16 november 2020

Verjaardag kaarten met frame

 Hallo allemaal.

Bedankt voor al jullie leuke reacties op het bericht van mijn verjaardag en de kerstkaart van afgelopen donderdag. Leuk om te lezen.

Had weer wat verjaardagskaarten nodig voor jarige kanjers..  Was in mijn mappen aan het kijken en kwam  plaatjes van Marjoleine tegen . Het leek me heel leuk om die te combineren met vierkante mal van Marianne design LR0577 , flower frame. Achter het frame gekleurd papier geplakt. Was zo lekker bezig dat ik er meteen maar wat meer heb gemaakt in verschillende kleuren.








Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden. 

Ben met onderstaand herfstkaartje bij het blog van https://dutchcardlovers.blogspot.com/2020/11/dcl-336.html in de top 3 gekomen. altijd weer een eer...


Zaterdag heb ik bij  Atelier de Lage Hoeve  een leuk huisje van Studio Light  gemaakt van een plywood box . Dit is een leuk pakket  met een huisje en allemaal  leuke houten elementen. Heb het huisje deer in the forrest gemaakt.. Alles bewerken met gesso en dan later met ijscrystal en sneeuw bewerken en als laatste de lichtjes erin.. Heel leuk om te doen.  Vanmiddag ga ik met mijn buurvrouw nog een huisje maken. Hieronder zien jullie hoe het ongeveer gaat worden. Met de lampjes geeft het een heel mooi effect... De foto is niet zo.... Maar jullie hebben wel een idee...


Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje 


31 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes, zo fijntjes en elegant! De plaatjes staan er heel mooi op! Fijn weer vier voor de voorraad.
    Je kaart voor DCL was zeker top 3 waardig vonden wij, dus helemaal verdiend!
    En wat mooi dat huisje, echt een plaatje! Kan me wel voorstellen hoe het zal zijn als er lampjes aan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten en dat huisje is zo mooi...echt schitterend!
    Gefeliciteerd met je top 3 plaatsje...leuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie kaartjes heb je gemaakt Trijntje.
    Ook het huisje is prachtig en het lijkt me gezellig als de lampjes branden!
    Gefeliciteerd met je topper!
    Groetjes en veel knutselplezier vanmiddag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke serie kaarten. Deze plaatjes blijven zo mooi om te gebruiken.
    Je huisje ziet er ook zo gezellig uit, veel plezier vanmiddag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke serie kaarten. De plaatjes zijn perfect voor deze mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een leuke serie kaarten. Ik hou hier wel van met zo'n mooie bloemen stans en dan weinig erbij! Proficiat met je topper! Was een leuk kaartje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kanjerkaarten Trijntje , heerlijk als je meteen een serie kan maken! Je huisje is prachtig en de glimers en schitteringen zijn in het echt natuurlijk weer veel mooier! Ik las bij toeval bij Miranda dat jullie in het kuinderbos habben gewandeld en mijn opa en oma woonden in Kuinre, dus heb daar als kind ook gewandeld, grappig hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt, Trijntje. En het huisje is prachtig. Erg mooi gedaan.
    Gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke serie Trijntje!! En je tafereeltje is prachtig. Zo tof!! Ik snap het dat het leuk is om er nog eentje te maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie serie bloemen kaarten Trijntje en gefeliciteerd met je toppertje en een prachtig tafereeltje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige serie heb je gemaakt, Trijntje.
    Proficiat met je topper.
    Dat huisje ziet er mooi uit. Kan me voorstellen dat het in het echt nog veeeeel mooier is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig je serie kaarten heel fijntjes. En wat is je huisje leuk echt heel gaaf.
    Gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent lekker bezig geweest met deze leuke mal en plaatjes, ze zien er prachtig uit. Ook je huisje is super, dat zal gezellig staan met de lampjes aan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaarten heb je gemaakt en dat huisje is ook schitterend. Kon je een workshop volgen ondanks de corona?
    Ook nog gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige serie kaarten Trijntje.
    Ook jou huisje is een juweeltje .
    Gefeliciteerd met je topper .altijd leuk .
    Groetjes,Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaartjes heb je gemaakt en het huisje is erg mooi
    geworden
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie serie verjaardagskaarten heb je gemaakt. Mooie mal ook die je ervoor gebruikt hebt.
    Een prachtig huisje heb je gemaakt. Leuk ook met de diepte erin.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie serie kaartjes! En dat huisje is ook prachtig. Het begint toch wel te kriebelen nu je overal al kerstspullen ziet.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie serie kaarten. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Je huisje is prachtig. Het zal heel gezellig staan met lampjes erin.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk zeg! Die mal lijkt wel gemaakt voor die plaatjes van marjoleine. Supermooi en goed gelukt. Gefeliciteerd met je toppertje. En dat huisje ziet er super uit! Goed te zien op de foto hoor!
    Ik reageer nu weer met mijn andere, DTblog account, omdat ik met mijn eigen account steeds puzzeltjes moet oplossen omdat ze er niet van overtuigd zijn dat ik geen robot ben.....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt met de vierkante mal.
    Ik heb deze ook liggen en gebruik het eigenlijk nooit, echt zonde als ik jouw kaarten zie.
    Je huisje is ook erg mooi geworden, heel erg sfeervol.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ZO bezige bij! Wat zijn die leuk geworden! En je huisje is echt top!

    gefeliciteerd met je prachtige top kaart. En ik vermoed dat je vandaag je verjaardagspost van mij krijgt.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een bloemenkaartje is altijd goed, ik houd ervan Trijn!
    Ze zijn in principe allemaal hetzelfde maar toch ook weer totaal verschillend, knap gedaan. Gefeliciteerd met je winnende kaartje, altijd genieten toch! Wat een mooi huisje heb je gemaakt, gezellig om dit met de buurvrouw nog een keer te doen, veel plezier. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig huisje heb je gemaakt!
    Je bloemenkaartjes zijn ook mooi en lekker vrolijk!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Vind je bloemkaartjes erg leuk!Gefeliciteerd met je top 3 altijd leuk en ben benieuwd naar je huisje die op de foto is erg leuk.fijne dag verder!
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke kaartjes en dat huisje is ook schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een gave serie Trijntje,

    Even geen kerstkaartjes maken is ook wel fijn.
    Had je toppertje gezien bij DLC, gefeliciteerd.
    Huisje is erg leuk en in het echt nog mooier denk.

    Groetnis fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaartjes! Wat is dat een leuk frame. Leuk om zo te variëren met kleurtjes.
    Je kersthuisje is ook super.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zooooo lekker bezig wat een mooie serie kaartjes leuk zo in al de verschillende kleurtjes.
    wat een supermooi huisje heb je gemaakt wat leuk met al die kleine details erin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie serie verjaardagskaarten en allemaal net even anders.
    Het huisje ziet er geweldig uit, ik geloof graag dat dat in het donker met de lampjes aan een lust voor het oog is.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke serie met deze mal! Dezelfde kaartjes en toch zó verschillend! Wat leuk je top 3 notering! Gefeliciteerd! Hij is ook prachtig!
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje