30 november 2020

Vier herfstige kaarten

 Hallo allemaal.

Hierbij laat ik jullie de laatste herfstkaarten zien die ik de laatste tijd heb gemaakt. Het zijn er best nog veel... De meeste zijn al verstuurd of zitten al in de envelop om verstuurd te worden.

 De kaart van hieronder heb ik voor GerJanne gemaakt.  Het designpapier komt uit het blok autumn whispers. Heb de leuke bladkrans  LR0624 weer eens tevoorschijn gehaald en heb er een leuk toefje van paddenstoelen LR0372 en blaadjes LRF0373,LR0430, LR0621. De mallen  zijn allemaal van Marianne design . De krans met verschillende kleuren distress inkt bewerkt.



Had twee vellen van  Eline autumn animals  AK0080 gekocht en heb de plaatjes opgemaakt ! Op de kaart hieronder de kleine blaadjes gemaakt met CR1336. De krans met LR0624 





Hieronder nog kaarten die gemaakt zijn met de ronde mal LR0677 van Marianne design. Leuk met verschillende mallen aan de slag geweest. kleine blaadjes met CR1336, kleine paddenstoelen met CR1420. eikels met LR0373.

Bij deze kaart dezelfde mallen en vel als de kaart van hierboven. De boom is gemaakt met LR0375.



Zo ..... jullie hebben weer leuk kunnen kijken en zien dat ik best heel wat herfstkaarten heb gemaakt..  Hopelijk verveel ik jullie er niet mee...Heb op het moment  meer tijd voor kaarten maken... Meer thuis... 

Allemaal nog een fijne dag.

Groeten Trijntje




23 opmerkingen:

  1. Prachtige serie herfstkaarten Trijntje.
    Mooi zijn de kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal even leuk Trijntje, schattig hoe je de blaadjes "bundelt" met een strikje er aan!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vier prachtige herfst kaarten heb je gemaakt Trijntje. Leuk om te zien, dat ze allemaal zo verschillend zijn. Mooi papier en schattige plaatjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    Er is weer voldoende om te bewonderen ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt ontzettend veel herfstkaarten gemaakt! En wat een mooie. Jouw kaart hangt hier aan de lijn en is heel mooi en hoewel er best veel op zit, heeft hij een heel rustige uitstraling. Ik vond de spin zo'n ontzettend leuk detail! De andere kaarten zijn ook super! De ronde met de vakjes is heel sprekend. Nogmaals dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie papierlijn met plaatjes hè Trijntje en keigaaf zijn je kaarten geworden en mij verveel je niet met herfstkaarten hoor, we zitten nog steeds in de herfst!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo jij bent goed bezig geweest met al die mooie herfstkaarten! Al je kaartjes zijn even mooi maar van de onderste vind ik de kleurencombinatie erg goed gevonden!
    Dat grijs met rood staat erg fleurig!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat zijn inderdaad veel kaartjes! Het zijn allemaal mooie herfstkaartjes met mooie herfstkleuren! Ik vind dit soort kaarten altijd mooi en leuk om te maken maar ik heb niet veel mensen die in de herfst jarig zijn! Jammer! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zeg, jij hebt hard gewerkt! Ze zijn alle vier erg mooi, maar die twee onderste vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou je verveeld mij niet hoor je kaartjes zijn prachtig die met de paddestoeltjes hoe schattig en de Marianne design mal geweldig!Fijn dat je wat meer tijd hebt vervelende tijd maar je kan wel meer tijd in je hobby steken Zo!
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt weer goed je best gedaan, mooie serie heb je gemaakt,ik vind de 2 laatste het mooist,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige serie herfstkaarten, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige serie, Trijntje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie serie kaartjes heb gemaakt de ronde vorm vind ik erg mooi
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige serie Trijntje.....ik vind de twee onderste kaartjes super gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Verveelt zeker niet Trijn, ze zijn alle4 schitterend je herfstige kaarten.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe kan dat nou vervelen om naar de mooie creaties van jou te kijken? Je kaarten zijn heel mooi en voor menigeen een bron van inspiratie denk ik.
    Schitterende herfstserie met voor mij als voorkeur de middelste twee kaarten.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie serie kaartjes leuke details heb je gebruikt
    een genot om naar te kijken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige serie kaarten, mooie warme uitstraling hebben ze.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke serie!! Die plaatjes zijn ook zo mooi. Heel goed gecombineerd allemaal.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Allereerst van harte gefeliciteerd met je 60e verjaardag! Een mijlpaal, je loopt 10 jaar op me voor. Ik hoop dat je mijn kaart ontvangen hebt.
    Deze serie kaarten is prachtig en wat een leuk idee met die strik zo op de buitenkant.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje