26 september 2018

Vintage gefeliciteerd kaart

Hallo allemaal

Ik had gezien dat er nieuwe uitdaging bij http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2018/09/nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html  Was er vrij snel mee begonnen, maar kreeg de kaart niet af.....  Vandaag op de valreep de kaart afgemaakt.

Eerst de basis bij elkaar gezocht, plaatje papier en grote mal van Marianne design CR1261.  Het is een hele mooie mal. Maar, helaas nog niet zo vaak gebruikt. Dit plaatje van Gerda past er heel mooi op. Deze  met een ronde mal  met stiksteekjes van crealies iets kleiner gemaakt.  Onder de grote mal  kant en lint geplakt.  Een stikrandje op de kaart gezet.



Heb met foam bloemen gemaakt . Gestanst met een bloemen mal LR0546 van Marianne design. Het was nog een hele klus. Had wart you tube filmpjes bekeken. En had de moelijksten uitgezocht....  Dat lukte niet zo. Dus daarom deze gemaakt. Ben er zelf wel tevreden over. Heb ze roze gekleurd. Wel erg leuk om zelf bloemen te maken...  Nog maar eens oefenen.... Heb verder weinig op de kaart gezet. Zo zie je het mooie rozenpapier nog heel goed. 

Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Allemaal een fijne dag en tot morgen op de kerstkaartendag.

Groeten Trijntje

17 opmerkingen:

  1. Hallo Trijntje wat een zalig romantisch kaartje heb je gemaakt, en mooie bloemen hoor. Ik heb ook plezier in het maken van foam bloementjes. Heb mijn blog weer heropent na een pauze. Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Trijntje, lief plaatje en ook je bloemen zien er super uit,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem schitterend Trijntje! Knap hoor met zulke mooie bloemen!!
    Ik schrok wel want las op de valreep en ik ben te laat begonnen omdat ik eigenlijk niet goed wist hoe een vintagekaart te maken maar heb me er toch aan gewaagd....ga hem morgen afmaken en gelukkig duurt het tot vrijdag! (Mij niet meer laten schrikken he :-) Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje is dit in deze prachtige kleurtjes Trijntje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Schitterend. Wat een plaatje! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart met deze mal, en het leuke plaatje. Je foam bloemen zijn super de sup geworden, ik moet ook maar eens een filmpje gaan bekijken. Meer hoeft er ook echt niet op de kaart, komen je bloemen en papier prachtig uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Trijntje. Mooi zoals je het dessin-papier benut hebt en ook je foam-bloemen zijn top. Er hoeft echt niet meer op deze kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende vintage kaart is het geworden Trijntje!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Trijntje. Fijntjes en toch veel op te zien. Zoals die roze kraaltjes. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart. Prachtig papier en mooie foam bloemen erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Trijntje, super moii de bloemen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi Trijntje. En de mal gewoon vaker gebruiken hoor, hij is zeker erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie dat jij ook weer bezoek hebt gehad van het pismannetje, grr.. het ging zo lang goed, maar ik had hem ook weer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart!!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Woww wat een beauty Trijntje! Wat supergaaf zijn die foambloemetjes en wat heb je leuke kleurtjes gebruikt.
    LG Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje