29 oktober 2018

Kerstkaart met krans

Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn kerstkaart van afgelopen donderdag. Het blijft leuk om jullie reacties te lezen en dat jullie de moeite nemen een berichtje achter te laten.

Deze keer heb een kerstkaart gemaakt  met een grote tekst stempel . Deze heb ik in een hulstkrans gezet. Deze heb ik gemaakt met allerlei tinten blauw papier .  Voor een  kerstig effect heb ik er ook glitter  en bling-bling papier bij gebruikt.





De kaart is gemaakt met mallen van Marianne design. Papier van Noor De hulstkrans gemaakt met mal CR1387  de ondergrond gemaakt met LR0553 het patroon aan beide kanten van de mal uitgesneden en ge-embos. En daarna plat op de kaart geplakt. Zo kan  je deze mal dus ook erg leuk gebruiken krijg leuke randen. In het midden een stukje dp geplakt en hier de krans op gezet. De ballen zijn gemaakt met CR1384 . De tekststempel komt van de Stempelset CS1008 van Marianne design. Bij http://de-egel.blogspot.com/2018/10/oktober-challenge-66.html is de uitdaging een kaart met een grote tekst stempel...  heb me laten uitdagen....
Bij http://52weekstochristmas.blogspot.com/2018/10/challenge-oktober.html is de uitdaging van oktober een kerstkaart met een krans.

Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

Groeten Trijntje





32 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkart heb je gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trijntje, ik heb deze kerstkaart helemaal niet gezien in mijn leeslijst,ziet er prachtig uit met de krans, ik heb de envelop met candy vandaag op de post gedaan,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een prachtige kaart Trijntje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is prachtige kaart Trijntje. Leuk met het bling bling papier.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Trijntje, heel mooi in deze kleuren!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart. Mooi de krans in deze kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dez is ook mooi Trijntje! Mooie kleuren en de tekst komt prachtig uit in het midden van de krans. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wát een blauwe beauty Trijntje, heel mooi gedaan!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart. Mooi in deze kleur. Prachtige krans met het glimmende papier ertussen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, leuk deze krans met glitterpapiertjes, is heel erg feestelijk! De tekst past heel mooi, hij lijkt er voor gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie je bling, bling als ik je foto vergroot en je krans is weer enig Trijntje met al die laagjes. Heerlijk om zo bezig te zijn hè! Ik ben ook aan het brainstormen over de krans, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi gedaan Trijntje!! Ik vind het leuk als je er je eigen draai aan kunt geven!! Veel hobbyplezier gewenst!
    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart. Mooi zo de krans en de tekst. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Trijntje! Leuk de grote tekst in de krans gestempeld. Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kaart is het geworden in deze blauwtinten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat heb je een mooie krans gemaakt met de bling, bling. Het is echt een prachtige kaart geworden. Zelf heb ik mijn krans nog steeds niet gebruikt, daar moet en zal dit jaar verandering in komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schitterende kaart met een nog mooiere krans erop.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Trijntje, wat een gave kerstkaart heb je gemaakt in allerlei tinten blauw, ik hou er wel van deze koele kleuren, En de krans is erg mooi geworden..past goed bij het geheel.Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kerstkrans heb je gemaakt!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi! En wat een werk! De kleuren zijn prachtig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Trijntje. En die krans heb je schitterend opgewerkt, ik hou van bling, bling, dat hoort met Kerst hé. Die krans is zo mooi, deze alleen al hoort voor mij bij de winnende challenge.Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi hoor deze bling bling kerstkaart, weer eens wat anders dan de traditionele kleuren.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kerstkaart in mooie blauwtinten.
    Ook je vorige kaart is heel mooi geworden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind hem prachtig !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi met dat blauw en het subtiele glitter !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi kaartje vind ik het. De krachs is vast bewerkelijk geweest, maar dan heb je ook wat! De kleuren die je gekozen hebt zijn ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig!
    Mooi van kleur ook.
    Tekst is ook mooi in het midden, dat heeft wel wat vind ik!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat komt deze mooie tekst goed uit in de prachtige krans !!
    Dankjewel voor je bjoety bijdrage aan 52WTC . TOP
    Fijne donderdag en groetjes van Epie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh, wat een prachtige kaart, zo mooi dat blauw en die glitter, en heel mooie krans ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een mooie, winterse kaart !
    fijn dat je meedoet met deze challenge,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow wat is deze mooi zeg, alles past zo goed bij elkaar en al die tinten blauw zijn geweldig.We vinden het fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje