26 april 2018

Kerstkaart week 17

Hallo allemaal.

Vandaag is het kerstkaarten bij https://52weekstochristmas.blogspot.nl/2018/04/week-17-met-uitdaging-april.html . Een heel verschil met vorige week donderdag. Het is nu erg koud . Gelukkig wel droog.
 Deze week heb ik een kaart gemaakt volens een schets van  http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2018/04/challengereminder-kic-challenge-117.html . Vond het wel een leuke schets. Het viel trouwens niet mee om de verschillende papiertjes bij elkaar te zoeken. De eerste kaart ligt er nog moet ik nog afwerken... Die zien jullie nog wel een keer voorbij komen. Deze kaart ging iets gemakkelijker omdat ik in verschillende boekjes deze tinten papier vond . Het meeste
papier komt uit blokjes van Studio light.


Het plaatje is Marianne design .  Voor het afwerken heb ik allemaal wat ouder mallen gebruikt en dat is toch wel erg leuk om alles bij elkaar te zoeken. De leuke takjes onder zijn van Leane creatief. Dat is trouwens een hele mooie mallenset.  De tak boven is van Yvonne creations.  De ijscristallen zijn gemaakt met een punch di van Marianne design. Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje

35 opmerkingen:

  1. OOOH Trijntje , het is een plaatje.
    En dan uit verschillende paperpads zoveel mooi papier vinden wat bij elkaar knap gedaan.
    Gezellig dat je er weer bij bent van de week..
    Fijne dag liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooowww..superleuke kerstkaart Trijntje ,hier is van alles te zien , de kleurtjes spreken me aan en de wijze uil ook
    Dankjewel voor je bijdrage en kerstgroetjes
    Van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, supermooi papier bij elkaar gezocht, mooie uil, en leuke takjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PS : vergat nog te zeggen : je banner-foto met die ooievaars is fantastisch ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met de sketch van kic. Prachtig ! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw wat een mooie kaart Trijntje. Gaaf zoals je de mistletoe gemaakt hebt. Heel leuk om zo tussen je spullen te snuffelen en tot zo'n mooi resultaat te komen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, Trijntje, zulke mooie kleuren! Ik hou erg van groentinten! Echt een mooi geheel heb je er van gemaakt.
    Je foto van de ooievaars op het nest is ook heel erg gaaf, trouwens.
    Groetjes en fijne dag (ondanks de lage temperatuur)
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met die zachte, groene tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowwws Trijntje, wat heb je er een beeldschone kaart van gemaakt met die uil in het midden. Ik stempel altijd, maar als ik dit zie vind ik het toch wel erg gaaf.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Die mistletoe is super leuk. groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi Trijntje, leuk dat ik je inspiratie heb gegeven, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat vind ik ook het moeilijke aan plaatjes verwerken op je kaart.... bijpassend papier zoeken. Bij kleuren kun je nog een beetje 'sjoemelen' met de kleuren.
    Maar het is je goed gelukt hoor het vinden van het bijpassende papier! Een schitterende kerstkaart is het geworden!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Trijntje!...mooie papier combinatie heb je gebruikt. Ik vind deze kaart zo mooi van kleur...super!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart en prachtige kleuren! Die uil staat er mooi bij! Een mooi kaartje en een mooie sketch! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was een zoektocht maar je hebt echt een prachtige kleurencombinatie gevonden Trijntje en de uil is een prachtig middelpunt! Ook ik ben vaker met oude stansjes bezig, we hebben zo veel en je kunt niet aan het kopen blijven toch?
    Ze zeggen dat weer na het weekend weer een beetje beter wordt, fingers crossed hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een prachtig kaartje, Trijntje. Ik hou wel van die ijzige kleurtjes. Het uiltje is ook een lieverd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart! Prachtig hoe je het allemaal gecombineerd hebt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige sfeervolle kaart !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Trijntje.....mooie kleurtjes heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart Trijntje en natuurlijk een mooie uil erop.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi met die parels in de maretak! Ook het kerststukje bij de uil is heel mooi gemaakt!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart met prachtig papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie kerstkaart weer Trijntje. Leuk dat je ook weer de oudere mallen hebt gebruikt. Probeer ik zo af en toe ook te doen, ze zijn nog zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is echt koud, ik heb weer een trui
    aan. Ik ben ook met die sketch bezig geweest,je hebt er iets moois van gemaakt, ik vind de tak ook erg mooi, daar ga ik naar op zoek.Ed heeft nu 2 weken Mei vakantie, ik hoop wel dat het ietsje warmer wordt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je moeite is beloond hoor, erg mooi deze kleurcombinatie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heerlijk dat jullie zo gefietst hebben met dat mooie weer. Groot gelijk!
    Je kaart is heel mooi. Prachtige uitwerking van die sketch en de uil is gaaf.
    Morgen ook een fijne dag gewenst!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een mooie kerstkaart prachtig die kleuren combinatie.
    Een sketch is toch ook wel een uitdaging om te maken mijn handen jeuken maar is weer verder met het foto boek.
    een fijne Konings dag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk kaartje ! mooi gemaakt
    fijn dat je er deze week weer bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart met mooie papiertjes. Alles past erg mooi bij elkaar dus dat heb je mooi bij elkaar gezocht!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele mooie kaart,Trijntje.Prachtige kleurtjes en een mooi plaatje.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hij is weer heel mooi Trijntje en ik gebruik toch ook wel weer graag oude mallen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaart, leuk die uil!
    Fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Trijntje er ging iets mis met mijn reactie🤔 maar ik wilde je heel hartelijk bedanken voor de mooie verjaardagskaart! Wat een leuke verrassing!!
    Deze kerstkaart is ook heel mooi! Knap dat je zoveel zo mooi combineert!!
    Lieve groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je kaart van vandaag is ook mooi geworden maar dit is echt een topper. Zo mooi gemaakt!! En die kleuren..
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  35. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje