28 oktober 2019

Vos in herfstige sferen

Hallo allemaal.

Heb een herfstkaart gemaakt. Bij het blog van   http://mariannedesign.blogspot.com/2019/10/challenge-234.html is een leuke uitdaging nl herfst met een dier.  En bij Vind het leuk om dit soort kaarten te maken    Bij het blog van   https://2sistersontheblog.blogspot.com/2019/10/challenge-32.html is de uitdaging maak een herfstkaart.     De kleuren die je kunt gebruiken voor het maken van dit soort kaarten zijn zo mooie warm. Heb bij het maken van de kaart warme en wat koudere kleuren gebruikt. Heb me bij het maken van de kaart laten inspireren doordat ik tijdens he fietsen mooie rijen gekleurde bomen zag staan... Kwam dit idee in me op....  Heb  nog van die leuke horizon mallen van Marianne design huizenrij LR0353 en bomenrij LR0355
Het designpapier komt uit de pretty papierblokken Forest dream en Nordic winter.


Had onlangs het leuke vosje CR 1484 gekocht en dat past vind ik zelf wel leuk op deze kaart. Heb nog een paar kale boompjes gemaakt met LR0556. Voor de afwerking boven nog een paar kleine blaadjes gemaakt met CR1336. Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

 Allemaal een fijne dag. 

Groeten Trijntje

26 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Trijntje, mooie warme kleuren hebben de bomen, het duurt niet lang meer voor ze helemaal kaal zijn. En zelfs vossen komen soms al voor in het (stad)straatbeeld!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trijntje,

    Nou ik vind het een schitterende herfstkaart, wat een leuke vos stans heb je gebruikt en ook het kleuren gebruik vind ik mooi.

    Zag ook dat ik het nodige gemist heb bij je mij en ook deze creaties vind ik mooi.

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleuren in de herfst zijn mijn favoriete kleuren. Je kaartje is erg leuk, handig dat je met de andere challenge kon combineren.
    Leuk dat je weer mee doet, dank je wel.
    Groejes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie herfstkaart die je hebt gemaakt Trijntje. Schattig het vosje ervoor.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Trijntje ! Dat vosje is echt mooi
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende herfstkaart Trijntje, mooie tinten heb je gebruikt.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke herfstkaart Trijntje.
    Hele mooie warme kleuren.
    dat vosje is zo mooi erbij.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja wat heeft de herfst nu mooie kleuren hè Trijntje echt genieten en vandaag was het een heerlijke zonnige dag! Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt en de vos is ook weer zo leuk!
    Fijne avond...liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi herfstkaartje Trijntje. Leuk die rij huisjes en bomen en het leuke vosje op de voorgrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie herfstkaart heb je gemaakt en wat is het vosje leuk. Ik vind de herfstkleuren ook prachtig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Trijntje,
    ik moet zomaar ineens denken aan ons bezoek aan Berlijn, bijna 12 jaar geleden. We stonden op de bus te wachten vanuit het centrum om weer naar ons hotel te gaan en zo vlak achter me liep een vos. Ik wist niet wat ik zag!! Net als op jouw kaart.
    Het bleek best een plaag te zijn, omdat de vossen vanuit de omgeving van Berlijn naar de stad trokken op zoek naar voedsel.
    Je kaart is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi sfeervol kaartje heb je gemaakt Trijn, het past allemaal perfect en zo’n mooie kleuren,prachtig. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart! Van mij mag de vos wel diep in het bos blijven ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige herfstkaart Trijntje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk vosje, goed dat je deze gekocht hebt, past bij veel kaarten.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige herfstkaart Trijntje!..leuk hoe je alles gecombineerd hebt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie herfstkaart heb je gemaakt.
    Echt mooi met deze warme herfstkleuren, ik heb er ook wel iets mee.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige mooie herfstkaart. Leuk bedacht met de vos op de voorgrond.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie herfstkaart! Leuk met die huizenrij en de nieuwe vos... Leuk dat de inspiratie voor deze kaart tijdens een andere hobby van je kwam, kun je 2 hobby's eigenlijk tegelijk combineren ;)

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart. Aan de kleuren kun je zien dat we zachtjesaan richting de winter gaan. De vos past erg mooi in het geheel.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk herfstkaartje Trijntje, erg mooi net die herfstkleuren, veel succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog
    (bedankt voor je lieve reacties op mijn kaartjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg mooi vosje in de buurt van de stad...
    Gezellig dat je mee doet aan onze "herfst met dieren" challenge...
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig gemaakt , vosje in de stad
    Fijne dag .... Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje