kralen.html . Willen ze knopen op de kaart zien. Vind het op jongens-mannenkaarten zelf altijd wel lekker stoer om er een paar knoopjes op te zetten .  De kaart gemaakt met papier uit een  blok van Joy crafts, La Vie est Belle cool Dudes  . De riem is gemaakt met een  mal van Joy crafts 6002/1385. De sterren zijn gemaakt met CR1447 van Marianne design.


Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

24 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Trijntje de kleuren van de sterren mooie geheel met de andere materialen. Veel plezier met erop uit gaan fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is gaaf zeg met die riemen!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk met de sneakers en riemen, mooie kleuren óók!
    Straks lekker er op uit en genieten Trijntje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stoere jongens kaart Trijntje.
    De riem erop geeft toch een stoere uitstraling.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stoere kaart Trijntje! Heel leuk met de riem erbij.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een stoer kaartje met de leuke riempjes en knopen leuk de sneakers
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, je kaart is supergaaf en stoer met die sneakers, riem en knopen. De kaart voor de knaap van 12 zullen we vast ook nog een keer kunnen bewonderen. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke jonge mannenkaart! Mooi met die riem en knoopjes en natuurlijk een perfect plaatje erbij!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke, stoere kaart heb je gemaakt.
    Hij is mooi met alle extra details die je erbij hebt gedaan. Maakt het helemaal af.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige mannenkaart Trijntje....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave, stoere jongenskaart, Trijntje. De knopen staan er erg leuk bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super stoere kaart voor een jongen en wat is dat sterrenpapier leuk! Gaaf die riem en die knopen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toffe jongenskaart!! Mooi met al die knopen erbij. Ik ben ook van het in het voren maken. Als het moet lukt het vaak niet.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Trijntje,
    Lekker stoer en tof mannenkaartje met riemen sneakers!
    Het moet geen overkill aan kaartjes worden en ik plaats ook niet alles wat ik verstuur, gewoon geen tijd om dan iedere keer een post te maken! Ik heb totaal geen zin vandaag, ga eerst maar lekker een frisse neus halen, volop de zon hier!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben het helemaal met je eens Trijntje.... gebruik zelf ook graag knopen op mannenkaarten (of groffe eyelets).
    Je kaart is écht supergaaf voor een puber.
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele stoere kaart met de leuke sneakers. Best geschikt voor een 12 jarige knul. Maar jij kent de betreffende jarige en als het gevoel niet goed is is het beter een andere kaart te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooi kaartje heb je voor die jarige knul gemaakt Trijntje
    mooie stoere details erop..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige jongenskaart Trijn, je gebruikte een heel mooi plaatje maar ik vind je dp papier ook schitterend zeg Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een stoere kaart Trijntje, Leuk met die knopen er op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kinderkaarten op zich niet, maar voor pubers van die leeftijd wel. Ze vinden het al snel kinderachtig. Maar deze is dat absoluut niet, een stoer kaartje met dat leuke sneakerplaatje en de leuke riempjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tof kaartje dit! Ik heb dit papierblok van Joy! ook, maar vind het best lastig te gebruiken. De puberleeftijd vind ik ook best lastig om kaarten voor te maken. Heb ze gelukkig niet zo vaak nodig.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje