22 maart 2021

Paaskaarten met geborduurd ei

 Hallo allemaal

allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn koffiekaart.

Ieder jaar maak ik samen met mijn  moeder paaskaarten. Zij vind  het altijd leuk om ze te maken en te versturen.. Ik doe er nu ook al jaren aan mee.....In de loop van de jaren zijn er ook al heel wat paasspullen op de markt gekomen om  paaskaarten mee te maken.  We hebben  kaarten gemaakt met het leuke paasei CR1497 voor kruissteek borduren.. Hebben een klein tafereeltje op een vormenkaart van decotime gemaakt. Vormen willen ze bij het blog van https://de-egel.blogspot.com/2021/03/maart-challenge-117.html zien

Het patroon op het ei komt van downloads van Marianne design. Heb er een aantal gemaakt. Dezelfde uitwerking...Maar steeds met ander papier en kleuren garen. Dat is heel leuk en verassend om te doen  vind ikzelf. Het designpapier komt uit een heel oud blok met allemaal papier met dotten.





Zoals jullie zien krijg je door de verschillende kleuren alweer een heel ander effect. voor het make va de kaart mallen van Marianne design gebruikt. Eendje LR0698, gras achter LR0699, grasrand voor CR1355. De eitjes gemaakt met LR0643 en CR1399. Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje.

PS Op het blog van mijn moeder  staan ook een paar van dit soort kaarten.... Nieuwsgierig???.... 


33 opmerkingen:

  1. Ze zijn zó leuk en vrolijk door de kleuren garen en het enige stippenpapier!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben eerst bij je moeder geweest, hihi Wat weer een vrolijke paaskaartjes met de mooie dots en het super leuke geborduurde ei erbij Trijntje! Ja inmiddels een hele leuke jaarlijkse traditie van jullie geworden hè! Fijne dag verder...ik ga rondje om het is gelukkig niet zo koud meer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze leuk Trijntje, zo heerlijk vrolijk..
    Zelf geen paaskaartjes gemaakt, even weinig tijd en ons blog staat vol met verjaardag en babykaartjes....
    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke paaskaarten !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik maak zelf geen Paaskaarten maar geniet van alle mooie Paas creatie op de blogs. Ook die van jou is zoooo prachtig, een mens fleurt er helemaal van op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldig mooi kaartje met de schattige details en het geborduurde ei
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ei is superleuk (en de hele kaart natuurlijk ook!)
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk Trijntje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dit er super vrolijk uit! Gezellig zo samen met je moeder paaskaarten maken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig, heel vrolijke kaarten, leuk gemaakt!
    Fijn dat je dat samen met je moeder kunt doen, dat jullie dezelfde hobby delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja leuk, om Paaskaarten te maken, het geborduurde ei is echt de blikvanger op deze kaarten, heel mooi gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fleurige paaskaarten! Dit jaar heb ik er ook maar eens een paar gemaakt maar die komen nog op het blog.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gemaakt Trijntje. Ik maak ook nooit paaskaarten, maar dit jaar toch eentje voor mijn moeder gemaakt. Een mens moet toch iets met al die vrije tijd dat we hebben 😉
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke paaskaarten Trijntje .
    Leuk met dat geborduurde ei er op.
    Zelf maak ik nooit paaskaarten .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toffe paaskaartjes Trijntje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow Trijntje, your embroidery Easter designs really are eye catching.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er zo gezellig uit de paaskaartje mooie kleurtjes en geborduurd, ben ook even bij je moeder gaan kijken die zijn ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke paaskaarten!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een vrolijke en hele leuke paaskaart Trijntje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn ze leuk en vrolijk! Ik ga gauw ook even bij je moeder kijken. Die zijn vast net zo mooi.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je paaskaarten zijn allebei supergaaf en vrolijk geworden met het geborduurde paasei en de kuikentjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook op het blog van je moeder geweest. Wat is het fijn dat jullie je hobby kunnen delen met elkaar. Bij haar schreef ik dat ik het hele leuke kaarten vind, maar nog niet aan borduren toe kom, Stom he dat ik het nog niet oppak. Ik vind het heel verrassend wat kleur en papier doet en het dan toch heel verschillende kaarten zijn. Dank je wel voor jou deelname aan onze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ontzettend LEUK gedaan Trijntje....zo mooi met de geborduurde eieren! Dat geeft wel een speciaal effect moet ik zeggen.
    Ik ga ook nog even bij je moeder kijken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig paaskaartje met die leuke stansvorm gemaakt Trijntje...en het designpapier en het mooie geborduurde paasei past qua kleur heel mooi bij elkaar...
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie en vrolijke kaarten! Borduren blijft een mooi effect geven, net als een andere vorm ipv vierkant. Ik probeer ook 1x in de week oudere plaatjes /papier te gebruiken, want die zijn niet minder mooi dan de nieuwere vaak

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ah, net als bij je moeder twee heel mooie kaartjes met dat geborduurde paasei. Je hebt er ook zulk passend papier bij gevonden (of andersom?)
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    Fijn dat je moeder nog steeds kan komen knutselen...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schattig Trijntje!
    Ik maakte nooit paaskaartje maar verleden jaar een aantal gemaakt. En dit jaar heb ik zulke leuke plaatjes gekocht, ik moet dus nodig aan de slag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig hoe je de kleuren van het mooie ei hebt gematcht met de kleuren op je kaart. Ik vind het een plaatje, erg leuk model ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Twee hele leuke, vrolijke paaskaarten. Dat dotjespapier past hier goed bij. Vind het vaak moeilijk papier om mee te combineren. Ik ga ook nog een kijkje nemen op het blog van je moeder.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ze zijn natuurlijk weer geweldig Trijn jij kan ook echt alle thema’s maken.
    Mooie kleuren en het papier is er perfect voor!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke paaskaarten heb je zo gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Superbedankt voor de onderste schitterende paaskaart die ik vandaag in de bus vind Trijn, je hebt me echt verrast! Zo leuk om hem nu in het echte te zien....op de foto zijn ze al prachtig maar in het echt nog veel mooier....Heel veel dank xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje