16 april 2013

vintage kaart gastdesigner Geki april 2013

Deze kaart heb ik als gastdesigner voor de challengeblog van GeKi gemaakt. http://freubeltjes637.blogspot.nl/2013/04/winnaar-en-challenge-4.html   Er moest een of meerdere mallen op de kaart. IK heb op deze kaart het ouderwetse fietsje gebruikt een creaTable van MD . Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop. Het designpapier is uit een blok van Tilda. Het bloemetje is van Gerda , blaadjes zijn met een pons van Nellie  Snellen gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje

26 opmerkingen:

  1. wat een prachtige vintage kaartje heb je gemaakt Trijntje klasse meis.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh wowwww Trijntje,wat heb je een schitterende kaart gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi trijntje,
    Je kaartje als GD is heel leuk geworden, lief plaatje, mooie mal, een superleuk geheel...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, hoi je vintage kaart is prachtig, een mooie voorbeeld kaart om mee te showen! vooral die fiets, ik heb hem ook in huis, dus eerdaags zul je die wel op een kaartje zien!
    heel veel groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk dat je gast-designer mocht zijn. Schitterende vintagekaart heb je als vb gemaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooow trijntje wat een super leuk vintagekaartje heb je gemaakt...leuk dat je gastdesigner mocht zijn....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je Gast Designer mocht zijn Trijntje
    ik vind je kaart prachtig!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart weer Trijntje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartje en mooi gecombineerd, echt een plaatje!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, ik zag hem daar voorbij komen Trijntje! Supermooi hoor, het papier, de details. De fiets steelt samen met het lieve plaatje toch de show! Echt heel mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Trijntje.
    Je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige vintagekaart Trijntje.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Trijntje,
    Wat een gave vintagekaart. Ik vind hem erg mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Trijntje wat een supermooie kaart heb je gemaakt, ik vind het een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is weer prachtig Trijntje, de fiets vind ik geweldig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Trijntje
    Wat leuk dat je volger bij me geworden bent. Natuurlijk heb ik ook op jou blog rondgesnuffeld en jij maakt ook hele mooie kaarten dus ben ook volger bij jou geworden.
    Groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat heb je een schattig vintage kaartje gemaakt, geweldig! leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een mooie, stijlvolle kaart !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een plaatje! Supermooie vintage kaart met mooie kleurtjes en mooie accentjes. Heel stijlvol en helemaal mijn smaak ;)

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi kaartje, en die kleuren echt helemaal super.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Trijntje,
    Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn!
    En je kaartje is echt super, heel stijlvol en mooie details, zoals het stikrandje.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtig mooie vintage kaartje heb je gemaakt en mooie zachte kleuren heb je hiervoor gebruikt.
    Bedankt voor je deelname als gast-designer bij het Freubelhonk van GeKi.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart Trijntje! Mooie zachte kleuren. Leuk plaatje. Heerlijk.
    Net zoals al je andere kaartjes die ook stuk voor stuk super zijn!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje