27 januari 2020

Dameskaarten

hallo allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie reacties op mijn kerstkaart met beker. Weer leuk om alle reacties te lezen


Had nog een leuk  groot blok van Tilda , sewingbird liggen. Het ligt er al heel lang.. Had vorig jaar al een kaart gemaakt met deze materialen. Maar er was nog veel over...  Eindelijk  lukte het me weer om er mee aan de slag te gaan. Samen met mijn moeder.. Dus onlangs hebben we er weer een aantal kaarten mee gemaakt. In dat blok zitten leuke vellen en ook bladen met leuke losse dingen om op de kaart te zetten. Er zit heel mooi papier in dit blok. Leuk om naar dames te sturen die creatief zijn.... Heb er inmiddels een paar verstuurd.




Zoals jullie zien zijn we leuk bezig geweest met de materialen. Heel leuk om dit soort kaarten te maken. Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.


Allemaal een fijne dag.

 Groeten Trijntje

28 opmerkingen:

  1. Ze zijn super! Lekker kleurrijk en wat is er veel op te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie kaarten met dit mooie papier, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn weer prachtige kaarten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zo'n blok te combineren met leuke stansen. Het zijn erg kleurrijke kaarten geworden. Mooi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh die zijn écht té gék Trijntje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig!! Mooie lay out en kleuren!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze schitterend Trijn, sjonge zoveeel moois op te zien en toch niet te druk. Ik vind ze zeer geslaagd. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je mooie kaarten gemaakt met het prachtige papier, echt iets voor creatieve dames,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende reeks kaarten. Allemaal heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige vrolijke kaarten! Mooi papier.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke creatieve kaarten Trijntje.
    De zelf maakmode komt goed aanbod . Super gedaan.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze super leuk! Echte dameskaarten en zeker voor een crea bea! Erg leuk gedaan! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel chique trijntje,
    super mooie kaarten.....echte toppertjes
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaarten Trijntje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een superleuke serie geworden Trijntje, en ik ben een van de gelukkigen die er een mocht ontvangen! Hij staat nog te pronken op de kast.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hoi,

    Wat zijn dit prachtige kaarten,mooi vintage uitstraling.
    Zag dat ik nog wat meer kaartjes heb gemist...ook deze zijn erg mooi. De sneeuwklokjes doen me verlangen naar ee zon.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie serie kaarten, helemaal voor dames die creatief zijn met naald en draad. Er valt ook van alles op te zien. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke serie kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben fan van Tilda maar vanwege de kosten altijd buiten mijn bereik geweest (Af en toe eens een los vel). Prachtig zijn de kleuren en je hebt er mooie nostalgische kaarten mee gemaakt. Een heerlijke serie.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ontzettend leuke kaarten! Ik denk dat heel veel dames dit soort kaarten super vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie kaarten hebben jullie uit het blok gemaakt.
    Prettig werken als alles zo mooi bij elkaar past en leuk dat er zoveel losse attributen bij zitten.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie creatieve kaarten! Geweldig gemaakt.
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig allemaal zijn ze Trijntje! Hele kunstwerkjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb dit papier ook gehad Trijntje het is zeker al heel wat jaartjes oud....hoogste tijd om er iets moois mee te doen! En vorig jaar heb je mij heel blij gemaakt met een kaart van dit prachtige papier en deze zijn ook hartstikke mooi, word er heel vrolijk van!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie kaarten! Zachte, lieve kleuren. Ik vind ze op één of andere manier ook heel vrouwelijk ;-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje