17 mei 2019

Mannenkaart ,Vintage, shabby chick.....

Hallo allemaal.

Toch nog een kaart ....

Een  mannenkaart deze keer. Het plaatje al een oudje van Amy design.  Het designpapier komt uit de voorraad.. Had ik al even in huis en dit vond ik leuk bij dit plaatje passen. 


De ronde stans is gemaakt met een mal van Marianne design CR1201. Ik zag dat de mal al uit 2011 is.... Heb een ouder stempel CS0865 van Marianne design gebruik om er wat stempels op te zetten.. Voor de afwerking wat knoopjes gebruikt. Altijd stoer op eeen mannenkaart. Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Allemaal een fijn weekend. Groeten Trijntje 


PS de kaart kan net niet mee doen bij de uitdaging van http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2019/04/nieuwe-challenge-op-recept.html ben net wat te royaal geweest met de ingrediënten dus het recept is mislukt..... 




17 opmerkingen:

  1. Ja hoor, een echte stoere mannenkaart.
    Alles weer zo mooi op elkaar afgestemd .
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Teveel uitgeschoten dus......jammer voor de challenge maar je kaartje fantastisch mooi Trijn! Nogmaals een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die altijd moeilijk te maken, mannenkaarten. Maar jij hebt er een mooie kaart van gemaakt.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave mannenkaart. Persoonlijk vind ik het ook altijd moeilijk om mannenkaarten te maken. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze vintage mannenkaart Trijntje...met leuke accentjes erop
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat het recept mislukt is, maar je kaart niet hoor, die is prachtig en lekker stoer!
    Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vintage mannenkaart. Leuk idee, die knoopjes erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke mannenkaart is het geworden, Trijntje. Ach...misschien is het recept dan mislukt, maar de kaart zéker niet en daar gaat het toch om nietwaar?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig vintage kaartje voor een man, mooi gemaakt. Fijn weekend!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel goed gelukt Trijntje. Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie mannenkaart Trijntje, leuke vintage uitstraling,
    Ik heb er vandaag ook één gemaakt, is niet mijn grootste hobby,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie opeens allerlei mannenkaarten voorbij komen haha.
    Het is een hele mooie kaart, leuke kleuren, de knoopjes, de stempel, echt knap gedaan.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi vintage kaartje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie sfeervolle vintage mannenkaart. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende mannenkaart heb je gemaakt.Een mannenkaart vind ik het moeilijkst om te maken maar je hebt een toppie gemaakt.
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Trijntje! Stoer papier en ik vind ook altijd knoopjes een stoer detail. Alhoewel ik ze op meisjeskaarten weer lief vind ;-). Die stans heb ik ook nog, gebruik hem ook nog regelmatig, het is een mooie stans.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje