17 augustus 2020

Tropische kaarten

 Hallo allemaal.

Een tijdje terug een leuk mal gewonnen bij het blog van de twee zussen.  Maar door vakantie en en andere bezigheden was het er nog niet van gekomen om de mal te gebruiken.  Op de knutseldag met mijn moeder zijn we ermee aan de slag gegaan. Door de tropische temperaturen kwamen we op een ideetje. We hebben de parkieten ook eens uit de verpakkig gehaald.... COL1465 van Marianne design. Heb het mooie papier van mintay met leuke tropische motieven tevoorschijn gehaald. We hebben gelijk twee kaarten gemaakt...  Moest deze maand toch nog wat kaarten voor verjaardagen hebben . De bovenste is naar creAnita gegaan. De andere gaat naar een  nicht va ons...

Bij het blog van http://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/2020/08/challenge-25-augustus.html.

Daar laat ik de bovenste kaart meedoen.


De bloemen zijn gemaakt met LR0666 en de bladen met LR667. In de hartjes een steentje van Marianne design. Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.

Op mijn ipad  kan ik niet niet met d ee nieuwe blogger overweg!  Gelukkig hebben we ook nog een telefoon en daar lukt het wel mee.  Maar dan moet je de foto's weer oversturen... best een gedoe.  Ben altijd weer blij als het gelukt.

Het is niet meer zo warm. De  deuren en ramen open! Dan wordt het binnen ook weer wat frisser...

Allemaal een fijne dag

 Groeten trijntje

31 opmerkingen:

  1. Mooie, zomerse kaart heb je gemaakt.
    Leuk met de verliefde parkietjes erbij ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend mooie kleuren en lieve parkietjes
    Fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit, Trijntje!
    Ai...vervelend al die nieuwe dingen. Gelukkig gaat de nieuwe blogger met de laptop erg goed, weinig veranderingen. Ik hou het dus maar bij de laptop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat de ene vogel niet te hard in het oor van de andere schreeuwt of wil hij lekker kroelen? Ze zijn Te schattig en je maakte er tesamen met de leuke mal en bloemen geweldige kaarten van Trijn. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 fleurige kaarten. Ik kan op mijn tablet met Android besturingssysteem gewoon werken in de nieuwe blogger. Ook op de pc lukt het om een nieuwe post te plaatsen al heb ik wel moeten overschakelen naar de Microsoft Edge internetbrowser want met de oude Explorer werkte het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten, het papier is schitterend.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie ze toch zitten die 2, leuke tropische kaarten Trijntje!
    Ik heb met alles wat ik gebruik totaal geen problemen gehad met de nieuwe Blogger: telefoon, tablet en grote pc gaat allemaal prima ...pfff opluchting als ik zo links en rechts lees wat er mis gaat met foto's en tussenruimtes die niet de bedoeling zijn want van veranderingen hou ik dus helemaal NIET!!!
    xxIrene.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende tropische kaarten!
    Gezellig weer met je moeder aan de knutsel geweest. Altijd leuk.
    Ik gebruik ouderwets mijn computer om te posten en soms mijn telefoon om te reageren. Het is wennen, en je loopt inderdaad tegen ongemakken aan. Uiteindelijk lukt het wel weer. Waarom het toch steeds anders moet????
    Fijne dag, hier is het nog erg vochtig warm ppppfffff....!
    Groetjes Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allebei de kaarten zijn superleuk, Trijntje.
    Ik gebruik Blogger eigenlijk alleen maar op mijn laptop en dat gaat best goed met de nieuwe Blogger.
    Heerlijk hè, dat de ramen weer open kunnen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zijn je tropische kaarten, mooi dessinpapier ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke mal heb je gewonnen en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!
    Zo blij dat de ramen weer open kunnen.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een heerlijke tropische kaartjes!! Super leuk!!
    En ja hier liggen ook nog steeds die parkieten (ongebruikt) en ook die mal van de Action. Wie weet ga ik er binnenkort mee aan de gang. Bedankt voor je inspiratie!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie en fleurige kaartjes heb je gemaakt! Knap dat je op je telefoon een blogbericht kan maken. Ik krijg het alleen op mijn PC voor elkaar.
    Het is hier nog behoorlijk warm maar morgen koelt het af geloof ik.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier is het lekker koel, net weer een regenbyi gehad en geen zon. Ik maak mijn blogberichten op de laptop, maar ben nog niet overgestapt..
    Mooie, tropische kaarten met de parkietje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, superleuke tropische kaarten, maar alleen op deze kaarten! Ik ben niet zo blij met de hitte.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ,elke tropische kaart Trijntje.
    Leuk mal heb je gewonnen.
    De nieuwe Blogger werkt bij mij ook niet optimaal. Hopelijk lossen ze dit nog op.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie tropische kaart Trijntje, ik word blij als ik er naar kijk. Leuk zijn de parkietjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn ze leuk! Die vrolijke vogels spatten van het scherm af.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Trijntje,
    wat een leuke kaarten zijn het geworden met de parkietjes. Passen goed bij tropische temperaturen. Gek, he dat sommige dingen zo leuk zijn dat je ze bestelt en dat ze dan toch lang in de verpakking blijven zitten...heb ik met de cupcakes...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige, vrolijke kaart! Heel mooi de vogeltjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een supervrolijke kaartje met de schattige parkietjes mooi dp papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind ze prachtig, allebei! Ze passen ook goed bij het weer van de afgelopen weken, tropisch :)
    Ik herken ook dat er dingen blijven liggen heel lang, ook al probeer ik selectief te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie tropische kaarten Trijntje. Ik vind het achtergrond papier ook zo mooi erbij. Het is net of de vogels echt in een bloeiend bos zitten. Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Twee hele mooie kaarten met de leuke parkieten. (het lijkt net of de ene parkiet de ander wat in het oor fluistert) De kaarten passen zeker goed bij het tropische weer van de afgelopen tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. 2 prachtige kaarten. Heel fleurig en vrolijk. Leuke mallen heb je gebruikt en ook mooi papier. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een superleuke kaartjes hebben jullie gemaakt. Leuk dat je de mal gebruikt hebt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaarten Trijntje, leuk dat je met de mal aan de slag bent gegaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een mooi tropisch kaartje met de bloemen en kleurrijke parkieten. Een prachtige kaart voor de Challenge bij Carlin's kaartenparadijs. Bedankt dat je meedoet.
    Eerlijk gezegd gaat het bloggen het best op een gewone computer. Reageren op een post doe ik meestal op mijn tablet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een heel mooi kaartje, wat super goed past bij de tropische warmte.
    Leuk model, vogeltjes, bloemen en DP combineren mooi en passen er perfect op.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo die is leuk Trijntje leuk tafereeltje!
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje