07 november 2020

Slimline kaart

 Hallo alemaal.


Ik ben  aan de slag gegaan om een slimline kaart te maken....  dat is de uirdaging bij https://mijnhobbyhonkchallenges.blogspot.com/2020/10/mhh-challenge-27-slimline-card.html

Heb een achtergrond gemaakt met verschillende kleuren inkt  veelal  distress oxide. Geeft veel kleur.. Echt buiten mijn comfortzone. Heb de kaart bestempeld met bereklauwen van de stempel set CS1048. De tekst is gemaakt met set CS1049. 


Moet maar snel weer eens aan de slag gaan met deze materialen. Het is erg leuk om te doen...Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. 

Allemaal een goed weekend

Groeten Trijntje

28 opmerkingen:

  1. En heel ander kaartje dan ik van je gewend ben maar wel een hele mooie!! En je kaart met die kerstbomen met SL is ook een topper!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh jij hebt jezelf behoorlijk uitgedaagd want dit is zo total anders dan wat je altijd laat zien, best goed gelukt Trijntje!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Trijntje, wat mooi.
    Helemaal uit je comfortzone. Maar wel heel mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent echt wel uit je comfortzone gegaan.
    't Was helemaal niet te zien dat dit een kaart van jou was en normaal zijn die wel heel herkenbaar. Je hebt zo je eigen stijl. Maar goed hier ben je ook super goed in gelaagd.
    Mooie kleurrijke achtergrond en heel mooi die berenklauw stempel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Trijntje!...leuke achtergrond heb je gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi geworden, de hele combo

    x
    DIana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje is het geworden
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem superleuk Trijntje! Ik vind het zelf ook steeds leuker om af en toe met inkt te werken, dat is ook buiten mijn comfortzone.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed gelukt deze kaart. Hier liggen ook inktjes die bijna nooit uit de kast komen. Ik neem het me wel steeds voor maar op de een of andere manier komt het er niet van.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo knap vind ik die achtergronden gemaakt met inkt en ook deze van jou is schitterend van kleur Trijn! Mooi met de grote tekst en prachtige bloemen.
    Leuke foto boven je blog Trijn xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Had ik precies zo na het DT weekend. Ik ben met inkten en zo aan de gang geweest en vind ook dat erg leuk, maar vergeet het op de een of andere manier. En zo leuk om te doen.
    Je kaart is heel mooi. Prachtige stempel van de berenklauwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker vaker doen Trijntje. Erg mooi geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hiel moai Trijntje,

    Je mag wel vaker uit je comfortzone gaan. Spelen met inkt is heerlijk om te doen....

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap gedaan met al die verschillende kleurtjes. Je mag trots zijn op dit werkje, ik doe het je zeker niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi slimline kaart met de verschillende kleurtjes het is je heel goed gelukt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    De achtergrond is zo mooi met deze kleuren
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je moet zeker vaker aan de slag gaan met de inktjes. De kaart is prachtig!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi gemaakt en je foto bovenaan vind ik ook erg mooi! De kaart herkende ik niet zo snel als eentje van jou!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik loop zo op achter Trijntje, het mooie weer lokt me weer helemaal naar buiten ik ga bammetje eten en spring weer op de fiets het is hier 18 graden! Je hebt jezelf behoorlijk uitgedaagd Trijntje en wat goeeeeeeeeeed gedaan!!! Weet je wat ook leuk is op foto papier inkten met oxide en dan als laatste met een baby doekje erover heen wrijven, je weet niet wat je ziet!!! daar overheen met zwarte inkt tekst of zo stempelen...misschien vind je het ook leuk!
    Zonnige groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi gedaan jouw inkt achtergrond met die zwarte silhouetten, zo'n soort challenge hebben we pas gedaan met de Liftchallenge. Mooi kaartje in een leuk model!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart. Ik vind het ook altijd zo heerlijk om te spelen met inkt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend gedaan Trijntje.... heerlijk kleurrijke achtergrond .
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou nou uit je comfortzone maar wat een geweldig resultaat heel goed gelukt,een poosje terug ook aan het stoeien geweest met inkt vind het ook wel leuk
    Ik zou de materialen er maar weer bij pakken voor de volgende!
    Lieve groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje