02 april 2020

Kerstkaart week 14

Hallo allemaal.

Wat later dan anders....  ben ik er toch nog op kerstkaartendag bij het blog van  http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/04/kerstkaart-week-14-challenge-reminder.html . Moest vanmorgen nog aan de kaart beginnen nadat de huishoudelijke klussen waren gedaan en de koffie op was ben ik begonnen met de kaart.  Had nog een mooi blok van LaVie est Belle Christmas Carol ...van Joy. Daar komen papier en plaatje uit. Gelukkig had ik snel bedacht hoe ik de kaart wilde maken. Heb de mooie nieuwe vierkante mal LR0647 van Marianne design gebruikt. Daar past het plaatje mooi in. Had de kaart voor het middageten klaar op de afwerking na...
We zijn direct na het eten gaan wandelen,. Het was hier eerst heel mooi zonnig... Later meer bewolkt.
Het was heerlijk om te lopen in de natuur. Heb zojuist voor het eten de kaart klaar gemaakt.  Dus het is me op de valreep toch gelukt om deze week een kerstkaart klaar te hebben.

 

De takjes zijn gemaakt met LR0551 en LR0634 beide mallen van Marianne design. Het tekst stempeltje is gemaakt met een set van Leane creatief.  Heb de kaart vrij strak gehouden. Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Hopelijk gaat het goed met jullie allemaal. Bij ons is gelukkig nog alle oké.. We proberen het zo te houden.

Allemaal een fijne avond.

Groeten Trijntje

PS gisteren had ik bij vele berichten een reactie van een  zekere Francisca. Heel ergerlijk! ging om leningen...  Wat heb ik een werk gehad om deze nare berichten te verwijderen.... Het pis mannetje is aardig rustig nu dit gedoe weer.  Vind dit zeer vervelend... 

38 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Trijntje, zo mooi papier en stansen.
    Oei dat is vervelend als iemand dat doet, helemaal niet leuk zoiets
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe je alles gecombineerd hebt, het eindresultaat is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kerstkaart! ohh is er weer iemand spam aan het rondstrooien hoogst irritant is dat.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, mooi plaatje en heel mooie stans ! Ja, zo'n spam-berichten zijn niet leuk... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kerstkaart geworden met deze vogeltjes Trijntje.
    Wat vervelend al die spamberichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart laat je ons nog even aan het einde van de dag zien!!
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Trijntje.
    Heel vervelend zijn die reacties inderdaad. Ik heb deze mensen geblokkeerd en omdat ik eerst mijn reacties moet goedkeuren, hebben ze op mijn blog geen mogelijkheid gelukkig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi 'vlug ' kaartje Trijntje.
    Ik heb ook wel eens van die rare berichten op mijn blog, gewoon verwijderen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart geworden en dat op de valreep! Ik heb ook wel eens zulke berichten gehad en weet eigenlijk niet hoe ze te verwijderen? Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje. Het plaatje is erg mooi. Lekker om even te kunnen wandelen af en toe.
    Diezelfde dame heeft mij gisteren ook onder gespamd. Echt bij heel veel berichten. Niet leuk. Moet er nog een aantal verwijderen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt Trijntje, lief de vogeltjes op het plaatje. Dit soort berichten kun je als spam aanvinken, vervelend is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaart heb je met je nieuwe mal gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je gemaakt Trijntje, en wat een mooie warme kleuren.
    Ik heb ook zeker 6 weken last gehad van die vreselijke spam, ik ben er druk mee geweest om het elke keer zo snel mogelijk te verwijderen. De laatste twee weken is het weer rustig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi, sfeervol kaartje, Trijntje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi Trijntje !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt, met je mooie nieuwe mal.
    Hier was het ook voor de middag zonnig, later bewolkt.
    En alles is hier nog goed, gelukkig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart, een echte winterkaart met een mooi plaatje.
    Fijn weekend. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. vervelend he al die dwaze blogreacties!
    je kaart is heel mooi, leuk dat je toch nog wat kon knutselen vandaag! tof met die vierkante mal, ik heb die ook besteld, eens iets anders zo.
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooie kaart heb je gemaakt, Trijntje. En lekker dat je bent wezen wandelen.
    Spam is altijd irritant ja 😳
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kerstkaart, leuke combi van papier en plaatje, mooie stans ik heb deze in 't rond..
    Ik had ook een aantal van deze reacties van haar.
    Je kunt toch op je blog naar reacties gaan, dan zie al die reacties op elke post bij elkaar staan, dan spam aanklikken, dat is echt zo gebeurd..
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow....wat een prachtige kaart Trijntje!
    Ik heb dat ook weleens gehad maar weer van iemand anders
    en dat is inderdaad heel vervelend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt met een mooi plaatje. Ik blijf dit papier ook prachtig vinden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Weer een prachtige kaart trijntje. Ik heb deze mooie mal toevallig ook deze week binnen gekregen.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart Trijntje, mooi dat kadertje om de afbeelding heen. Ook al hij op de valreep nog gemaakt vandaag, het is je toch weer gelukt om met ons mee te doen, dankjewel daarvoor. Groetjes Ingrid 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooi kaartje heb je gemaakt met dat schattige vogelplaatje. mooie mal heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi kaartje! Goed dat het je toch nog gelukt is vandaag een kerstkaart te maken. Wat vervelend dat gedoe met die leningen. Heb ik nog niet gehad gelukkig wel iets in een vreemde taal.
    Groetjes en blijf gezond, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hele mooie kerstkaart Trijntje. Het dessin-papier is al wat drukker dus juist slim om de kaart verder wat rustiger te houden.
    Dank je wel voor je bijdrage aan 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi je kerstkaartje Trijntje...heel mooi deze vierkante mal...Ik heb de ronde versie van deze...
    en heel vervelend die reacties...hopelijk gaat het snel over>..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je kaartje is SuperMooi Trijn, leuk met dat kader eromheen,lijkt wel een schilderijtje. Grrrrr die achterlijke reacties! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Trijntje,
    wat een gave kaart! Die vierkante stans vind ik mooi. Wat vervelend die reacties. Ik wist niet dat het lastig te verwijderen was.. Ik heb wel eens gehoord dat je er last van kunt krijgen als je de volgende bent die reageert onder zo'n reactie bij een ander. Maar of dat waar is, weet ik niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kerstkaartje, er zit heel veel diepte in.
    Die Francisca had bij mij ook heel veel reacties gestuurd. Allemaal verwijderd uiteraard maar wel balen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele mooie sfeervolle kaart heb je gemaakt, geslaagd hoor
    Grtjs Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi Trijntje. Ik heb die stempels van Leane ook, mooi fijntjes zijn ze.
    Ik had ook behoorlijk last van spam.
    Op de pagina van je reacties kan je alles zo in 1x weghalen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een erg mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Trijntje,

    Mooi kaart hebt je maakt, warme kleuren dan blijf ik mooi vinden voor de kerst. Gave strakke mal heb je ook gebruikt.

    Spammers zijn inderdaad behoorlijk irritant. Gelukkige weinig last van, wist je dat je via reacties alle spam berichtjes kan selecteren, aanmerken als spam en weg zijn ze in één keer.

    Wens je een fijne dag verder en blijf gezond!

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zo Trijntje jij bent lekker bezig je lente kaartjes hier onder zijn ook super,het is gelukkig beter lenteweer aan het worden. En je kerstkaart erg mooi!
    Hier ook alles goed wij maken er maar het beste van hou je haaks liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige kaart Trijntje en wat heb ik een heerlijke voorjaarskaart voor mijn verjaardag mogen ontvangen! Echt mijn ding, de kleur geel en de lammetjes, top. Ik had m al gezien in je post van even terug en nu staat ie bij mij te pronken. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje