29 juni 2017

Kerstkaarten week 26

Hallo allemaal.

Vandaag alweer donderdag kerstkaartendag bij http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2017/06/engelen-challenge-week-26.html    Week 26  de weken vliegen voorbij! Vandaag is een betere dag voor de kaarten. Maar van mij mag het warme weer aanblijven.... Heb deze keer kaarten gemaakt met een nieuwe mal van Jeanines'Art . Je kan vrij snel met deze mal een serie kaarten maken. Het is echt geschikt voor mensen die niet zo vaak kaarten maken en alleen wat voor de kerst... of als je weinig tijd hebt.



Heb er maar gelijk 2 gemaakt de mal gedraaid. De plaatjes zijn ook nieuw van Jeanines'Árt. Die passen heel leuk op deze stans. Wat mij stoort is dat de mal niet recht is . Dat zie je goed bij de onderste kaart. Die heb ik het eerst gemaakt daarom later de stans er scheef opgezet. Voor de afwerking een paar dingen op de kaarten gezet om nog even wat van mij toe te voegen. Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje  

33 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig je kaarten .Ik heb de mal nog niet gebruikt Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei prachtig. Om het minder te laten opvallen, zou je een grotee onderkaart kunnen gebruiken en ze er dan overdreven scheef er op plakken. Maar mij stoort het niet enik denk de ontvangers ook niet. Het is een mooi geheel. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Frisse kaarten Trijntje. Jammer inderdaad dat die mal zo scheef is. Ik zie het. Ik denk dat ik persoonlijk deze mal wat te druk vindt. Maar inderdaad dan geschikt voor als je snel iets gedaan wilt hebben.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaartjes Trijntje, mooie mal voor een snelle kerstkaart, altijd handig.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn toch 2 mooie kerstkaarten geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie kaartjes Trijntje, en ook de mal is mooi.
    Mij stoort het ook niet hoor dat hij niet recht is.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het ook jammer dat de mal niet recht is. Maar het zijn mooie kaarten geworden en de plaatjes passen er prachtig bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Trijntje, het zijn twee mooie kerstkaarten geworden en op zich stoort het mij niet dat de stans scheef is. Ook de oplossing om hem schuin op te plakken werkt goed. Leuk dat de mal op meerdere manieren te gebruiken is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een mooie stans Trijntje, maar niet voor mij! Voor snelle kaartjes natuurlijk handig!!! Jij bent ook zo'n mooi weer liefhebber net als ik, we zijn ook graag buiten hè!
    Zomergroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke kaarten heb je met deze mal gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten! Jammer inderdaad dat de mal scheef is, maar het is dat je het zei hoor. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee mooie frisse kaartje en de stans is prachtig! De platjes passen er goed bij en het is een snel geheel. Heerlijk voor als het te warm is om te knutselen!! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk deze mal Trijntje. En dat ie niet recht is zag ik niet, maar heb je perfect opgelost .
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 heel mooie kaarten Trijntje, zelfs met een scheve mal. Je hebt ze prachtig versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mij stoort het niet hoor Trijntje dat de mal wat scheef is, is juist wel speels.
    Je kerstkaarten zijn weer héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ben het met je eens, beetje jammer dat hij scheef is, maar je hebt het prima opgelost door alles scheef op te plakken! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten, maar de mal is ook niet aan mij besteed. Is zeker jammer dat hij scheef is en voor mij wat te druk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee hele mooie Trijntje !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kerstkaartjes Trijntje!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Trijntje,
    Ik heb nu 2 keer zo'n stans gekocht en weer verkocht..het is niet echt mijn ding en deze is echt wel scheef..natuurlijk wel handig om snel wat kaart en te maken.
    De plaatjes zijn echt heel mooi.
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie kaarten Trijntje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee mooie kerstkaarten gemaakt met deze stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee mooie kerstkaarten. De plaatjes passen en goed bij. En wat scheef opgeplakt stoort het niet dat de mal schuin loopt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zou toch niet mogen zo'n scheve stans! Productiefout of allemaal zo?
    je maakte er wel mooie kaartjes mee, het valt al bij al nog een beetje te verdoezelen...
    Fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel mooi en zo sfeervol Kerstkaartje Trijntje ,
    ook wil ik je vertellen dat je vorig kaartje ook prachtig is in die zomerse kleurtjes heel fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Twee hele mooie kerstkaarten!
    Is wel een hele mooie mal ...inderdaad handig als je snel een kaartje wil maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaarten met een bijzondere mal, Trijntje!
    Ik vind het altijd zo leuk om alle kerstkaartjes te bekijken op donderdag, maar dit keer ben ik wat verlaat omdat ik even vrijwel niet op internet kon...
    groetjes en fijn weekend!
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk deze mal Trijntje. En dat ie niet recht is zag ik niet, maar heb je perfect opgelost
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje