21 januari 2021

Kerstkaarten week 3

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie reacties op mijn vintagekaart  van gisteren.

Vandaag donderdag kerstkaarten dag bij het blog van http://52weekstochristmas.blogspot.com/2021/01/kerstkaart-3-van-52.html . We gaan gewoon door met het maken van kerstkaarten.  

Deze keer  ben aan de slag gegaan met de ronde lay-out mal van Marianne design. Had nog dixi topper plaatjes in een bakje zitten. Ben lekker aan het schuiven geweest en heb de vakjes leuk vol geplakt . Ik had de smaak zo goed te pakken dat ik meteen maar 2 kaarten heb gemaakt. Heb ze beide net even een beetje anders gemaakt. De bovenste met een randje om het plaatje. 


De kaart hieronder heb ik de vakjes vol geplakt met het plaatje. De  mal net een slag gedraaid en je hebt weer een heel ander effect. Het is leuk om dit soort kaarten te maken.  Best een uitdaging om de vakjes leuk op te vullen ...



Ben benieuwd wat jullie van de deze kaarten vinden.

Ik weet niet wat er weer is met blogger! maar met het reageren op mijn nieuwe iPad lukt het bijna niet... melding oeps dat is fout... Later op de telefoon en dan moet er steeds gecontroleerd worden dat ik het ben. Het is ergerlijk. Soms al een heel bericht ingevoerd en dan is alles weg... Dus daarom zien jullie me misschien wat minder... Als iemand een idee heeft.... Je wordt erVervervelend van als het niet lukt...

Allemaal een fijne dag en tot gauw.

Groeten Trijntje


40 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kerstkaarten Trijntje.
    Helemaal anders als je de mal draaid
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat zijn ze mooi geworden. Heb ook nog van die plaatjes, bedankt voor de inspiratie. Ik heb geen problemen met Blogger maar ik werk met een Samsung-tablet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige winterse kaartjes heb je gemaakt! Ik heb sinds vandaag last van die robotplaatjes, gelukkig niet bij iedereen want ik word er niet goed van. Ik kan je niet helpen want ik heb er geen verstand van helaas.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het zijn 2 schitterende kaartje voor deze donderdag...wat een leuke plaatjes in de vakjes ...PRACHTIG!!
    Ik heb vandaag veel last van het robotgebeuren..ergelijk is dat en nu ook nog met foto's die je moet aanklikken....en waar dient het in hemelsnaam voor...pffft
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Trijntje! Heerlijk winters!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zijn dit twee mooi kaarten Trijntje.
    Oh vreselijk als blogger niet doet wat jij wilt....
    Ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen.
    Lieve groetjes en gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....dit zijn twee SCHITTERENDE kaartjes Trijntje....wat heb je dat weer leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had vorige week ook weer opeens de robot op bezoek en dat was een dag later weer weg....en hopelijk blijft het weg!

      Verwijderen
  8. Mooi in die bruintinten. Prachtig kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten Trijntje, o die robot en de plaatjes goedkeuren een ramp, sinds gisteren middag weer en soms kan ik helemaal geen reactie achterlaten. Meestal houd het op vrijdag op en begin op woensdag weer.
    Succes met blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is die ronde mal toch aan jou besteedt, Trijntje. Weer 2 prachtige kaarten laat je ons zien.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaarten, je geeft me een duwtje in de richting om de layoutmal wel te kopen, ik twijfel al een hele tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die mal op zich is al zo gaaf en als je dan ook nog zoveel mooie plaatjes hebt, BINGO! Geen idee wat er aan de hand is, GerJanne heeft steeds een robot en ik lees wel vaker problemen..baaaalen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaarten Trijntje! Leuk hoe je de plaatjes hebt verwerkt, ik vind de bovenste net iets sprekender met het randje erom heen.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat zijn ze leuk geworden Trijntje. Alleen al door de mal te draaien krijg je al een heel andere kaart.
    Wat dat is met blogger weet ik niet, maar heb al vaker gehoord, dat je met een ipad niet kunt reageren. Misschien kun je nog wat instellingen veranderen, zegt deze leek! Succes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kaartjes heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit zijn ook weer mooie kaarten met de cirkelstans. Je brengt me wel op een idee. Ik heb ook nog van die plaatjes liggen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn weer top !
    Gave stans!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het zijn 2 superleuke kerstkaarten, leuk dat je de plaatjes zo hebt gebruikt. Ik heb ook last vandaag, heb ik een verhaal getypt is het weg.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kerstkaarten! Heel erg mooi!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi zijn de kaartjes geworden. Ik vind deze stansen ook zo leuk om mee te werken! Ik moet zeggen dat ik mij ook constant erger aan Blogger! Krijg steeds meer rode pagina’s, heel vervelend! Wel gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi zoals je met deze ronde mal aan het spelen bent geweest. Persoonlijk vind ik de eerste met de extra randjes het mooist. Vervelend Trijntje die problemen met Blogger. Bij mij komt en gaat het gedoe. Hopelijk houdt het snel op.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee prachtige ronde kerstkaarten Trijntje , in mooie kleur , het zijn leuke stanzen waar je veel mee kan :-)
    Af en toe ook hinder hier met blogspot 1 x update en alles bijna weg , gelukkig nu weer goed niks veranderen
    Fijne avondgroet van Epie Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat een mooie kaarten! Ik heb de mal nog steeds niet gebruikt, ma al wel, toch maar eens gaan doen ;) want dit ziet er wel heel erg leuk uit! Irritant is dat met Blogger... Ik had dat pas ook en paar dagen later was het weg, hopelijk gaat het bij jou ook vanzelf weg

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Twee prachtige kaarten met de ronde mal. Wat een verschil geeft dat of je er een extra randje bij doet. Vreselijk dat gedoe met Blogger, zou ook niet weten hoe het te verhelpen. Snap heel goed dat je je soms flink irriteert.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Twee hele mooie winterse kaarten heb je met de ronde mal gemaakt. De eerste vind ik wat sprekender door bruin/witte randen om de plaatjes.
    Ik heb ook problemen met Blogger op mijn Ipad. Ik kan wel nieuwe berichten opstellen op de pagina Blogger Posts, maar reageren op andere blogberichten kan ik niet. Op de hoofdpagina blijft hij op uitgelogd staan. Log ik daar in kom ik weer op de Blogger posts terecht. Dat schiet dus ook niet op. Jammer. Ik weet helaas ook niet wat je er aan kunt doen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. mooie kaartjes, je kan echt veel kanten uit met deze mal he.
    ik kan je helaas niet helpen met de bloggerproblemen, bij mij gaat het voor het moment goed, soms raak ik niet op bepaalde blogs omdat die dan 'gevaarlijk" zouden zijn... maar dat ligt eerder aan mijn anti-virus dan aan blogger denk ik... wel jammer als de techniek niet altijd doet wat wij willen he... kan me daar ook aan ergeren...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Trijntje,
    Wat een mooie kaart met die mal. Ik moet er nodig mee aan de slag, hij ligt hier te wachten. En ik heb je gemaild.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig Trijntje, en echt toch weer een verschil door te draaien. Ik krijg hem nog, heb hem besteld. Zin aan om mee te werken. Ik hoor dat er meer problemen zijn met bloggen. Op de telefoon en computer heb ik er geen last van. Op de IPAD wel. Dan moet ik eerst inloggen met mijn account. dan krijg ik ook een nummer op mijn telefoon. Ik k weet nog steeds niet wat het beste is. Ik ga ook wel eens incognito, dat kan ook.
    En dat ik moet bewijzen dat ik het ben. Dat kan ik gewoon overslaan. Bij jou kan ik gelijk iets plaatsen. Het blijft lastig. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super mooie kaartjes met die toffe mal.
    En wat balen dat je zoveel problemen hebt met blogger. Hier werk ik het liefst op de PC en tot nu toe valt het mee.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een toffe kaarten zeg. Ik doe het momenteel ook op mn telefoon maar ben gewoon aangemeld en dat lukt.
    Ik ben wel voor Google hier ook standaard aangemeld, misschien dat dat helpt?
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaarten. Zelf heb ik nog geen last van robots.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een gave kaarten heb je weer gemaakt, Trijntje. Zo mooi met al die plaatjes, mooie kleuren.
    Ik was gisteren niet meer aan mijn ronde toegekomen, maar fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Wat vervelend dat je zo'n gedoe hebt met blogger, bij mij wisselt het een beetje. Ik weet wel dat het op de iPad het beste gaat via de chrome app, niet via safari. Sterkte!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat mooi kaartje met de ronde layout leuk plaatjes zijn dat he heb ze ook eens gehad bij een bestelling
    toevallig eergisteren een dag gehad met de robot nu is het weer over
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat zijn deze mooi!! ik houd erg van deze tinten, in mijn huiskamer heb ik ze ook. Op jouw kaarten vind ik het i.c.m. de afwerking en dit model echt prachtig, heel mooi!
    Ik lees toch zo vaak dat er problemen zijn bij Blogger, echt heel irritant. Zelf heb ik eigenlijk nog geen last gehad, afkloppen maar ....

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kaarten weer Trijntje, ja ik heb ook soms last met blogger als ik op een kaart wil reageren, dan wordt me de toegang tot een blog geweigerd. Is nooit zo geweest.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. 2 hele mooie kaartjes en wat een verschil maakt zo'n rand je dan he. Bah, wat vervelend dat je zulke problemen met blogger hebt......
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een verschil tussen beide kaartjes zeg, ik kan niet kiezen want vind ze beide erg mooi en de gebruikte plaatjes zijn zo mooi sfeervol.
    Hier ook nog geregeld ruzie met blogger, een bericht plaatsen gaat met hindernissen...opstellen met de iPad (want dat kan ik op mijn luie stoel) en plaatjes plaatsen via de laptop aan tafel en dan weer publiceren met de iPad...verder veel ruzie met die irritante robot en plaatjes, getypte reacties die niet geplaatst worden maar foetsie weg....gelukkig niet altijd maar wel geregeld.....lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje