31 augustus 2020

Tijd voor opmaken

Hallo allemaal.

 Geloof dat ik de nieuwe blogger beter ga begrijpen....

Deze keer ben ik eens met hele oude papier blokjes aan de slag gegaan. Had al eens wat kaarten  met plaatjes van Lavendel gemaakt .  Toen ik dit blokje tegenkwam op zoek naar  papier voor een andere kaart.... kwam er een idee boven borrelen. Dit kan ik goed opmaken zo,.... eigenlijk te leuk om niets mee te doen...Was zo lekker bezig dat ik gelijk drie kaarten heb gemaakt, dus alle vellen van dit papier zijn op!  




De plaatjes komen uit het pretty paper bloc romantic journey.  Het paarse papier zit ook in dit blokje. Het blauw grijze papier komt uit het pretty paper blokje  flower garden..... kennen jullie deze blokjes nog... ze zijn er oud! Voor de derde kaart heb ik het design papier met plaatje 2 keer gebruikt op de kaart geeft ook een leuk effect vind ikzelf.,



Heb de kaarten al  verstuurd. Vind het leuk om in deze tijd dit soort kaarten te versturen. Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden. 

Allemaal een fijne dag.
Groeten Trijntje

PS hieronder nog wat foto's van onze vakantie in Duitsland. Nog even nagenieten dus...










We hebben natuurlijk meer maar deze wil ik jullie hier wel even laten zien.. Verrassende plaatsen bezocht. 

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

31 opmerkingen:

  1. Opgeruimd staat netjes en 3 leuke kaarten! Hier ook een doos vol oude MD-blokje, sommige moeilijk te gebruiken omdat ik nu héél andere kaarten maak dan in het begin.
    Mooie foto's, dat Fachwerk is zó leuk..in Engeland zie je het ook veel.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Trijntje in deze kleuren!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaarten zijn het geworden, Trijntje. Fijn om zo weer wat oude blokjes op te ruimen.
    En wat een mooie foto's. Nog even lekker nagenieten van een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke maar ook mooie kaarten in deze kleuren. prachtige vakantie foto`s goed weer zag ik.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten zijn het geworden ook leuke foto's van je vakantie.
    Hierook nog veel oude blokjes volgens mij krijgen we het nooit op Trijntje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat opruimen geeft een goed gevoel en dan heb je ook nog 3 mooie kaarten!
    Wat een leuke vakantiefoto's. Ziet er mooi uit daar.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker opgeruimd, en drie mooie kaarten! Ik heb veel blokjes van MD maar dit komt met niet bekend voor, dus die zijn denk ik nog voor mijn tijd;-) En wat een mooie vakantie foto's, weer leuke herinneringen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten in deze tinten !
    Leuk de foto's van de vakantie !
    Wij hopen nog een weekje naar Texel te gaan.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaarten heb je gemaakt Trijntje en super gave foto's
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie serie kaarten heb je gemaakt Trijntje . Leuk zoals je de plaatjes verwerkt hebt en de combinatie met de lavendel stans is heel mooi vind ik.
    Prachtige foto's heb je gemaakt, wat leuk die gekleurde huizen, lekker fleurig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart de lavendel er op.
    Mooie vakantie foto's.
    Geniet nog maar lekker na.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Soms is het gewoon fijn om even een serie te maken, je hebt er mooi -oud-
    papier bij gebruikt en het zijn hele mooie kaarten geworden. Leuke vakantiefoto's, vast heel erg genoten,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is Duitsland toch mooi en het weer was heerlijk zo te zien op de foto's. Je mooie kaartjes doen me aan Frankrijk denken. Leuk gemaakt met die vierkantjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige set met kaartjes en wat een gezellige vakantie foto's....mooie plaatjes!
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten. Groot gelijk om gelijk op te maken. En mooie foto's van Duitsland, wij gaan over 3 weken ook nog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaartjes met die lavendel plaatjes erop.
    En leuke vakantie foto's. Het komt me bekend voor, maar kan even niet indenken welke steden het zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaarten en vooral de derde met hetzelfde plaatje in de achtergrond vind ik erg leuk geworden.
    Mooie vakantiefoto's met herkenbare plekjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaarten zijn mooi. De sfeer van het plaatje vind ik bijzonder. Ik bedenk er meteen een verhaal bij, beetje spannend.
    Je foto's zijn leuk, echte vakantiefoto's. Inderdaad altijd leuk om na te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Top om papier op te gebruiken en het zijn mooie kaartjes geworden Trijntje! En toch nog weg geweest het lijkt op de Moezel klopt dit??? Lekker nagenieten maar!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk om zo papier op te ruimen en van die mooie kaartjes te maken. Het lijkt wel of je geinspireerd bent door de blauwe huizen van je 1e vakantiefoto. Leuke foto's ook.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi jouw kaarten met de paarse tinten en de lavendel! De raampjes maken een heel mooi kader!
    Mooie foto's ook, dat is zeker nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke kaartjes en vooral de 3e vind ik erg leuk!
    En mooie foto's hoor, dat was genieten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaartjes Trijntje!
    Mooie vakantiefoto's geniet maar lekker na van jullie vakantie.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaarten mooie kleuren.jaren geleden ben ik grass in Frankrijk geweest daar stonden velden met lavendel. Alleen jammer genoeg krijgt ik er erg benauwd van .
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaarten Trijntje, wat een mooie mal en papier.
    De vakantie foto's zijn ook prachtig, fijn dat jullie genoten hebben.

    Groetjes van Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lavendel is altijd zo mooi op een kaart en jij maakte er zelfs 3 met deze prachtige bloem en bijpassend papier Trijn, schitterend!
    Wat een prachtige foto’s, dat was genieten zo te zien.
    Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow wat een mooi kaartjes goed bezig, zeker zonde om er niks mee te doen je hebt het goed gebruikt.
    leuk om er gelijk 3 te maken en dan ook zo verschillend
    mooie vakantie foto's zo zien heb je genoten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie lavendelkaartjes, Dit doet me even wegdromen naar de Provence.... het is er ook zo mooi ! Je hebt dit prachtig gedaan. En bedankt om ons mee te laten proeven van jouw vakantie in Duitsland, Het zijn hele mooie foto’s. nog een fijne dag.Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaartjes heb je er van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje