25 november 2019

Drie borduurkaarten kerst

Hallo allemaal.
Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn kerstkaart.
Namens mijn moeder Martje https://martjeskaarten.blogspot.com/ moet ik jullie ook bedanken voor alle leuke reacties op de kaart met rode vogel. Ze vind het heel leuk om  de reacties te lezen.

Zelf ben op dit moment weer eens wat aan het borduren. Heb nog wat  knipvellen in de map die goed passen in borduurwerkjes en in het kader van opmaken.....





Zoals jullie zien drie keer hetzelfde patroon  maar door de verschillende plaatjes en kleuren weer een heel ander effect. Dat blijft het leuke van borduurkaarten. Ben nu bezig om de kaart voor donderdag af te krijgen.... Borduren en dan afwerken .... Dat is soms ook een toer.
Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

26 opmerkingen:

  1. Drie prachtige kerstkaarten, Trijntje. Allemaal anders en alle drie even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Trijntje! Je laat hier heel goed zien dat je met hetzelfde patroon, maar anderen kleuren en plaatjes een heel ander effect krijgt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie prachtige kerstkaarten heb je gemaakt Trijntje. Inderdaad alle drie verschillend om te zien, terwijl je hetzelfde borduurpatroon hebt gebruikt. Mooi patroon ook en schattige plaatjes. Ik blijf borduren ook erg mooi/leuk vinden, allen ik kom er niet echt aan toen. Er gaat toch een heleboel tijd in zitten in het borduren. Succes om met je kaart, hopelijk krijg je hem voor donderdag nog af.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk Trijntje. Ik geloof dat ik de borduurnaald ook meer weer eens tevoorschijn moet halen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig trio Trijntje, ieder een eigen mooie uitstraling door de plaatjes en bijpassende borduurkleuren!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben jij actief . Mooie serie borduurkaartjes .
    Mooie kleuren .
    Alles weer mooi op elkaar afgestemd .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Drie keer hetzelfde patroon en toch hele andere kaarten, super gedaan, de eerste is mijn favoriet, zo'n mooie kleuren
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe leuk heb je dit gedaan, ik wilde dat mijn handen het toelieten om weer te borduren. Prachtige kaarten zijn het geworden Trijntje.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kaarten.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten weer Trijntje, alle drie even mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes Trijntje, de plaatjes lenen zich er zo goed voor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn alledrie prachtig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige borduurkaarten heb je gemaakt en de plaatjes passen er inderdaad perfect bij!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige borduurkaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaartjes Trijntje. Ik blijf het erg knap vinden zulke patronen op papier te borduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige borduurkaarten heb je gemaakt. En zo te zien heb je ook een mooi uitzicht. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig weer! De afbeeldingen komen prachtig uit met het geboorde randje er om heen, veel werk denk ik, maar heel mooi! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige serie Trijn!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn stuk voor stuk prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaarten Trijntje. Het strikje bij de tekst geeft de kaart net wat extra.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaarten heb je gemaakt.
    Wat een mooi patroon en leuk om 3 verschillende kaarten ermee te zien.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja borduren vind je ook heel fijn hè Trijntje! En je maakt ook de mooie plaatjes van Mattie op zo! Ik ben vandaag ook lekker aan de knutsel geweest en ja dan even minder bloggen maar, anders kom ik er helemaal niet aan toe! Kerstkaart voor donderdag is af jippie!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaarten Trijntje!! En door die andere kleuren en plaatjes zo lekker verschillend. Leuk!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooie kerstkaarten met prachtig borduurwerk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie serie hoor! Knap dat borduurwerk, ik doe het je niet na!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje