05 september 2020

Lavendel


Hallo allemaal.

Deze kaarten heb ik op een knutseldag met mijn moeder gemaakt. Inmiddels zijn ze alle drie al verstuurd.  Had nog wat plaatjes liggen van dixi toppers met afbeeldingen van lavendel . Deze afbeeldingen doen me terug denken aan vakanties in de de Provence. Prachtige velden vol lavendel zie je daar staan. Zo mooi de paarse gloed in het landschap daar...   De lavendel die bij de mal zit past er ook erg leuk op.


De modellen zijn hetzelfde.. Verschillende merken  designpapier gebruikt.




Dit is de laatste net in een andere kleur paars




De lavendeltjes  zijn met distress inkt gekleurd. Het zijn strakke kaarten geworden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 

Allemaal een fijne dag 

Groeten Trijntje

20 opmerkingen:

  1. Superleuke kaartjes Trijntje.
    Mooie kleurtjes paars ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo’n mooie lavendel kaartjes, ik houd er van Trijn.
    Zo verschillend en toch dezelfde soort,knap werk hoor,
    Een fijn weekend en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waan me gelijk in Frankrijk Trijntje, kan e bijna ruiken.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat mooi Trijntje. Prachtig die paarse tinten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi geworden, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten met die mooie lavendelvelden. Krijg een beetje een vakantiegevoel.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog meer lavendel kaartjes gemaakt en toch weer anders als de vorige serie komt door ander kleur gebruik, heel erg mooi Trijntje. Lavendel geurt zo heerlijk! Fijn weekend hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Trijntje, wat een schitterende serie kaarten. Ik vind ze allemaal super. Mijn moeder was gek op lavendel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je neemt ons mee naar de Provence, mooi Trijntje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie lavendelkaarten.
    Mooie kleuren paars.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes Trijntje. Ik hoop ooit nog eens deze lavendelvelden in het echt te zien.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige lavendel kaarten, leuke stans heb je gebruikt en perfect papier erbij gevonden
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke lavendelkaarten, hetzelfde, en toch verschillend!
    Leuk gedaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn allemaal mooi! Ik vind paars op en kaart altijd wel mooi en de lavendel....die velden zijn zo mooi als je ze in het echt ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hele mooie kaarten met prachtige plaatjes Trijntje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alle drie prachtige kaarten Trijntje. Mooie kleur paars, mooi design en de lavendel mal past er perfect bij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie kaartjes in de verschillende kleuren paars zo mooi hoe alles zo bij elkaar past.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaarten Trijntje! Kaarten met lavendel vind ik altijd wel mooie, doen me denken aan Frankrijk en onze vakanties daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaartjes Trijntje, Ik heb ook nog veel van die lavendelplaatjes van studio light. Wilde ze ook maar eens gaan opmaken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaarten! Door de verschillende plaatjes en het verschillende dp zijn ze allemaal uniek.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje