03 september 2019

Stropdassen

Hallo allemaal

Deze mannenkaart heb ik onlangs voor een oudere heer gemaakt. De stropdassen gemaakt met CR1292 mal van Marianne design. Heb ze gemaakt van restjes papier uit de  blauw en beige-bruin komt uit mijn bak met verschillende merken? papier.....



Heb het beige-bruine papier met allerlei stempels bewerkt vind het zelf wel een stoere uitstraling geven.
Had nog wat houten sterren in de bak, leuk voor de afwerking. Nu zag ik de uitdaging bij https://2sistersontheblog.blogspot.com/2019/09/challenge-31.html daar vragen ze naar iets met een S op de kaart. Ik heb  dus de S van stropdas.... 

De kaart is al ontvangen en werd zeer gewaardeerd. 
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. 

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mannenkaart! Leuk deze mal van de stropdassen. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie stoere mannenkaart.
    Leuk zo met de stropdassen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Zo leuk die stropdassen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is inderdaad een stoer kaart geworden mooie kleuren combinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een mooie kaart. Leuk die gestempelde achtergrond en de stropdassen! Daar was ik nog niet opgekomen. Zo krijgen we heel verschillende kaarten te zien met de S. Tof!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee met die stropdassen en het is zeker een stoere kaart.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart met die stropdassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een bijzondere mooie mannenkaart voor een al wat oudere man!
    Supertof gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook heel leuk met deze stropdassen. Leuke kaart.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig Trijntje! Ik heb de stropdas ook en gebruik hem te weinig.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé Trijntje ik ben er weer en heb heerlijke relaxte vakantie weken gehad en leuke dingen gedaan! Nu weer over op het leven van alledag en het knutselen weer oppakken, is er ook weer beter weer voor hè! Bij jou ook je gemaakte kaartjes terug gekeken en het was genieten .... mooi hoor je kruissteek borduurtjes. Deze kaart met stropdassen vind ik ook enig!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave mannenkaart met de leuke stropdassen, mooi om verschillende kleuren te gebruiken en ook je achtergrond is erg leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige mannenkaart Trijntje! Erg leuk met de stropdassen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gaaf zeg! En zo leuk, de s van stropdas!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje