07 mei 2019

Koe in kruissteek

Hallo allemaal.

Ik ben helemaal weg van de nieuwe borduurmallen van Marianne design. Vorige maand was er een leuke aanbieding een pretty paperbloc made in Holland met een vierkante mal waar je gaatjes mee kan maken om te borduren. Er zitten bij dat pakket vier leuke Hollandse patronen. Artikel nummer pakket PA4088. Deze keer heb ik de koe geborduurd. Het is heel verslavend.....





Heb het mooie zwart witte papier uit het pretty paper bloc barocq. De gele bloemetjes gemaakt uit een heel oud pretty paper bloc met COL1323.   De blaadjes gemaakt met CR1245. Ben benieuwd wat jullie van deze kaar vinden.

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

21 opmerkingen:

  1. Wow, hij is supergaaf geworden Trijntje! Je hebt een leuke koop gedaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaahhh....wat is ie leuk!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig koeienkaartje, Trijntje. Ik heb me nog niet aan het borduren gewaagd, maar ik geloof graag dat het verslavend is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Ik ben ook helemaal verslaafd aan kruissteek borduren, maar dan op stof. Heb al heel wat projecten gemaakt maar ik denk dat ik de mal ga aanschaffen om ook eens op papier te borduren. Ik hou geen tijd meer over ben ik bang (haha!).
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, grappig met die koe.
    Ik heb vroeger ook veel geborduurd, zou het niet meer kunnen nu met mijn zwakke polsen. Ooit een oude landkaart van Nederland geborduurd en ook het VOC schip. Dus je weet wel hoeveel uurtjes daarin zitten :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh zo leuk deze koeienkaart.
    Wat heb je dit knap gemaakt Trijntje.
    Ik ben er helemaal weg van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke Hollandse kaart Trijntje.
    Super leuk met die geborduurde koe...en met dat prachtige zwart/wit papier...
    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk Trijntje! Borduren is ook fijn om te doen.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie Hollandse kaart,met de koe erop.
    ik borduur ook graag .
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart met de geborduurde koe, leuk patroon, ook heel duidelijk, ik zag laatst bij iemand een vrouwenhoofd, dat was echt niet te zien, mooi gecombineerd met de gele bloemetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig, een geborduurde koe. Die mal is enig. Ik hou niet van borduren maar dit zijn leuke projectjes. Wij gaan er vast meer van jou zien.;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een nieuwe rage Trijntje? leuk om op deze manier te borduren hè! Het ziet er weer heel gezellig uit je kaartje.
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke, vrolijke kaart met de geborduurde koe. Je ziet ze op het moment veel de geborduurde figuurtjes. Vind persoonlijk de geborduurde figuurtjes mooier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schattige koe mooi hoor zo in kruissteekjes op en top hollands
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke koe piept daar tussen de bloempjes door Trijntje. Een mooi geborduurde kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend leuke kaart!! Die koe is zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kei leuk, zitten al die patroontjes in PA4088 ??, gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk!!! Dit is weer eens een ander soort borduurkaart, ik vind hem erg leuk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje