23 april 2018

De laatste kaart voor ons borduukaartenblog

Hallo allemaal.

Allemaal genoten van het prachtige weer van de afgelopen dagen?  Wij hebben heerlijke fietstochten gemaakt. Met mijn moeder onder de parasol zitten te knutselen, Dit weer verveeld ons niet. Maar het gaat  weer anders worden. Het is ook uitzonderlijk voor deze tijd...

Velen van jullie zullen hebben gelezen dat  ons borduurkaartenblog stopt . Wij vinden het ook erg jammer.  We zijn nu met de laatste uitdaging bezig . Deze keer is dat  een mannenkaart met borduurwerk.
De uitdaging loopt door tot tot 8 mei 2018.  Hier http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2018/04/challenge-54-geborduurde-mannenkaart.html vinden jullie de uitdaging.



Dit is mijn  reminderkaart wil de kaart naar een sportieve man sturen die van wandelen houdt.

Doen jullie allemaal nog mee voor de laatste keer? Het zou leuk zijn we hebben tot nog toe al een heel aantal inzendingen.  Groeten Trijntje

Ps op het blog van http://delagehoeve.blogspot.nl/ staat ook een kaart door mij gemaakt. Dus als jullie nieuwsgierig zijn klik op de link......

16 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart! Inderdaad super jammer dat het blog gaat stoppen. Ik heb al meegedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, jammer dat het blog stopt (voor mij is borduren niet weggelegd!!)..
    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje trijntje.
    Voor de liefhebbers erg jammer dat het stopt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al moest ik werken heb ik ook genoten van het mooie weer hoor Trijntje en hebben we met de bewoners zoveel mogelijk buiten door gebracht! Omdat ik niet borduur, had ik het nog niet vernomen dat het borduurkaarten blog gaat stoppen, dat zal jullie best enorm spijten. Je hebt een mooie reminder gemaakt en ook je kaart voor de lage hoeve is prachtig!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We hebben zeker genoten van het heerlijke weer! Weinig achter de pc gezeten ook!! Maar het is wel jammer dat het borduurblog gaat stoppen. ik zelf borduur niet maar kan me voorstellen dat het jammer is voor de liefhebber! Je kaartje is in ieder geval een mooie en stoere mannenkaart. Ook dat kan met een borduurwerkje! Helemaal top! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi borduurpatroon prachtig kaartje jammer dat het voorbij is ik deed altijd graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel jammer dat het gaat stoppen, er zijn toch veel dames die borduurkaarten maken, je hebt een mooie afsluiter gemaakt.
    Stuk koeler vandaag en veel wind,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje Trijntje. Ja, erg jammer dat het blog stopt hoor. Mijn kaartje voor jullie laatste challenge komt er nog aan.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat het blog stopt, maar helaas borduren is niet mijn ding.
    Je kaart is heel mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart. Borduren vind ik nog steeds erg leuk, maar er zijn nog zoveel andere leuke technieken en dan moet je keuzes maken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige reminder Trijntje. Ook ik vind het erg jammer dat jullie gaan stoppen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje Trijntje!! Jammer dat het stopt maar soms komt er ook iets anders moois voor terug. Wie weet.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart en wat jammer dat jullie gaan stoppen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje heb je gemaakt. Ik ben nog bezig met een mannenkaart maar door het mooie weer van afgelopen weekend ben ik nog niet erg opgeschoten.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, wat jammer voor julie dat het borduurkaartenblog stopt.
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke borduurkaart Trijntje, mooi hoe het garen kleurt bij het plaatje. Lekker hè, veel naar buiten als het mooi weer is. Wij fietsen en wandelen ook graag, zo heerlijk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje