02 juli 2020

kerstkaart week 27

 Hallo allemaal
 

Donderdag kerstkaartendag bij http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/07/kerstkaart-week-27-met-reminder-van.html. Het is me deze keer niet gelukt om me ui te laten dagen.... 
Ben eens met de mal van de pendule van Marianne designaan de slag gegaan.  Had deze mal vorig jaar al gekocht maar toen kwam het er niet meer van.  Nu is het er eindelijk van gekomen nummer 1 ! Er volgen meer. Want wat is het leuk om de klok te maken en te versieren. Het Designpapier komt uit een ouder blok van Joy. 



Voor het opmaken verschillende oudere mallen van Marianne design gebruikt. Ben benieuwd wat jullie van deze klok vinden. De kaart Laat ik meedoen bij https://mijnhobbyhonkchallenges.blogspot.com/2020/06/mhh-challenge-23-kerst-in-juni.html
Zo gauw het me lukt kom ik weer bij jullie langs... maar heb niet altijd een goede internet verbinding!
Ik wil jullie wel allemaal,bedanken voor de trouwe bezoekjes. 

Allemaal een fijne dag .

groeten Trijntje



32 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende klok heb je gemaakt.
    gezellig dat je er wel bij bent met een wekelijkse kerstkaart!!
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een prachtige kaart, supermooie klok, en zo mooi versierd, geweldig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een schitterende pendule heb je gemaakt! Tof met al het kerstgroen en vogeltje. Eigenlijk zonde om deze mooie mal zolang in de verpakking te laten zitten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart prachtig met de pendule.
    Jammer dat deze zo lang heeft moeten wachten.
    Ben benieuwd naar je volgende creaties met de klok.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind hem prachtig geworden zo'n klok wil ik ook wel op de schoorsteenmantel mooie kleuren en details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Trijntje en zo mooi opgebouwd.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk de versierde klok ! Ja, ik ken dat, men koopt dit en dat en soms komt het pas een jaar later uit de kast.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoe je met de pendule deze kerstkaart hebt gemaakt. Mooie afwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje! Super leuke klok en je hebt hem mooi versierd! Mijn internetverbinding is helaas ook niet altijd super goed. Lastig is dat.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan zo'n ouderwetse penduleklok! Ik vind hem prachtig! Fijn dat je hem deelt met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaart , met de pendule. Ik heb hem niet gekocht, had er eigenlijk niet zoveel mee. Maar nu ik dit zie, vind ik het toch wel super leuk dit geheel.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart. Het doet me meteen denken aan mijn opa en oma, die ook een pendule hadden. Sfeervol geheel Trijntje! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaart heb je met de klok gemaakt!..zonde om deze in de kast te laten liggen moet je vaker gebruiken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Trijntje.....wat een mooie klok!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Trijntje.....wat een mooie klok!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi dit kerstkaartje Trijntje..wat een gaaf pendule vorm is dit en hele mooie accentjes erbij opgemaakt...
    bedankt voor je deelname
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi en apart model voor een kaart en jouw uitwerking is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind je kaart helemaal geweldig. Heel mooi de toef met kaarsen en vogel.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldige kaart met die ouderwetse klok. Ik moest meteen aan mijn grootouders denken, waar er zo eentje op de schouw stond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kerstkaart met de leuke pendule, heel mooi aangekleed ook,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooi gedecoreerde pendule Trijntje. Het ziet er tiptop uit. Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze klok in kerstsfeer is erg mooi geworden. Leuk dat de wijzen van de klok mooi in het midden van de sneeuwster op het DP zitten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk deze klok. Super dat je hem nu niet weer in de verpakking hebt gelaten. Kunnen wij meegenieten van iets moois!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zooo Trijn wat een leuke klok zeg. Hier heb jij een prachtige kaart van gemaakt. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Trijntje! Ben benieuwd naar de rest!
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk, die pendule. Mijn oma had er vroeger eentje op de schoorsteenmantel staan. Dat hoorde zo, bij oma's in mijn ogen. Hij had ook een bijzondere, eigen klank..
    Jouw kaart is echt super..

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie pendule, Trijntje! Leuk, zo’n ouderwetse klok. Mooi versierd.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Superleuke pendule Trijntje zoiets stond bij ons thuis op de schoorsteenmantel , deze is ook mooi versierd in Kerst
    Bedankt voor je bijdrage aan week 27 , Fîjn weekend
    Groetjes Epie DT52WTC.......

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige pendulekaart Trijntje! Pure nostalgie.... ook wij hadden er één op de schoorsteenmantel staan!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje