20 september 2018

kerstkaarten week 38

Hallo allemaal.

Vandaag op deze mooie donderdag kerstkaartendag bij https://52weekstochristmas.blogspot.com/2018/09/kerstkaart-week-38.html      Wat een heerlijk zomers weer hebben we  deze weer. Heerlijk. Zelf nog niet zo van kunnen genieten.  Vandaag stappen we lekker op de fiets. Het is hier nu nog bewolkt .   We profiteren nog maar even van het mooie weer.

Vorige week nog een hele leuke en gezellige middag gehad bij Gerda en Marjan.  En de andere dames die op workshop aanwezig waren. En  een hele mooie kaart gemaakt. Lekker gefreubeld.

Ben in de ban van de schets van http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/2018/09/september-challenge.html  Ben wer deze week weer mee aan de slag gegaan. Dit plaatje was nog over van het knipvel met snoesjes. Moest opgemaakt worden. Vond de vorige kaart  zo leuk dat ik bij dit plaatje in mijn bak met pretty paper dit leuke papier bij elkaar heb gezocht.


Deze had ik ook nog gemaakt. Dit knipvel is nu op....



Deze kaarten  zijn is met dezelfde mallen gemaakt als de kaart van week 36 . Hopelijk verveel ik jullie niet met dit soort kaarten. Jullie zien me wel langskomen.

Allemaal een gezellige dag
Groeten Trijntje

19 opmerkingen:

  1. Heel gezellige kaartjes met dat leuke knipsel!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke snoesjes kaarten zijn het geworden in deze zachte kleurtjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaartjes Trijntje, lekker vrolijk en leuke mallen.
    Veel fietsplezier vandaag, ik ga vanmiddag ook nog even voordat het slechte weer losbarst.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten met leuke plaatjes
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw kaarten vervelen nooit. Ook deze zijn weer prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee om je knipvel op te maken, ze zijn weer heel erg leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je verveelt me helemaal niet met deze kaarten. Ik vind ze erg mooi. Die plaatjes blijven altijd leuk en het papier staat er erg goed bij.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige kaartjes Trijntje....wat leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, hetzelfde plaatje als ik vorige week. Zo'n leuk knipvel. Bij mij is hij nog niet op, dus ik kan er nog een paar kaartjes me maken. Jouw kaartjes zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mij verveel je er niet mee hoor. Ik vind ze juist super leuk om te zien!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten en de mal van die bloem is leuk zeg.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee hoor, je verveelt me helemaal niet, deze kaarten zijn prachtig geworden, de snoesjes blijven leuk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie kaarten! Je verveelt mij niet hoor ;-). Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige winterse kaartjes, heel leuk gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke winterkaartjes met die schattige snoesjes blijf ze geweldig vinden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk gedaan zeg. Echte oudjes nog of niet......maar,prima toch?
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Trijntje ik vind ze super hoor! Ben ook een grote fan de snoesjes...dus ga gerust verder!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje