13 februari 2019

Narcissen

 Hallo allemaal.

Heb nog even een voorjaarskaartje gemaakt. Had dit leuke plaatje van Mattie nog in de map zitten.
En dacht die zal ik nu eens gaan gebruiken want het is toch een prachtig plaatje.


Voor het maken een oudere mal van Marianne design gebruikt. Het designpapier komt uit een pretty paper blokje Romantic dreams. Deze lila kleur pas mooi bij het plaatje.
Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 

Allemaal een fijne dag en tot morgen.

Groeten Trijntje

12 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtige kaart. Wij gebruiken veel te weinig onze oudere mallen omdat er zoveel nieuws te koop is. En ja,3D-plaatjes blijk ik leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dit mooie plaatje, ik heb ook nog zoveel van die 3d plaatjes van Mattie in mijn map zitten. Het boeket komt prachtig uit op het mooie ovale malletje. Leuk gedaan Trijntje je hebt me op een goed idee gebracht.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke lente kaart heb je gemaakt.
    Mooi zo met dat plaatje van Mattie.

    Fijne dag .

    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie fleurige lentekaart, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!
    Heerlijk voorjaar op je kaartje, ik snak naar de zon:)
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi bloemenkaartje en heerlijke kleurtjes. Met het zonnetje buiten voel je gelijk het voorjaar! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een prachtig plaatje. Mooi geheel! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zijn de bloemenplaatjes van Matti en je hebt er een prachtig geheel van gemaakt!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Trijntje, leuke lentekaart is dit geworden, het papier past er super bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Trijntje. De plaatjes van Mattie blijven mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart Trijntje, alles past weer zo goed bij elkaar. Ik vind het een supermooie kaart. De plaatjes van Mattie blijven ook geweldig! Groetjes, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een prachtige kaart geworden!
    Krijgt spontaan een lente-gevoel😉

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje