03 augustus 2020

Boerderij kaart

Hallo allemaal

Ik mocht voor het blog van https://mijnhobbyhonkchallenges.blogspot.com/2020/07/mhh-challenge-24-boerenleven.html gastdesigner zijn. Wat ik heel leuk vind.

Moest wel even zoeken naar een plaatje. In mijn map kwam ik dit leuke plaatje tegen op een knipvel van Els Weezenbroek EWK1275. Heb het gecombineerd met groen papier wat ik al heel lang in mijn bak had zitten... Later zag vond ik nog plaatjes die ook geschikt waren...


De mal LR0647 van Marianne design uit gestanst in rood papier . De klompjes gemaakt met een oudere mal van Marianne design LR0210. Zelf vind ik klompjes wel echt bij het boerenleven passen..
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

We hebben prachtige dagen op Ameland gehad, lekker gefietst en geluierd. Lekker uitgewaaid...

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

Ps doen jullie nog mee bij deze leuke uitdaging. loopt nog tot 20 augustus. Veel plezier ermee.

23 opmerkingen:

  1. Erg leuke verjaardagskaart, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is duidelijk het boerenleven: een koe en klompen!
    Heel mooi gedaan.Ik ga kijken of meedoen nog lukt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart heb je als GD gemaakt.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben op Ameland.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Trijntje.
    Fijn dat jullie genoten hebben.
    Nemen ze je niet meer af.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart met mooi plaatje. Goed om te horen dat jullie hebben genoten op Ameland!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje, goed te horen dat Ameland goed bevallen is.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs leuke Hollandse kaart in leuke originele kleuren!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit leuke plaatje heb ik van de week toevallig geleverd gekregen. Nu nog een kaartje mee bedenken. Deze van jou is super Trijn,die mal is wel veelzijdig he?
    Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtig voorbeeld gemaakt Trijntje, heel leuk bedacht met dit plaatje. Wat fijn dat jullie er weer even op uit zijn geweest.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke boeren kaart Trijntje.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaart heb je gemaakt! Mooi plaatje ook.
    Volgens mij loopt de challenge tot de 15e!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke kaart Trijntje. Fij dat jullie het leuk op Ameland hebben gehad.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Trijntje! Ameland klinkt goed, heerlijk een paar dagen uitwaaien is nooit verkeerd! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor mijn hobbyhonk als gast designer ik ben het ook deze maand
    het is een op en top hollands boerenleven kaartje geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuk gast kaartje Trijntje, ik heb niets van boerderij dieren maar weet zeker dat er weer genoeg mee doen.
    Ameland altijd leuk, je bent weer uitgewaaid, hihi Jullie zullen vast weer de fiets van stal halen aankomende dagen, geniet er weer van. Zelf heb ik het weekend 3 dagen vrij dus bof ook!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart met een mooi getekend plaatje van Els Weezenbroek erop. Leuk zo met de klompen te combineren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke boerderijkaart met die grappige klompen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supergave kaart Trijntje.....
    alleen loopt de challenge tot en met de 15e én is de reminder pas de 6e😉. Dus jouw kaart komt 6 augustus op het challengeblog 😁....
    Maar superfijn dat je gastdesigner wilde zijn, ondanks het tijdgebrek; dat waardeer ik zeer👍 !
    Een heel fijne dag.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart voor de challenge van het boerenleven.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Toffe koeien kaart!! Mooi met die details erbij. En gave kleurencombi. Fijn dat je zo lekker bent uitgewaaid op Ameland.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig, leuk en fleurig kaartje Trijntje, leuk met de koe.
    Heerlijk eiland Ameland, heel fotogeniek.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind hem leuk! Wat een vrolijke koe en de klompjes horen natuurlijk ook echt bij de boerderij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje