26 maart 2020

kerstkaart week 13

Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie bezoekjes...We zitten al in week 13.  De tijd gaat snel ondanks veel thuisblijven en geen sociale contacten. We hebben prachtig weer. Al een paar middagen in de tuin zitten te lezen. Ben net in het laatste boek van de zeven zussen begonnen. Had het nog even bewaard voor de vakantie, maar die gaat er voorlopig niet komen....  Wij prijzen ons gelukkig dat we op het platteland wonen en er best nog even uit kunnen om te fietsen of te wandelen....  Het zijn spannende tijden op dit moment... Ik hoop dat jullie allemaal nog gezond zijn en blijven...

Ik heb nog steeds niet veel zin in het maken van kerstkaarten maar wil eigenlijk wel meedoen iedere week bij http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/03/kerstkaart-week-13-challenge-maak-een.html Had het bijna opgegeven... Toen kwam me in gedachten dat ik nog wat schudgedeeltes klaar had liggen. Die waren  vorig jaar blijven liggen..... Dus dat kwam heel mooi uit.  En omdat het schudgedeelte al klaar was kon ik er snel een kaart van maken.





De kaart is met een heel  oud papier uit verschillende Pretty paper blokken  van Marianne design gemaakt. De klokjes en blaadjes zijn gemaakt met  CR1343 deze blijf ik leuk vinden om op kerstkaarten te gebruiken. Het plaatje komt van knipvel  HK1704. De grote stans met schudgedeelte is gemaakt met CR1474.  Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

Ik wens jullie alle goeds en hou jullie taai! En gezond blijven...

Een fijne dag.

Groeten Trijntje
  

33 opmerkingen:

  1. Mooie schudkaart, Trijntje. Handig als je zoiets achter de hand hebt liggen. Ook mooi om restjes papier op te maken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Trijntje, een schudgedeelte geeft de kaart altijd iets extra's, vind je ook niet? Knap dat je een kerstkaart hebt gemaakt, mij lukt het niet zo hoor, te veel andere leuke dingen te maken ;-). Fijn als je toch even naar buiten kunt, ik heb ook al in de tuin gezeten, mooi om te zien hoe de tuin weer verandert in dit seizoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Trijntje. Leuk zo met het schudgedeelte.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie schud kerstkaart heb je gemaakt Trijntje, heel leuk gedaan! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kerstkaart! Ik ben ook in Zon van de zeven zussen bezig. Weer een erg mooi boek vind ik.
    Veel leesplezier en geniet van de zon!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met het schut gedeelte.
    Leuk afgewerkt.
    Gelukkig kunnen wij ook nog naar buiten in het dorp.
    Het gaat je goed.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke schudkerstkaart. Wij proberen ook regelmatig te wandelen en fietsen. Gelukkig mogen we dat in eigen regio nog doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart
    Dat voordeel heb ik ook dat een klein dorpje woont dan kan ik nog een stukje wandelen met de hondje
    En uit de wind is het heerlijk in de tuin
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige schudkaart Trijntje.
    Ik ben ook net begonnen in het laatste boek van de zeven zussen....lezen we gezellig samen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een mooie schudkaart, zo vrolijk, met mooi papier en versieringen ! Ja, het zijn moeilijke tijden, maar we houden moed ! En je foto bovenaan is weer zo leuk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige schudkaart, ik vind het plaatje zo lief hoe Santa muziek maakt met het konijn.
    Wij vinden het ook heel fijn om landelijk te wonen vele mogelijkheden om te wandelen zonder dat je iemand tegen komt.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Trijntje je hebt alweer een mooie kerstkaart klaar!!!
    Ik ben nu 4 dagen vrij en ga straks ook zeker weer een ommetje maken buiten. Ik heb geen tuin maar schaduw balkon waar het in de zomer goed vertoeven is maar ben genoeg buiten hoor, ook de fiets is weer afleiding! Hopelijk blijft het op mijn werk goed gaan en moet zeggen dat ik ook positieve energie krijg om te kunnen zorgen! Ik vermaak me prima hoor...video bellen en een puzzle op tafel en ben al verjaardagskaartjes op voor aan het maken en wie weet het weekend kerstkaartje(s) en moed houden!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart in traditionele kleuren en gaaf met het schudgedeelte. Wij hebben net nog even een boodschap gedaan, mochten maar met één persoon naar binnen... Heel goed afstand houden, was snel klaar, blijf maar 't liefste thuis,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke schudkaart heb je gemaakt, en je bent lekker bezig om alle oude papiertjes te gebruiken. Ze passen heel mooi bij het plaatje. Fijn dat je nog een beetje rond kunt op de fiets. Ik ben ook net begonnen in dat mooie boek!
    Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje is het weer geworden zo leuk met dat schudgedeelte fijn is dat als je nog lekker even in de omgeving kan fietsen en in de tuin kan zitten, wij hebben nu wel lekker het raam open en dat is ook lekker zonnetje schijnt lekker naar binnen is toch ook wel genieten hoor ook al kunnen we niet naar buiten.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie kerstkaart en handig dat het schudgedeelte al klaar lag Trijntje. Mooi die frisse kerstkleuren. Geniet ze nog, vandaag is het ook heerlijk buiten.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie schud kerstkaart Trijntje!...op een of andere manier willen de kerstkaarten me nu ook niet zo lukken...
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi je kerst schudkaart Trijntje...kan gebeuren hè dat de inspiratie ff er niet is...daar draagt dat akelige virus ook zeker aan bij...fijn dat je ook nog graag leest...veel plezier ermee..uit de wind en in de zon is het best behaaglijk buiten...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuke kaart Trijntje!
    Ik heb de boodschappen naar mijn moeder gebracht en heerlijk gefietst. Gelukkig is het zo rustig op straat dat je goed afstand kunt houden.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooie vrolijke kerstkaart. Het is inderdaad soms makkelijk dat je iets hebt liggen als je geen zin hebt of geen inspiratie hebt om te knutselen. Geniet nog van het mooie weer en veel leesplezier. Ik heb het boek boek ook maar nog niet gelezen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuke kerstschudkaart heb je gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Helemaal leuk, deze schudkerstkaart, Trijntje. En je foto boven aan je blog is ook weer leuk!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi kaartje heb je weer gemaakt. Gisteren kon ik ook heerlijk buiten zitten aan de voorkant weliswaar maar vandaag geen tijd gehad. Wel lekker even gefietst.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een mooi kaartje met de kerstkleuren. Leuk zo'n schudgedeelte erbij! De zin en inspiratie is bij mij ook ver te zoeken, mijn gedachten zitten overal behalve bij de kaartjes! Maar dat komt wel weer hoop ik! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind schudkaarten ook nog steeds erg leuk. Heb vanmiddag op mijn balkon het laatste hoofdstuk van het boek van Michelle Obama uitgelezen. En ga nu aan het nieuwst boek van Santa Montefiore beginnen. Daarna ga ik ook aan de 7 zussen beginnen. Dus ik hoef me zeker nog niet te vervelen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kerstkaart. Handig dat je nu nog wat schudgedeeltes klaar hebt liggen. Heb je toch weer een kaartje klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke kaart. Hier was het ook heerlijk, wel nog een koude wind.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuk deze schudkaart.
    Wij genieten ook van het mooie weer. Gaan er iedere dag wel even uit om te wandelen of te fietsen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw Trijn, wat goed dat je die nog had liggen en wat heb je er een prachtige kaart mee gemaakt, mag je trots op zijn. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Trijntje, mooie kerstkaart. Op een vierkante kaart kan je toch nog altijd mooier werken voor sommige technieken of figuren, jammer dat wij hier in België telkens 2 postzegels moeten kleven. Dus maak ik deze enkel als ik ze zelf in de bus kan steken. Geniet van het zonnetje vandaag en hou het gezond,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kerstkaart, Trijntje! Superleuk die kerstman en het schudgedeelte, ik vind schudkaartjes altijd zo leuk!
    ja, lekker als je nog naar buiten kunt. Wij wonen vlakbij de polder en een natuurgebiedje, dus ook hier kunnen we nog uit de voeten. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterende schud kerstkaart Trijntje, leuke Santa en
    mooie klokjes erop, beetje sneeuw erin ,prachtig gedaan.
    Geniet van het buiten leven en blijf gezond .
    Fijn weekend en groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje