10 maart 2021

Gastdesigner bij Carlin's kaartenparadijs

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn vintagekaarten van maandag.Weer zo leuk om te lezen.

Bij het blog van http://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/2021/03/gastdesigners-challenge-32-maart.html mocht ik gastdesigner zijn  omdat ik daar met mijn kaart met vw busje in de top 3 was gekomen. Dat is altijd een leuke eer. De uitdaging was maak een kaart van een specifiek land. Mijn keus was snel gemaakt. Een Hollandse kaart.  Maak ze regelmatig omdat ik het erg leuk vind om ze  te maken en te versturen. Had nog wat leuke plaatjes in de map van het knipvel EWK1274 van Marianne design. Heb deze keer eens designpapier van Joy gebruikt uit het blok Berry Sweet paper bloc. Dat past kwa kleur ook erg mooi bij dit plaatje met de leuke Zaanse huisjes. 


De mallen zijn allemaal van Marianne design. De ronde mal LR0654, tulpen LR0653. De molen is  uit een oudere serie LR0208. De fiets is gemaakt met CR1504. De tekst van stempelset CS1053. Doen jullie allemaal nog mee d euitdaging loopt tot het eind van de maand.

Allemaal een fijne dag

Tot morgen dan ben ik er met een kerstkaart.

Groeten Trijntje

PS bij het blog van https://creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.com/2021/03/challenge-4-reminder-winnaar-top-3.html Ben ik met onderstaande kaart in de top3 gekomen 


Dat vind ik weer een hele eer.. Want er waren veel inzendingen.

31 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart heb je gemaakt Trijntje. Een echte Hollandse kaart met de molen en de tulpen erop en een leuk plaatje met de Zaanse huisjes. Past allemaal perfect bij elkaar zo.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een oergezellig kaartje heb je gemaakt Trijntje.
    Gefeliciteerd met je toppertje....dat is inderdaad een hele eer vind ik ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijke Hollandse kaart. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf Hollands kaartje, en gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk als je kaartje in de spotlight mag staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk , die Hollandse kaart !!!!
    Ook mooi je topper !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke Hollandse kaart met die tulpen, fiets en molen en die tekst past er goed bij!
    Gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje heb je gemaakt als gastdesigner voor Carlin's Kaartenparadijs. Ik vind de huisjes schitterend. Heel mooie details op het kaartje.
    Nog bedankt voor je bijdrage en proficiat met je topplaatsje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend mooi Holland kaartje heb je gemaakt, leuk met al die tulpjes! Gefeliciteerd met je topplaatsje!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het Hollandse landschap kunnen we wel uit tekenen hè Trijntje! Je heb een prachtig inspirerend voorbeeld kaartje gemaakt!
    Lieve groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooie kaart, heel knus.
    Gefeliciteerd met je topper, ik kan me voorstellen dat je je vereerd voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke hollandse kaart heb je gemaakt als GD Trijntje .
    Gefeliciteerd met je toppertje en tot morgen met kerst .
    Groetjes Epie en Birdie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is heel leuk Trijntje en kan niet missen hé dat het een Hollandse kaart is. Leuk met die tulpen en fiets op de voorgrond. Gefeliciteerd met je toppertje, gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooiekaart Trijntje. Zo gaaf de voorgrond van je kaart. Ik heb even een vraag voor je. Vorig jaar had ik geen kaarten meer. Ik heb er nu gekocht en gekregen. Maar de verjaardag van je Moeder is toch 4 juni??? Die is de eerste die er eentje van mij krijgt. grt leny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS Laat t maar weten op mijn blog Trijntje, dan komt het goed. grts Leny

      Verwijderen
  14. Een mooie kaart en echt Holland ,heel mooi met alles gecombineerd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je voor Carlin's Kaartenparadijs gasdesigner wou zijn.
    Je hebt voor onze lopende challenge een prachtig voorbeeld gemaakt.
    Helemaal in een Hollands sfeertje.
    Top gedaan.
    Bedankt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fietsen, tulpen, molens.....echt op en top Hollands allemaal.
    Gezellig kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je "Hollandse" kaart vind ik geweldig leuk! Super met al die leuke items!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow what a gorgeous design and love the windmill, Tulips, house and bike.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je GD mocht zijn, je hebt een prachtige Hollandse kaart gemaakt, echt super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart heb je gemaakt en gefeliciteerd met je top 3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuke Hollandse kaart is het. Ik neig er ook naar, maar kreeg vandaag een ander idee, alleen is de uitvoering wel lastig..
    Mooie kaart waar je mee in de top staat bij Daantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hou van Hollandse kaarten. Heel mooi gemaakt Trijntje. En gefeliciteerd met je winnen kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een toffe Holland-kaart Trijntje! Mijn favoriete vakantiebestemming! Ik tel af tot we weer eens naar Holland mogen...
    Dankjewel voor je schitterende opkikkerkaartje dat hier gisteren in de bus viel!
    lieve groeten
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie echte Hollandse kaart, en de tulpen en de fiets, maken het werkje af. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijke kaart! Leuk al die frisse Hollandse kleurtjes en attributen.
    ook gefeliciteerd met je toppertje.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuke dat je GD kon zijn! je kaart is een toppertje, de grasrand met de mooie rode tulpjes en het fietsje, plaatje enzo... helemaal Holland!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een heel mooi Hollandse kaartje is het geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een gave Hollandse kaart maakte je Trijn, zoveel moois op te zien...schitterend! Gefeliciteerd met je toppertje dat is toch de kroon op je werk he, heerlijk genieten xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje