01 november 2018

Kerstkaart week 44

Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor alle leuke reacties op de kaart van hieronder met hulst-krans, weer heel leuk om te lezen

Het is alweer donderdag kerstkaartendag bij https://52weekstochristmas.blogspot.com/2018/11/reminder-challenge-gebruik-maak-een.html   
Ben er weer bij.   Wat later op de dag dan anders . Had vandaag eerst wat andere klussen...
Gelukkig had ik deze kaart op tijd klaar.
Hopelijk verveel ik jullie niet ....... Het is weer een drieluik. Gemaakt met de leuke mal van Studio
Light.


 Het plaatje is van een ouder knipvel van Marianne design .  In een oudere mal van Marianne geplakt. Past heel mooi bij deze drieluik  mal.  Voor de afwerking een bloementoefje met hulstblaadjes en verschillende kleine bloemetjes Hoe vinden jullie dat ? Een paar kleine kerstboompjes in glitterpapier uit gestanst onder, gemaakt met een mal van Marianne design. Ook deze keer  niet al teveel op de zijstukjes gedaan. een paar sneeuwvlokjes . Vind ikzelf  leuk op dit papier staan.
 


Hier zie je het label wat erboven ingestoken is. Stempel komt van een stempelset van Marianne design .

Allemaal nog een fijne dag . Groeten Trijntje




30 opmerkingen:

  1. nee hor je verveelt ons zeker niet met die prachtige drieluiken, schitterende kerstkaart Trijntje.
    Gezellig dat je hem weer laat zien op 52WTC.

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga vooral door hoor met je mooie kaarten laten zien, dat verveelt toch nooit? Deze is ook erg mooi, het bloementoefje is erg leuk. Zelf doe ik dat nooit zo, maar ik weet ook niet waarom want het is hartstikke leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart verveeld nooit hoor Trijntje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gaat zeker niet vervelen hoor ! Ik vind dit een prachtige mal en weer een erg mooi kerstkaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Trijntje!
    Als antwoord op je vraag: de sterrenrand is van Ali. Die had ik van Nicolette geleend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt met deze leuke stans, de glitterboompjes passen er perfect bij, de tag is ook heel leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een hele mooie met die toffe mal!
    De rechthoekige mal pzst er prima bij, en ook heel leuk met al die sneeuwvlokjes!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi gemaakt Trijntje !!!!!
    Top !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dat is weer een prachtig drieluik, heel mooi gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Trijntje. Ik heb vandaag ook die mal gekocht, binnenkort eens uitproberen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij verveel me nooit Trijntje en je koopt een stans niet voor een paar keer toch?! Dus goed gebruiken en ik vind je kaart prachtig! De stansen die je niet kon zijn van Joy Trijntje maar al paar jaar oud, heb ik je vraag ook meteen beantwoord! Ik denk dat het morgen een fietstochtje wordt aan de weersberichten te horen, hier een zonnetje! bof ik even, hihi xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Trijntje,

    Jij mij vervelen, zou niet weten waarom ik klik zelf je blog aan en volg je ook nog ;)

    Prachtige drieluik heb je gemaakt. Zelf nog gedacht deze mal te kopen. Heb het maar niet gedaan, ben momenteel meer van de stempels en CAS. Beetje zonde van me geld hihi

    Voor nu een fijne dag.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer een mooie drieluik kaart. En vervelen....eh nee hoor. Het zijn toch elke keer weer andere kaarten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi deze kaart en logisch dat je de mooie mal meerdere keren gebruikt. Ik heb hem ook gekocht eind vd zomer. Ik vind de kleine bloemetjes er heel mooi bij staan en zeker in de zachte kleurtjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Trijntje....leuk gedaan met het label!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaart Trijntje, dit is ook zo'n gaaf model. Ik heb hem ook maar nog niet gebruikt, maar deze mooie creatie geeft wel inspiratie. Zaterdag ga ik alleen naar de Kreadoe, misschien kan ik daar ook nog wat meer inspiratie terugvinden. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Trijntje, je verveelt me helemaal niet met deze drieluik.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Trijntje! Wat heb je alles prachtig op elkaar afgestemd; top!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die stans is veel te mooi om weinig te gebruiken Trijntje en óók deze kaart is weer een pronkje!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. PRACHTIG is dit kerstkaartje Trijntje...wat een mooie vorm ook
    en zulke mooie accentjes erop...TOP!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig! Een hele mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje Trijntje!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige kerstkaart Trijntje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Weer een mooie drieluikkaart en je kaart met krans van hiervoor vind ik ook erg mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook deze is weer prachtig hoor, Trijntje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig drieluik, Trijntje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi kaartje Trijntje!! Je bent lekker op dreef met je kerstkaarten. Ik zag die van afgelopen maandag ook, dat is echt een topkaart!! Zo leuk.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een prachtig kerstkaartje mooi model ook leuk die al wat oudere producten van Md
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit is ook een mooie kaart Trijntje, het is een prachtige mal ben blij dat ik hem aangeschaft heb.
    Leuk zo de kerstwens op het labeltje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje