11 mei 2020

Kaart met jonge poesjes

Hallo allemaal


Bij de uitdaging van http://4-seasonchallenge.blogspot.com/2020/05/challenge-32-jonge-dieren.html is de uitdaging jonge dieren. Heb een kaart gemaakt met jonge poesjes . Het knipvel is van Marianne design MB0183. Heb er zelf een ondergrond bij gemaakt met een leuke stempelset  van Marianne design CS1048. De vierkante mal die ik gebruikt heb is LR0648 .




De leuke bloementakjes zitten bij de vierkante mal . Heb ik gestanst uit wit papier en gekleurd met distres inkt. Hert kleine labeltje is gemaakt met set CS1028.  heel leuk Bevat allemaal kleine labeltjes met leuke teksten die je kunt variëren. Deze kaart heb ik voor mijn moeder gemaakt. Ze vond de kaart zo lief. Bij het blog van http://cuttlebugmania.blogspot.com/2020/05/to-all-kinds-of-mums-out-there.html is de uitdaging een kaart voor moederdag.. Donderdag gaan we samen knutselen...

Hopelijk hebben jullie allemaal een beetje kunnen genieten van de het mooie weer van de afgelopen dagen...  In en om huis of toch even op de fiets of met de benenwagen van huis. Wij hebben ons prima vermaakt tijdens een paar fietstochtjes.

Het ga jullie goed en  een fijne dag.

Groeten  Trijntje

De kaart gaat  ook meedoen bij  https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.com/2020/05/ltscb-133-anything-goes.html daar mag alles. en bij https://lovetocraftchallengeblog.blogspot.com/2020/05/ltccb-46-may-anything-goes.html

31 opmerkingen:

  1. Heel lief kaartje Trijntje, zo leuk die jonge poesjes. Zeker genoten van alle het mooie weer en de plantjes doen het goed met het zonnetje.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een schattig plaatje. Ik dacht eerst ook, mooi papier heb je gebruikt, maar zie dat je de achtergrond zelf hebt gemaakt. Mooi gedaan zo met die kleuren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw....wat mooi gedaan. Vind het een pracht van een kaart geworden, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snoezig kaartje, lief dat poesjesplaatje! Mooie accentjes door de takjes ook.
    Weinig in de tuin gezeten, hier wordt onze achtergevel opnieuw gevoegd, het is dus een bende. Maar vandaag zijn ze klaar. Helaas is het weer ook erg anders, maar ja...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje. Heel mooi uitgewerkt. Zeer zeker hebben wij genoten want met de versoepeling van de corona maatregels in België konden we onze kersverse kleindochter bezoeken. Alles vanop een veilige afstand maar we hebben ze toch in het echt kunnen bewonderen. Knuffelen zal nog even moeten wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig plaatje terwijl ik allergisch ben voor poezen en er helemaal niet van hou!
    En het papier vind ik zo mooi en toen las ik dat je het zelf gemaakt hebt, heel knap!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sweeeet en verder sluit ik me bij de 1e zin van Caroline aan hihi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schatje hoor! Erg mooie mal om het plaatje en leuk die takjes erbij! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje het blijft leuk om een kaart met dieren te maken
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje met de schattige poesjes!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een gave kaart met die leuke zelfgemaakte achtergrond, en het snoezige plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach Trijntje wat een geweldig lief kaartje heb je gemaakt...zo een schattige poesjes erop...en zo leuk ook in deze pastelkleurtjes....TOPPIE!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, jij hebt het poezen plaatje ook gebruikt, ik vond het lastig om papier er bij te vinden. De vierkante stans heb ik ook besteld, ik vind ze alle 2 heel leuk, mooi gedaan met de lavendel takjes erbij en de gestempelde achtergrond. Nee, Ed is nog steeds thuis, nu al voor de 9e week, hij hoopt op 2 juni weer aan 't werk te kunnen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh , wat een lief schattig kaartje met e poesjes.
    Mooie mal heb je gebruikt.
    We hebben ook een tochtje gemaakt van 45 km , het was lekker weer om te fietsen , maar vandaag is het minder .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig kaartje en wat een mooie ondergrond heb je er bij gemaakt!
    Veel plezier donderdag met het knutselen met je moeder.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Trijn! Hoe mooi heb je die achtergrond gemaakt zeg. En die vierkante mal zag ik al vaker,alsof je de diepte inkijkt,mooi. De kleine tekststempels zijn ook erg leuk, die gaan op m’n wensenlijstje! Fijn dat je moeder donderdag weer komt, dat word dubbel genieten na deze toch zware weken, geniet er maar lekker van! Nu maar even niet meer fietsen want er staat me toch een koude wind brrrrrr. Ik had vanmiddag handschoenen aan met de hond uitlaten! Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je zelf de achtergrond hebt gemaakt. Hele mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat leuk om zo de achtergrond zelf te maken Trijntje. Hij past perfect nu bij het lieve plaatje. Die bloemetjes heb je ook mooi bewerkt met inkt dus ik snap wel dat je moeder hem erg mooi vindt,dat is hij ook :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie achtergrond! En leuk die poesjes !
    Prachtige kaart! Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Trijntje, wat een mooie achtergrond heb je gemaakt. Ik dacht dat het DP was, zo mooi. EN het plaatje is ook heel gaaf. Ik houd van poezen. Vanavond was er een documentaire over een man met twee poezen...ik weet niet wie ik meer bijzonder vond, de poezen of hun baasje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kattenmannetje. Ik heb erg gelachen. Bijzonder die man... geweldig.

      Verwijderen
  21. Ach,wat een schattig kaartje Trijntje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Awww . . . this is so sweet and cute!!! Love the soft colors and fabulous die cuts you used! They frame the cute kitties perfectly! Thanks for playing with LTSCB.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lief kaartje met het mooie poezenplaatje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een schattig kaartje met de leuke poesjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaartje, super schattige de poesjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Trijntje,
    Ik las in je vorige post dat het goed gaat met mama Martje en je haar weer bezoekt, geweldig nieuws!!! Moederdag heeft ze dan toch kunnen vieren met jullie, was deze kaart voor haar? Schattig zijn die lavendel takjes en het is een heel lief kaartje geworden! Ik heb ook genoten van het mooie weer hoor en op moederdag een heel stuk gewandeld met Ben. Zelfs mijn kinders weer in het echie gezien, werd daar zo blij van! Veel fiets en wandel plezier hoor met samen Jan.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beeldige kaart voor je moeder...echt zo schattig!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een beeldschone kaart, zo mooi die bloementakjes aan weerszijden en het achtergrondpapier heb je ook heel knap gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve kaart, erg mooi met alle details rondom de schattige kittens! Leuk dat je meedoet met onze jonge-dieren-challenge op het 4 Season blog, dankjewel.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke kaart met jonge dieren erop. Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje