24 februari 2021

Kaart met hyacinten

 Hallo allemaal.

Allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke  reacties op de kaart met de pimpelmeesjes.

Vandaag is het een kaart met paarse hyacinten. Deze kaart heb ik voor Wilma, Freubelmina gemaakt. Wilma is vandaag jarig en langs deze weg wil ik haar feliciteren en een fijne dag wensen.  

Zelf vind ik dit  zo'n leuk model  met  de mooie borders gemaakt met LR0696 heb voor het maken van de kaart twee kleuren linnen karton bij elkaar gezocht. Heb een patroon  van Chrissie uit HJ154 geborduurd.


Het plaatje is van  knipvel birds VK9553 Heb het plaatje opeen stansje gezet gemaakt met CR1474. Het stempeltje komt van set KJ1721. 

Bij het  blog van http://mariannedesign.blogspot.com/2021/02/challenge-266.html  willlen ze een H op de kaart  zien...Daarom heb ik dit leuke plaatje met hyacinten gebruikt.

Ik wens jullie allemaal een mooie zonnige dag.

Groeten Trijntje

30 opmerkingen:

  1. Wat maak jij toch altijd prachtige borduurkaarten. Dit is weer een echt juweeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige geborduurde kaart Trijntje. Helemaal in mijn kleurtjes. Leuk plaatje ook en prachtig met de zijkanten.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige geborduurde kaart voor Wilma, en wat zijn het mooie snijmallen die je gebruikte Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geborduurd voor Wilma. Mooie kleuren zijn dat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook weer prachtig, heel mooi met de paarse tinten en het borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooooo deze ligt hier voor me terwijl ik dit typ en het klinkt misschien afgezaagd maar in het echt is hij zoveel mooier,je hebt echt uitgepakt Trijn! Ik ben er erg blij mee en dankzij jou is mijn verjaardag een stuk mooier! Dankjewel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is schitterend !!!
    Wat zal Wilma dit mooi vinden.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje geworden zo met de kleur paars en dan te bedenken dat ik ook ooit zo ben begonnen met kaartjes maken...blijft mooi om te zien.

    Liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart voor Wilma! En ze is er blij mee lees ik hierboven!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie, feestelijke kaart in deze kleurtjes en je hebt een leuk plaatje gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie lente kaart Trijntje.
    Mooi geborduurd. Fris plaatje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi deze kaart met Hyacinten. Ze staan hier ook te bloeien in de kamer. Ruikt altijd zo lekker.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartje met de mooie hyacinten Trijntje....je kunt ze bijna ruiken....heerlijk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart Trijntje!
    Mooie lila tinten afgewisseld met het frisse groen. Bij mij blijven de hyacinten buiten staan anders krijg ik het spaans benauwd ;-)
    Het borduurtje maskt de kaart helemaal af!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, je kaart is prachtig Trijntje! Ik weet zeker dat hij bij Wilma ook in de smaak zal vallen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eem prachtige kaart Trijntje. Die borders aan de zijkant staan er heel mooi bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WWoo...mooie kaart voor Wilma met hyacintjes erop !!
    Fijne donderdag groetjes v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtig geborduurde kaart met mooi plaatje voor Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is weer een beauty geworden Trijntje!
    Bedankt voor het meedoen met de H-Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie geborduurde kaart leuk de paarse kleurtjes past goed bij de hyacinten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hadsjoe...ik kan niet zo goed tegen hyachinten maar je kaart is prachtig.
    Leuk dat je mee doet met onze "H" challenge.
    Groetjes van Judith
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart is het Trijntje.
    Leuk dat je meedoet met de “Letter H" Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is een plaatje van een kaart, mooi borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart Trijntje, mooie kleurtjes en mooi geborduurd,
    leuk dat je meedoet met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie borduurkaart Trijntje en met de hyacinte kun je ook meedoen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Trijntje!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje