13 april 2020

Tweede paasdag


Hallo allemaal.

Ben ik nog een keer met een paaskaart. Wens iedereen nog een fijne tweede paasdag.

Het mooie weer is een beetje op... Wat hadden we heerlijk weer om buiten wat te doen .  De tuin in of lekker op het terras of balkon zitten.  Een wandeling of fietstochtje in de rustige gebieden... 

Had ook dit jaar toch wat paaskaarten gemaakt en verstuurd ... Zat ook wat in dubio in deze tijd. Maar anderzijds het is altijd leuk om een kaartje te ontvangen.. En het maken is ook erg leuk.
 Heb een paar kaarten gemaakt met meerdere vouwen. Heb gevouwen op 7,10, 15,18 en op 25 afgesneden. Het dp een half centimeter kleiner . Meerdere vouwen in de kaart is de uitdaging bij https://hobbyvisiondt.blogspot.com/2020/03/nieuwe-challenge-95.html Daar laat ik onderstaande kaart graag meedoen. Voor het maken van de kaart verschillende materialen van Marianne design gebruikt Het designpapier komt uit het Pretty Paper bloc Eline's Flowerz.



De vaas met takken gemaakt met  CR1499, de kleine bloemetjes met CR1501. Het gras CR1355. De takjes voor geborduurde haas met CR1494. . Het ei met gaatjes met  CR1494  gemaakt.  Het borduurpatroon komt uit het tijdschrift de Marianne doe.  De kleine eitjes zijn gemaakt met LR0643. De lente tekst met LR0645. De vlinders zijn gemaakt met CR1354.  De tekst paasgroetjes gemaakt met  een stempel van set CS1043.
Ben benieuwd wat jullie van dit lente-paaskaartje vinden...

Allemaal nog een fijne tweede paasdag.

Groeten Trijntje

29 opmerkingen:

  1. Volgens mij hebben we dit jaar met z’n allen meer paaskaarten gemaakt om je dierbaren wat op te vrolijken...ik tenminste wel. Heb je paasstempel opgeslagen,zal ik toch eens meebestellen. Je kaartje is super Trijn, mooi borduurtje (borduurmal is niet het juiste CR nummer ;) ) en leuk met de extra vouwen. Een hele fijne 2e paasdag gewenst xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Trijntje,

    Ja het mooie weer is even weg, maar ach het is droog.
    Ik maak zelden tot nooit paaskaarten. Dit jaar zowaar een paar.

    Noflikede dei in blieuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk deze paaskaart, wat komt het haasje leuk piepen achter de takken. Zo'n leuke kan met takken en bloemetjes maakt het extra gezellig! Nog een fijne 2de Paasdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi paaskaartje met een leuk geborduurd haasje.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi lente/paaskaartje. Leuk geborduurd haasje en mooie vaas met takken en leuk kaartmodel.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart in mooie kleuren Trijntje. Mooi model kaart zo, je ziet dat je met wat vouwen toch iets bijzonders krijgt, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart met vele vouwen. mooie kleuren die passen in deze tijd.
    Leuk dat geborduurde haasje tussen de takjes.
    Tweede paasdag schiet al weer op ,dan gaat de gewone week weer beginnen nou ja zo gewoon is het niet.
    Nog veel thuis werken en alle regeltjes waar we ons moeten houden.
    Maar blijf gezond dat is nu het belang rijkste.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze paaskaart is weer super gezellig. Ik ben heel blij met onze hobby, want ondanks het binnenblijven heb ik totaal geen last van verveling.Kom zelfs nog tijd te kort.
    Nog een gezellige middag gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie paaskaart en een leuk model Trijntje, ik zie ze overal voorbij komen, heb er zelf ook verstuurd en gekregen toch heel leuk vind ik.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart! Frisse, vrolijke combi met kleuren en borduren en scrappen blijft ook leuk bij elkaar.

    Fijne tweede paasdag!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze had ik in een zachtgroene versie, ook heel erg mooi, met de geborduurde paashaas en de vaas met bloemen.
    Hier is het ook heel frisjes, dus we blijven binnen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie, frisse paaskaart, Trijntje. Mooi geborduurd!
    Hier schijnt de zon volop, al is de temperatuur een stuk lager dan de laatste dagen. Maar het weer doet iig vriendelijk aan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Trijntje .
    Een echt lente paaskaartje . Mooi met het borduurseltje erop .
    Het mooie weer ins idd voorbij , maar er komt weer mooi weer volgende weekend .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie lente paaskaart! Wat een lief haasje en wat heb je de kaart leuk versierd!
    Het mooie weer komt eind van de week weer terug geloof ik!
    Groetjes en nog een fijne avond, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een hele leuke kaart geworden met het mooie borduurtje! En ik had dat ook hoor Trijntje het is voor heel veel mensen een hele verdrietige tijd het virus heeft ook ons dorp bereikt en het is behoorlijk heftig allemaal.
    Pas goed op jezelf!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaart Trijntje. Mooi model om dat leuke geborduurde ei extra in de kijker te zetten. Fleurig die leuke kan met bloesemtakken. Deze kaarten zijn echt kleine lichtpuntjes in deze nare tijden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke paaskaart is dit, Trijntje. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een grappige paaskaart is dit met je leuke borduurtje. Ik stuur nooit paaskaartjes, maar dit jaar is alles anders.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leukerd met deze gave haas !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig paaskaartje is dit Trijntje...zo een lief geborduurd konijntje erop..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk model en je hebt het prachtig aangekleed! Ik vind juist dat kaartjes verstuurd moeten worden, hoor. Juist in deze tijd. Het is alleen maar net wat je erop schrijft. Een gezellige verjaardag bijvoorbeeld zet ik er nu niet zomaar op en zeker niet bij iemand die alleen woont. Hoe gezellig is dat? Dan pas ik mijn geschreven tekst aan. En iedereen is toch blij met post, dus dat zit wel goed. Ik zag ook ergens dat er even geen challenges waren omdat men het niet gepast vond om een prijs weg te geven in deze tijd. Dat vind ik wel een beetje raar....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart in een erg leuk model! Prachtig borduurtje erop ook! Paaskaartjes maak ik zelden, toevallig nu twee naar mijn kinderen gebracht die ik al langer geleden maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vrolijk kaart leuk het geborduurde konijntje
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk om paaskaarten te versturen. Zeker in zo'n jaar als dit. Mooi geworden samen met het borduurtje!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie paaskaart. Ik verstuur ze nooit maar vind het wel leuk om te zien wat anderen er van maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan Trijntje....prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een grappig lente kaartje met weer zo'n leuk borduurtje heel leuk gedaan👍
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leukerd heb je gemaakt!
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje